کونته: اصلاً فشاری بابت اخراج شدن حس نمی‌کنم

کونته: اصلاً فشاری بابت اخراج شدن حس نمی‌کنم

کونته درباره برد تیمش مقابل واتفورد و فشار روی خود و تیمش صحبت کرده است.

به گزارش پیروزی‌دیلی، چلسی بعد از سه بازی ناکامی در کسب برد، در هفته نهم لیگ برتر اگرچه به سختی ولی توانست واتفورد را با نتیجه ۴-۲ شکست دهد تا کونته و تیمش نفسی به راحتی بکشند، با وجود فشارهای اخیر، کونته مدعی شده هیچ فشاری را بابت اخراج شدن روی شانه هایش حس نمی کند. او چنین نظری دارد:

«باید صادق باشم، درست است فشار زیادی روی خودم حس می کنم، ولی نه از آن فشارهایی که بابت ترس از اخراج شدن باشد. من از این بابت نگران نیستم، چرا که کاملاً به کار خودم اعتماد دارم. تلاشم را می کنم با تمام توان برای این باشگاه تلاش کنم، فصل پیش این کار را کردم و این فصل هم همراه کادر فنی ام، این کار را انجام می دهم. فشاری که حس می کنم این است که بازیکنان بتوانند رضایت و خوشنودی هواداران را جلب کنند. آنها صبور بوده اند و این مهمترین فشاری است که به آن توجه می کنم و دیگر فشارها برایم مهم نیستند. وقتی به خانه می روم خوشحالم چرا که می دانم، من و بازیکنانم با ۱۵۰ درصد توان مبارزه کرده ایم.»

چلسی

کونته

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی