کمپ تیم ملی ایتالیا در اختیار ایران

کمپ تیم ملی ایتالیا در اختیار ایران

کمپ تیم ملی ایتالیا در روسیه در اختیار ایران قرار گرفته است به این خاطر که ایتالیا موفق به صعود به جام جهانی 2018 نشده است.
به گزارش پیروزی دیلی، ر ئیس فدراسیون فوتبال امروز در کنفرانس خبری که داشت در این باره گفت:« یک فیفا دی داریم که پشتیبانی خوبی از تیم ملی انجام می‌دهیم. فکر می‌کنیم گروه ما گروه زندگی است. یک زندگی جدید با تیم‌های بزرگ خواهیم داشت. از پیراهن و پرچم کشورمان دفاع می‌کنیم. تلاش گسترده‌ای برای بهترین نتیجه انجام می‌دهیم. تقریبا بهترین کمپ روسیه را در مسکو گرفتیم. کمپ لوکومتیو را که قبلا برای ایتالیا بود گرفتیم. کمپ مجهزی است. کره‌جنوبی هم دنبال این کمپ بود اما در سفر اخیر قرارداد منعقد شد. حتما دو بازی بسیار قوی و خوب انجام می‌دهیم. دو جلسه خوب با کی‌روش داشتم و جمع بندی خوبی داشتیم. امروز هم با کی‌روش جلسه دارم. درباره بازیکنان تدارکاتی و راه‌های پشتیبانی از تیم ملی بحث خواهیم کرد که تیم ملی خوبی داشته باشیم. وزارت ورزش هم ستاد پشتیبانی تشکیل داد که وزارت خانه‌ها کمک خواهند کرد.»

روسیه

کمپ تیم ملی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی