کورس دوباره نوراللهی و کامیابی‌نیا برای ترکیب

کورس دوباره نوراللهی و کامیابی‌نیا برای ترکیب

برانکو در بازی برگشت مقابل الهلال این فرصت را خواهد داشت تا از تمام نیروهای تیمش سود ببرد و این مساله رقابت شدیدی را بین شاگردانش ایجاد کرده است.

به گزارش پیروزی‌دیلی، سرمربی کروات سرخپوشان که در دیدار رفت با غیبت چهار مهره تاثیرگذار تیمش شرایط سختی برابر قدرتمندترین حریف خود در لیگ قهرمانان آسیا داشت، اکنون برای بازی برگشت این فرصت را خواهد داشت تا استراتژی خود را به شکلی بهتر در زمین اجرا کند.


بازگشت کمال کامیابی نیا، سیدجلال حسینی و محمد انصاری این رقابت برای حضور در ترکیب را بین شاگردان برانکو افزایش داده است و در این میان بزرگترین رقابت در خط هافبک دفاعی خواهد بود. جایی که کمال کامیابی نیا در کنار احمد نوراللهی به عنوان نزدیک ترین رقیب باید برای دستیابی به ترکیب اصلی با یکدیگر کورس بگذارند. روحیه بالای این دو بازیکن باعث شده تا برانکو نیز نسبت به آینده تیمش علیرغم مشکلات و حواشی زیادی که این روزها درگیر آن است، امیدوار باشد.


نوراللهی که در دیدارهای داخلی در شرایط فعلی قادر به همراهی این تیم نیست، به دنبال سود بردن از آخرین شانس بازی خود در لیگ قهرمانان است و در صورتی که معجزه‌ای در مسقط رخ دهد او باز هم فرصت خودنمایی در ترکیب را به دست خواهد آورد. کامیابی نیا نیز با عبور از بدشانسی‌های متوالی با دعوت مجدد به اردوی تیم ملی همچنان این شانس را برای خود قائل است تا در لیست نهایی کی روش حاضر شود و برای دستیابی به این هدف نیازمند این است تا در پرسپولیس عملکرد خود را به عنوان شماره یک در پست هافبک دفاعی به نمایش بگذارد.

لیگ قهرمانان آسیا

نوراللهی

پرسپولیس-الهلال

کامیابی نیا

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی