کریم باقری:کی‌روش نمی‌تواند برای قهرمانی جام ملت‌ها تضمین بدهد/ چه قهری؟! با برانکو هماهنگ بودم

کریم باقری:کی‌روش نمی‌تواند برای قهرمانی جام ملت‌ها تضمین بدهد/ چه قهری؟! با برانکو هماهنگ بودم

کریم باقری مربی پرسپولیس گفت: اگر پرسپولیس مرا خواست می‌مانم اگر نه مانند یک هوادار تیمم را حمایت می‌کنم.
به گزارش پیروزی دیلی، کریم باقری روز گذشته در غیاب برانکو در تمرین پرسپولیس حاضر نشد. این موضوع شایعات زیادی را پیرامون قهر باقری و ناراحتی او به راه انداخت. به همین بهانه با آقاکریم مصاحبه‌ای داشتیم که می‌خوانید. 

 * آقاکریم چرا سر تمرین حاضر نشدید مگر قرار نبود در غیاب برانکو شما تیم را تمرین بدهید؟ 


من با برانکو هماهنگ کرده بودم و به دلیل حضور در امتحانات دانشگاهی برای فوق دیپلم سه روز اجازه گرفتم. خود آقای برانکو هم (شنبه شب) به تهران برمی‌گردند و از روز یک‌شنبه (امروز) تیم را تمرین می‌دهند به همین دلیل موضوع قهر من شایعه بود و مارکو هم تیم را به خوبی تمرین داد. 

 * در خصوص پیروزی پرسپولیس مقابل الوصل قبول دارید که با وجود برد، خوب بازی نکردید؟ 

 در ابتدای بازی الوصل دو حمله خطرناک روی دروازه ما داشت اما بعد از آن بیشتر مالکیت توپ و میدان در اختیار تیم ما قرار داشت هر چند الوصل هم تیم دست و پا بسته‌ای نبود و برای این که آخرین شانس خود را هم امتحان کند نهایت تلاشش را انجام داد با این وجود نکته مهم سه امتیاز بود که ما آن را کسب کردیم. 

 * در خصوص دیدار با نسف‌قرشی چه صحبتی دارید، قادرید از سد این حریف در ازبکستان بگذرید؟ 

 تمام بازی‌ها سخت است اما ما قبل از دیدار با نسف‌قرشی باید به مصاف سایپا برویم و این دیدار برای ما مهم‌تر است به همین دلیل ان‌شاءا... به مصاف سایپا می‌رویم تا امتیاز قهرمانی را کسب کنیم و بعد به نسف‌قرشی فکر می‌کنیم. نسف‌قرشی در تهران هم تیم خوبی نشان داد اما به هر حال بازیکنان ما در روزی که هواداران‌مان را حامی خودشان می‌دیدند پیروزی خوب و پرگلی را کسب کردند.

 * در مقابل السد قادر به جبران شکست دور رفت‌تان مقابل تیم قطری هستید؟

 بازی با بازی فرق می‌کند. ما هم باید چند بازی را پشت سر بگذاریم تا به دیدار با السد برسیم اما حتماً در آن دیدار هم با حمایت تماشاگران‌مان السد را شکست خواهیم داد و به نوعی جبران خواهیم کرد. 

 * یک بار پرسپولیس در شهرآورد شانس قهرمانی را از دست داد، آیا مقابل سایپا قهرمان می‌شوید؟

 هر بازی شرایط خاص خودش را دارد و بازی با سایپا را نباید با شهرآورد مقایسه کرد. سایپا در چند وقت اخیر پیشرفت خوبی داشته اما ان‌شاءا... هواداران می‌آیند و ما هم سایپا را شکست می‌دهیم تا در ایام عید نوروز جشن قهرمانی بگیریم.  

* از حضور سیرالئون و بازی تیم ملی کشورمان با این تیم خیلی انتقاد شد. واقعاً این تیم برای بازی با تیمی مانند مراکش شبیه‌سازی مناسبی بود؟ 

 حتماً امکان حضور تیمی بهتر از سیرالئون وجود نداشته و من نمی‌دانم این تیم از روی اجبار حریف ما شده یا حضورش دلیل دیگری داشته است.

 * یعنی در این خصوص نمی‌توان فدراسیون را مقصر دانست؟

 به هر حال ما می‌دانیم تیم‌های خوب به ایران نمی‌آیند. آنها پول زیاد می‌خواهند و شرایط خاصی دارند که معمولاً ما نمی‌توانیم چنین امکانی را به وجود آوریم بنابراین نباید کی‌روش را مقصر بدانیم. 

 * با تمدید قرارداد کی‌روش می‌توان به شکسته شدن طلسم سال‌ها قهرمان نشدن در جام ملت‌ها پایان داد؟ 

 اجازه بدهید فعلاً تمدید قرارداد اتفاق بیفتد در مورد قهرمانی و طلسم‌شکنی هم هیچ چیزی معلوم نیست چون هیچ مربی‌ای نمی‌تواند گارانتی و تضمین بدهد. 

 * شایعه شده که شما با پرسپولیس تمدید قرارداد نکردید و دیگر در پرسپولیس نمی‌مانید؟

 من نمی‌دانم این صحبت‌ها از کجا و چه منبعی درمی‌آید اما تا آخر فصل با پرسپولیس قرارداد دارم و به قراردادم پایبند هستم. بعد از آن هم اگر مرا خواستند که در خدمت تیم خواهم بود و اگر نخواستند مانند یک هوادار پرسپولیس تیمم را دوست خواهم داشت.

برانکو

تیم ملی

پرسپولیس

کریم باقری

کی روش

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی