حسینی:برخی افراد با مصاحبه‌های‌شان هواداران را تحریک می‌کنند/حق بیرانوند بود که بهترین بازیکن آسیا شود

حسینی:برخی افراد با مصاحبه‌های‌شان هواداران را تحریک می‌کنند/حق بیرانوند بود که بهترین بازیکن آسیا شود

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس اعتقاد دارد که دروازه‌بان ملی‌پوش این تیم استحقاق دستیابی به عنوان مرد سال فوتبال آسیا را داشته است. 
به گزارش پیروزی دیلی ، سیدجلال حسینی بعد از پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل پرسپولیس در جمع خبرنگاران گفت: ما در بازی با پیکان خیلی اذیت شدیم و در شرایط خیلی سختی بازی را بردیم. بعضی‌ها فکر کردند با برد پیکان همه چیز ایده‌آل شد، اما در یک شرایط سخت‌تر به مصاف تراکتورسازی رفتیم و دیدید چقدر بازی سنگین بود. امروز هم با توجه به نبود چند بازیکن‌مان از تعدادی بازیکنان جوان استفاده کردیم.

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه خاطر نشان کرد: متأسفانه عده‌ای خیلی راحت با مصاحبه‌های‌شان جو را خراب می‌کنند و باعث می‌شوند هواداران عصبی و تحریک شوند. امیدوارم که دیگر شاهد این مسائل نباشیم و بازی‌ها در شرایط بهتری برگزار شوند.

وی درباره انتخاب بهترین‌های آسیا که علیرضا بیرانوند در بین آنها جایی نداشت، گفت: ما وقتی برنامه‌ریزی آسیا را می‌بینیم همه چیز را متوجه می‌شویم. تصمیم‌گیری‌های‌شان هم در همین حد است که می‌بینیم! بیرانوند واقعاً حقش بود به عنوان بهترین بازیکن آسیا انتخاب شود، چرا که واقعاً خیلی زحمت کشید. خیلی راحت حق‌مان در این انتخاب‌ها ضایع می‌شود و دلیلش هم این هست که ما در AFC کرسی نداریم و کسی که از حق‌مان دفاع کند.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی