کونته: همه در این برد عالی بودند

کونته: همه در این برد عالی بودند

سرمربی چلسی عملکرد بازیکنان تیمش را در جریان برد پرگل برابر قره‌باغ آذربایجان ستود.
به گزارش پیروزی دیلی و به نقل از ساکرنت، در یکی از دیدارهای لیگ قهرمانان اروپا چلسی برابر قره‌باغ قرار گرفت و به راحتی این تیم را با نتیجه پر گل ۶ بر صفر شکست داد. گل‌های چلسی را پدرو رودریگس، داوید زاپاکاستا، آسپلیکوئتا، باکایوکو و باتشوایی به ثمر رساندند. 

 آنتونیو کونته سرمربی چلسی بعد از برد پرگل تیمش برابر حریف نه چندان قدرتمند گروه گفت:‌ تغییرات زیادی در این دیدار داشتیم و توانستیم نشان دهیم که تیم قدرتمندی داریم حتی اگر بازیکنان اصلی خودمان را در اختیار نداشته باشیم. خوشبختانه بازیکنانی را در اختیار داریم که قادرند مانند بازیکنان اصلی در زمین ایفای نقش کنند و این بهترین خبر برای مربی است که تیم قدرتمند و بازیکنان آماده زیادی داشته باشد. علاوه بر این دلیل تغییری که باعث شد در تیم داشته باشیم این بود که می‌خواستیم فرصت بازی را به خیلی از بازیکنان تیم از جمله کریستینسن بدهیم که از تیم آکادمی به تیم اصلی رسیده است. 

 او در ادامه صحبت‌های خود گفت: بازیکنانم باید بدانند که من ۱۷ بازیکن آماده دارم و به هر کدام اعتماد دارم و برای من به یک اندازه مهم هستند. خوشبختانه بازیکنان واکنش خوبی در این دیدار داشتند و دیدید که هر کدام به اندازه نقشی که در زمین داشتند موثر بازی کردند و توانستند گلزنی کنند. در تیم من تیم اصلی و تیم دوم وجود ندارد و هر بازیکنی که در تیم به میدان می‌رود تیم اصلی است.

 چلسی باید این هفته در لیگ برتر در داربی لندن برابر آرسنال به میدان برود که این دیدار در ورزشگاه استمفوردبریج شهر لندن برگزار خواهد شد.

چلسی

کونته

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی