کمال؛ فرمانده هوایی قرمز‌پوشان

کمال؛ فرمانده هوایی قرمز‌پوشان

هافبک دفاعی تیم پرسپولیس با گلزنی مقابل الوصل ، سومین گل خود با ضربه سر را در این فصل از مسابقات لیگ برتر و جام باشگاه‌های آسیا به ثمر رساند.

به گزارش پیروزی‌دیلی، از هفته چهارم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا دو تیم پرسپولیس ایران و الوصل امارات در ورزشگاه زعبیل دوبی به  مصاف هم رفتند که شاگردان برانکو تا پایان نیمه اول با تک گل کمال کامیابی‌نیا از حریف خود پیش افتادند . قرمزپوشان ایران تا قبل از گل اول سوار بر بازی بودند و موقعیت‌هایی برای رسیدن به دروازه الوصل داشتند . در نهایت نتیجه‌ی تلاش خود را کسب کردند و کامیابی‌نیا از سانتر ارسالی ماهینی نهایت استفاده را برد و گل اول پرسپولیس را به ثمر رساند . درست در دقیقه 37 در سمت چپ زمین بر روی علی علیپور خطایی رخ داد و ماهینی پشت توپ ایستاد .

این بازیکن با ارسال توپی مواج در داخل محوطه جریمه ، کامیابی‌نیا را صاحب موقعیت کرد و این بازیکن با ضربه‌ی سر بی نقص خود تور دروازه الوصل را به لرزه درآورد . هافبک دفاعی پرسپولیس در لیگ برتر ایران هم 3 گل به نام خود ثبت کرده که 2 گل از این تعداد با ضربه سر بوده است و نشان می‌دهد این بازیکن مهارت بالایی در نبرد هوایی دارد .

لیگ قهرمانان آسیا

کمال کامیابی‌نیا

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی