کفشگری: از اعتماد کردن به برخی افراد ضربه خوردم

کفشگری: از اعتماد کردن به برخی افراد ضربه خوردم

بازیکن فصل گذشته پدیده مشهد گفت که سال گذشته از اعتماد کردن به برخی افراد ضربه خورده است.

به گزارش پیروزی‌دیلی، مهرداد کفشگری در خصوص اینکه چرا هنوز با تیمی قرارداد امضا نکرده است گفت: سال گذشته از اعتماد کردن به برخی از آدم‌ها ضرر کردم به همین دلیل نمی‌توانم به‌راحتی به بعضی‌ها اعتماد کنم. همین موضوع باعث شده امسال با وسواس بیشتری تیمم را انتخاب کنم. در حال حاضر در حال مذاکره با چند تیم هستم و فکر می‌کنم تا چند روز آینده وضعیتم مشخص شود.


هافبک پیشین پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که آیا فکر نمی‌کند با ادامه این روند شانس بازی در لیگ برتر را از دست بدهد، عنوان کرد: اصلا اینطور نیست و هنوز تیم‌ها نفرات خودشان را به‌صورت کامل جذب نکرده‌اند. دوست دارم در تیمی باشم که احساس آرامش و راحتی داشته باشم. اکنون با چند تیم مذاکره می‌کنم تا در نهایت یک تصمیم خوب بگیرم.

مهرداد کفشگری

نقل و انتقالات

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی