کلانتری، سرمربی جدید فجر سپاسی: از آمدن عالیشاه استقبال می‌کنیم!

کلانتری، سرمربی جدید فجر سپاسی: از آمدن عالیشاه استقبال می‌کنیم!

سرمربی جدید تیم فوتبال فجرسپاسی گفت: مدیرعامل باشگاه برنامه سه ساله‌ای را تعیین کرده است و سعی خواهیم کرد طبق این برنامه پیش برویم.
به گزارش سایت پیروزی دیلی، علی کلانتری در خصوص انتخابش به عنوان سرمربی تیم فجرسپاسی شیراز اظهار داشت: خیلی خوشحال هستم که دوباره به تیمم بازگشتم. فجر خانه من است و پنج سال افتخار حضور در این تیم را دارم. از هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه هم تشکر می‌کنم که به من اعتماد کردند.

 وی ادامه داد: هواداران فجر همواره پشت تیم بوده‌اند و روزهای خوبی را با هم داشتیم و می‌دانم موفقیت‌های خوبی در آینده به دست خواهیم آورد. مدیرعامل باشگاه برنامه سه ساله‌ای را تعیین کرده و طبق این برنامه پیش خواهیم رفت. من و بازیکنان تلاش خواهیم کرد از برنامه ریزی انجام شده هم جلوتر برویم و زودتر به موفقیت برسیم.

 سرمربی جدید فجرسپاسی در واکنش به این پرسش که «آیا در خصوص جذب بازیکنانی مانند امید عالیشاه با مدیرعامل باشگاه صحبت کرده است یا خیر؟» گفت: من تازه به تیم اضافه شدم و هنوز جلسه‌ای را در این خصوص برگزار نکرده‌ایم. عالیشاه بازیکن بسیار خوبی است و اگر به فجر بیاید از او استقبال می‌کنیم. علاوه بر او پیگیر این هستیم سربازان دیگری را به خدمت بگیریم و از آنان استفاده کنیم. همانطور که گفتم باید لیست بازیکنان را بررسی کنیم و بدانیم کدام یک از بازیکنان لیگ برتری و لیگ یکی سرباز هستند تا در فصل آینده استفاده کنیم.

امید عالیشاه

فجر شهید سپاسی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی