کمیته اخلاق و انضباطی روی مسابقه استقلال صبا توجه ویژه بگذارد

کمیته اخلاق و انضباطی روی مسابقه استقلال صبا توجه ویژه بگذارد


لیگ شانزدهم به روزهای حساس خود رسیده است.یک امتیاز می تواند جای قهرمان و نایب قهرمان را با یکدیگر یا تیم دوم و سوم جدول را با یکدیگر عوض کند ویا تیمی را بجای یک تیم دیگر به سقوط به دسته پایین تر محکوم کند.

اگرچه امیدست صمد مرفاوی، محسن فروزان و حنیف عمران زاده از جنس استقلال ، بقای صبا در لیگ برتر را بر تبدیل شدن خود به دست های روی پرده ! حامی استقلال منصوریان رده دومی جدول ترجیح دهند، لیکن لازم است در این هفته های پایانی لیگ که یک امتیاز می تواند قهرمانی رقیب سنتی أبی های پایتخت را با تأخیر مواجه کرده یا فاصله امتیاز استقلال و تراکتورسازی را بیشتر و کمتر کند یا شاید برگه سقوط دو تیم سیاه جامگان و ماشین سازی را بدست صدرنشین جدول امضاء نماید ، با نظارت و و بذل توجه ویژه از جانب کمیته های اخلاق و انضباطی بر مسابقه استقلال صبای قم شاهد فوتبال پاکی از تمامی استقلالی ها! باشیم. 
صبای قم با ۲۵، سیاه جامگان با ۲۳ و ماشین سازی با ۱۶ امتیاز ۳ در قعر جدول رده بندی قرار دارند .
 با توجه به بازی های سخت ماشین سازی با پرسپولیس و ذوب آهن و بازیهای سیاه جامگان با پرسپولیس،پیکان و صنعت نفت و بازی متقابل این دو تیم با یکدیگر ماندن ماشین سازی تبریز در لیگ بیشتر به معجزه شباهت دارد و رقابت برای عدم سقوط بعنوان تیم پانزدهم میان سیاه جامگان با صبای قمی خواهد بود که پس از استقلال با سپاهان، نفت تهران و استقلال خوزستان مصاف خواهد داشت. یک نگاه به بازی صبا با تراکتور نشان می دهد کسب امتیاز توسط صبا از استقلال و ۳ غول دیگر پیش روی آن همچین غیر ممکن هم بنظر نمی آید. 
اظهارنظرهای صمد مرفاوی و محسن فروزان دررابطه با داوری بازی صبا پرسپولیس و سخنان گهربار ایشان درمورد وجود دستهای پشت پرده و غیره را که یادتان هست؟ شب پیش هم محسن فروزان پس از کسب برد ۳ بر صفر تیمش مقابل تراکتور، پستی را در صفحه مجازی خود منتشر کرد و با ابراز خوشحالی از شادی هواداران استقلال از شکست تراکتورسازی،گفت نمی گذاریم پرچم استقلال فرو افتد و به نوعی شادی این برد را با هوادارانی تقسیم کرد که در بازی بعد و به شرط آنکه مصدومیتش جدی نباشد باید از دروازه صبای قم مقابل تیم آنها حراست کند! 
اینگونه ادبیات ، سخنان و رفتارهای جانبدارانه و شرایط کنونی جدول حکم می کند تا  کمیته اخلاق و کمیته انضباطی به این بازی با دید ویژه ای بنگرد. 
حضور پرسپولیس ها در ورزشگاه آزادی به جای خانه نشینی و تماشای بازی همزمان و خارج خانه تیم محبوبشان از تلویزیون نیز می تواند فشار مضاعفی را بر دو تیم صبا و استقلال گذاشته و کمک شایانی را به این دوتیم در ارائه بازی جوانمردانه بنمایند.
علیرضا هادیان

استقلال صبا

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی