کمال فیکس می‌شود، فرشاد و ماهینی احتمالاً نیمکت‌نشین!

کمال فیکس می‌شود، فرشاد و ماهینی احتمالاً نیمکت‌نشین!

پرسپولیسی‌ها روز پنج‌شنبه باید در ورزشگاه تختی تهران به مصاف نفت بروند.
به گزارش پیروزی دیلی، بعد از دیدار مقابل تراکتورسازی تبریز خبر رسید فرشاد احمدزاده و حسین ماهینی دچار مصدومیت شده‌اند و دیدیم که این دو نفر در دیدار دوستانه مقابل اروند خرمشهر نیز به میدان نرفتند. اگر مصدومیت آنها همچنان ادامه یابد و نتوانند به تمرینات گروهی برگردند، سیامک نعمتی در پست وینگر راست جانشین فرشاد می‌شود و شایان مصلح به جای ماهینی در سمت چپ خط دفاع به میدان خواهد رفت. آمادگی بالای کمال کامیابی‌نیا هم شاید نظر برانکو ایوانکوویچ را در مورد بازی دادن به محسن ربیع‌خواه تغییر دهد و این بازیکن را به لیست اصلی خود به جای محسن اضافه کند.

 کمال در دیدار برابر تراکتورسازی از وقتی به عنوان بازیکن تعویضی به میدان رفت، عملکرد خوبی از خود بروز داد و گل 3 امتیازی این دیدار را به سود پرسپولیس به ثمر رساند. این احتمال وجود دارد که 3 تغییر را در ترکیب پرسپولیس مقابل نفت تهران نسبت به بازی برابر تراکتورسازی تبریز شاهد باشیم. تا حد زیادی بازگشت کمال به ترکیب اصلی قطعی شده اما هنوز در مورد نیمکت‌نشینی حسین ماهینی و فرشاد احمدزاده خبر موثقی به گوش نمی‌رسد و همه چیز در حد گمانه‌زنی است.

ترکیب پرسپولیس

کمال کامیابی‌نیا

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی