کولینا و اینفانتینو تماشاگران ویژه بازی امروز پرسپولیس

کولینا و اینفانتینو تماشاگران ویژه بازی امروز پرسپولیس

دیدار دو تیم الوصل امارات و پرسپولیس تماشاگران ویژه ای خواهد داشت

به گزارش پیروزی دیلی، دیدار امروز الوصل امارات و پرسپولیس تماشاگران ویژه ای دارد، پیرلوئیجی کولینا، اینفانتینو رییس فیفا و  رییس پارلمان داوری فیفا امروز شاهد بازی این دو تیم از هفته چهارم رقابت های لیگ قهرمانان به تماشا خواهند نشست. این دومین بار است که رییس فیفا طی هفته های اخیر به تماشای دیدار پرسپولیس می نشیند.

دیدار الوصل امارات و پرسپولیس از ساعت ۱۸:۴۵ آغاز خواهد شد. 

اینفانتینو

پرسپولیس-الوصل

کولینا

علیرضا هادیان :
۲۳ اسفند ۹۶
افتخار می کنیم که توانسته ایم چهره خوبی از پرسولیس نزد رییس فیفا به نمایش بگذاریم. این خبر شاید و قطعا باید برای فدراسیون ۵ ستاره تاج و علیرصا فغانی داور دربی ۸۶ نگران کننده باشد! اینفانتینو بسیار باهوش و نسبت به هواداران باشگاهها بعنوان سرمایه اصلی و صاحبان اصلی باشگاهها بنظر حساس است. اگر عمری باقی باشد تا پیش از شروع جام جهانی پاسخ مناسبی به این داور و ناداوری هایش در دو دربی ۸۴ و ۸۶ و گزینش اشتباه وی توسط تاج و خسروی و غیاثی و اصفهانیان برای اینگونه بازیهای بزرگ که از قد و قواره فغانی زیاد است با ارسال آلبوم اشتباهات سریالی وی برای ریاست فیفا خواهیم داد. یاد خواهیم داد چگونه دیگران باید به پرسپولیس ایران بعنوان یک عضو فیفا نگاه کنند و احترام بگذارند. یادخواهیم داد که بجای عذرخواهی و دلجویی از هواداران پرسپولیس نباید با گردن کشی مقابل بیش از چهل میلیون ایرانی حامی این تیم مردمی نه حکومتی ، ایستاد و در چشمانشان خیره شد و خود را محق جلوه داد و شاخ شانه کشید. 
البته همیشه عادت داریم پیش از اقدام بگوییم و زمان برای عذرخواهی خواهیم داد ، بعد انجام می دهیم تا جای گلایه و شکوه برای دوستان در فدراسیون ۵ ستاره نماند. 
افتخار ملی را آن کسی دارد که به ایرانی احترام بگذارد نه آنها را سکوی پرتاب و نردبان ترقی خود قرار دهد. 
با افتخار پرسپولیسیم. 
راستی آقای تاج رأی تخلف تماشاگران استقلال در بازی هفته ۲۲ مقابل ذوب آهن چی شد؟ تعجب مان بیشتر از صبر و سکوت است که عادل فردوسی پور در این موضوع و جریان قتل غیر عمد مهدی قایدی! پیشه کرده است. مرسی عادل که خودتی! 😊 


ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی