کلهر: پرسپولیس نباید یکنواخت بازی کند/ استقلال خوزستان خطرناک است

کلهر: پرسپولیس نباید یکنواخت بازی کند/ استقلال خوزستان خطرناک است

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: پرسپولیس نباید یکنواخت بازی کند.
به گزارش پیروزی دیلی، محمود کلهر در مورد شکست پرسپولیس مقابل السد قطر گفت: پرسپولیس در این بازی با ترکیب خوبی به میدان نرفت. بازیکنی مثل کمال کامیابی‌نیا با دوندگی بالا می‌تواند به تنهایی وظایف هافبک دفاعی را انجام دهد و در مقابل او از یک بازیکن خلاق استفاده شود. کسی که بتواند طراحی تیم در وسط میدان را انجام دهد. این خلا در میانه میدان احساس می‌شد. بازیکنانی مثل بشار رسن، محسن مسلمان، احمد نوراللهی و سیامک نعمتی بسیار تاثیرگذار هستند که می‌توانستند کفه ترازو را به سمت پرسپولیس سنگین کنند.

 وی افزود:‌السد آنالیز دقیقی از پرسپولیس داشت. پرسپولیس یک شکل بازی می‌کند و باید سیستم خود را تغییر دهد و در چنین بازی‌هایی مهره‌ها جابجا شوند. مهره‌های تاثیرگذاری در تیم حضور دارند که می‌توانند به راحتی از عهده این کار برآیند و نبض بازی را در دست بگیرند.پرسپولیس بهترین پاسور لیگ را در اختیار دارد و قیمت این بازیکن در این مسابقه مشهود بود. 

 پیشکسوت پرسپولیس در ادامه یادآور شد: تعویض‌های برانکو در این مسابقه تاثیرگذار نبود. در شرایطی که تیم دو گل دریافت کرده کم کردن مهاجم نمی‌تواند کمکی کند. در کل پرسپولیس در روزی که خوب نبود نتوانست نتیجه بگیرد و به شرایط بهتری دست پیدا کند. 

 کلهر در مورد دیدار پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان تاکید کرد: پرسپولیس نباید اجازه دهد بعد از شکست حاشیه به سراغ تیم بیاید. درست است که فاصله آنها در لیگ با سایر تیم‌ها زیاد است اما اگر شرایط خود را بهتر نکند و در آسیا باخت دیگر حاصل شود موقعیت تیم به خطر می‌افتد. این اتفاق در جام حذفی هم برای پرسپولیس افتاد و باید با تمرکز بیشتری کار کنند تا در آسیا این تجربه تکرار نشود. استقلال خوزستان شرایط حساسی دارد. آنها برای ارائه یک بازی بسته به میدان می‌آیند و پرسپولیس باید طوری کار کند که خیالش راحت شود. به نظرم پرسپولیس باید روش‌های مختلفی در نظر بگیرد تا حریفان دست آنها را نخواند.

پرسپولیس

کلهر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی