مستر کی روش! ین ره که میروید به پرتغال است نه روسیه

مستر کی روش! ین ره که میروید به پرتغال است نه روسیه

السد با حمایت سرخ ها و با ضربات پنالتی و دربی را هم به زور احکام انظباطی و اشتباهات مهلک داوری بردند..! تیـم ملـی همچنان متعلق به ۴۰ میلیـون پرسپولیسی است.

 

مانند برانکو از تیم ملی مان حمایت میکنیم چون صاحبان اصلی آنیم اما حـکـم فــیفـا تـمکـیـن از قـانـون فـیـفـادی و احتـرام به دیگـر اعضـاء فـیفـا از جملـه سـرمربیـان تیـم های باشگاهـی چـون برانـکـو سرمربـی پرطرفدارتـریـن تیم باشگاهی آسیـا پرسپولیس ایران اسـت و عـمـل به ایـن حـکـم وظـیـفـه شماست نه انـتـخـاب تان .

 

باور کنید کمک به تیم های مقابل پرسپولیس، مصادره هواداران سرخ بنفع یک تیم خاص، هجمه رسانه های شما، جنگ روانی ناشی از انتشار خبری با منبع نامشخص بلافاصله بعد دربی دال بر دعوت از ۷ بازیکن استقلال! با ذکر نام امید ابراهیمی و وریا غفوری! (ممکن الدعوه) بدون ذکر نام احدی از ۵ نفر دیگر و یا بدون اعلام تمامی نفرات لیست لورفته! ۲۲ نفره تیم ملی که آن را هرچه بیشتر بی پایه و اساس می نمود، محرومیت های سریالی و عجولانه انضباطی بازیکنان کلیدی برانکو، اشتباهات داوری در دربی به زیان پرسپولیس و یا حتی محرومیت برانکو در ادامه محرومیت های سریالی! و هـیـچ چـیـز و هـیـچ چـیـز نمی توانــد باعـث شـود پــرسـپـولـیـس زانـــو بـزنـــد یا این خواست ملی قانونی ساقط شود.

به رغم احترامی که برای سرمربی رقیب سنتی مان قائلیم لیکن علم شاگرد شما را نه در بازی برگشت نفت-پرسپولیس لیگ قبل و نه در دربی ۸۴، در حد و اندازه لازم برای آنالیـز تفکرات پرفسور فوتبال نمی دانیم.

 حتی بازیگر خوبی هم نیست! آنجایی که پیش از دربی گفت از ابتدای فصل بازیهای پرسپولیس را زیر نظر و آنالیز داشتیم! یا در جای دیگر در گافی دیگر از سری گاف های سریالی خود در مواجهه با رسانه ها بصورت خودجوش قبل دربی از عدم ملاقات خود با شما و تلویحا از استقلال فکری اش گفت!

اینکه در بازی رفت شهرآورد لیگ ۱۶ که حال و روز شما خوب نبود ، حال آبی ها هم خوب نبود یک طرف و اینکه هم در بازی نفت-پرسپولیس فصل قبل و هم در دربی برگشت این فصل مالکیت توپ و میدان را به تیم هجومی مقابل سپرده و در اولی با ۲ موقعیت ضد حمله و در دیگری تنها با ۳ موقعیت گل بازهم روی ضد حمله -سبک خاص و حداقلی شما در تیم ملی- و در هردو بازی نیز توأم با اشـتباهـات مهلـک داوری به ضرر پرسپولیس برنده میدان شدند هم همان طرف!

 راستش اینها بعلاوه حرکات نامتعارف رحمتی به قصد تحریک بازیکنان تیم مقابل و هوداران خودی در تقابل شاگرد اول مکتب شما با ۲ سرمربی منتقدتان! که بنظر از جنس جنگ روانی شما و کادر فنی تان در بازی های ملی است، ذهن شائبه پرداز ما را به ظن دخالت شما و تیم آنالیزور شما بشدت قلقلک میدهد.

هرچند برانکـو که با تغییرات متعددی در پست های بازیکنانش و به قصد تبدیل دربی ۸۴ به یک بـازی تـدارکاتـی صرف پیش از بازی الهلال وارد شهرآورد شده بود و نشان داد برای قهرمانی تیم مقتدر پرسپولیس دیگر تفاوتی بین استقلال، تراکتور، سپاهان و غیره وجود ندارد، در نیمه دوم معروف به نیمه مربیان ثابت کرد تفکری که از سرچشمه بجوشد بر عکس تفکر عاریتی و ذهن کپی بردار که درصورت قطع ارتباطش در طول مسابقه با سرچشمه فلج میشود، هرلحظه بازتولید و نوآوری می کند. درست مثل نسبت بین صنایع خودکفای تولیدی با صنایع وابسته و مونتاژی

جا دارد همین جا دو مطلب را گوشزد کنیم.

اول آنکه امیدواریم آنقدر حرفه ای باشید که آمار دربی و زمین گیر شدن آبی ها را در نیمه دوم و در یک سوم زمین خود را ملاک سنجش توان تان در خواباندن مچ برانکو بدانید؛

دوم اینکه اگر روزی ظن ما به حقیقت تبدیل شود، هرگز نگاه منفی اهالی فوتبال در سراسر دنیا به سرمربی ای که با افشای اسرار و نقاط ضعف و قوت دفاع و دروازه بان اول تیم خود که از قضا بهترین دفاع دنیاست ‌فرصت برتری دیگران را فراهم میکند و سرزنش افکار عمومی را تاب نخواهید آورد.

اجازه دهید اضافه کنیم:

-مماشات و موضع انفعالی کمیته انضباطی با افرادی از جنس استقلال تهران در تراکتورسازی تبریز و صبای قم را در برابر مصاحبه های جنجالی و ادعای نخ نمای این افراد درمورد وجود دستهای پشت پرده بنفع پرسپولیس قبل بازی تراکتورسازی

-محرومیت سریال گونه کمال کامیابی نیا را که از بازی تراکتورسازی در پی یک کارت زرد اشتباه منجر به عصبی شدن کمال و سپس اخراج او درحالی شروع شد که از یک سو این بازیکن تراکتور بود که به خاطر اقدام به برخورد شدید با کمال مطابق قانون ۱۲ (تغییرات قوانین ۱۷ گانه داوری ۲۰۱۶/۱۷ ) میبایست با کارت قرمز مواجه میشد و یا در صحنه ای دیگر که داور جراح و متخصص ارتوپد!

 خطای برخورد شدید بازیکن تراکتورسازی روی ستون فقرات سروش را در کمال تعجب، نوازش! تلقی و مستحق کارت قرمز مستقیم ندانست -گویی روح داور هم از اصلاحیه قانون فوق الاشاره خبر نداشت- و سپس با تشدید مجازات کمال و تشدید مجازات مغایر قانون!

 سید جلال حسینی با افزایش یک جلسه محرومیت ادامه یافت و فعلا تا آنجا پیش رفته که پرسپولیس از داشتن ۴ بازیکن خود مقابل نفت تهران محروم است.

( یادمان نرفته روزگاری را که دست ژوزه را با دعوت تعداد بی رویه بازیکنان به تیم ملی در پوست گردو گذاشتید! )

- اشتباهات فغانی در نگرفتن ۴ پنالتی! بنفع پرسپولیس و عدم اخراج رابسون جان واریو از استقلال را -توضیحات تکمیلی در این مورد و مورد ماقبل را در بحث آتی خطاب به کامرانی فر و حسن زاده خواهیم داد- که اگر جزء لاینفک دربی نبود میتوانست با دو پنالتی قطعی نماد ۴ و با هر۴ پنالتی نماد ۶ دیگری را به ارمغان بیاورد. شاید بتوان امروز علت تردید فغانی -داوری که حالا بشدت پیگیر محرومیتش خواهیم شد - را تا روزهای واپسین، در پذیرش قضاوت دربی ۸۴ بخوبی درک کرد!

مزید اطلاع ماده ۸۳ از آیین نامه انضباطی فدراسیون فوتبال با عنوان " ممانعت یا انصراف از حضور در تیم ملی " به شرح ذیل صراحت به اجرای قانون فیفادی دارد و خارج از آن ملزم به تحویل بازیک به تیم ملی نیستیم!

یک )باشگاهها مطابق برنامه زمانبندی فیفا (فیفادی نه برنامه غیر حرفه ای شما) موظف به آزاد کردن بازیکنان تحت قرارداد خود برای حضور در تیم ملی می باشند.

هرگاه باشگاهی برخلاف مقررات بازیکنی را ترخیص نکند یا در این اقدام قصور نماید.

دو )چنانچه این استنکاف توسط بازیکن صورت گرفته باشد،تصمیم گیری برعهده  کمیته انضباطی ، مقامات رسمی فوتبال یا فدراسیون است( نه بیانیه های شما...).

علی ایحال شک نکنید هشت گانه موفقیت پرسپولیس یعنی مدیریت، کمیته حقوقی باشگاه، برانکو و کادر فنی، هواداران، پیشکسوت ها، پیروزی، بازیکنان و لیدرهای باشگاه با درک کامل از مسائل روز و ناملایمات و با صبری مثال زدنی، مصائب صدرنشینی را به جان خریده اند و این انسجام ناگستنی قهرمانی لیگ و آسیا را رقم خواهند زد.


علی رضا هادیان


برانکو

تیم ملی

امید :
۳ اسفند ۹۵
آقا من طرفدار پرسپولیس هستم ولی سعی کنید مطالبی را بنویسید که بهش اطمینان دارید.
شهاب :
۲ اسفند ۹۵
اقاشک نکنیدکیروش چوب لجبازیاش رومیخوره وماطرفداران پرسپولیس بیش ازپیش پشت مربی وتیممون ایستادیم وحتی به نظرمن بازیکنای ملی پوشمونم میدونن مقصصرواقعی کیروشه نه برانکوبنابراین موضوع کم کاری که بعضی نشریات بهش دامن میزنن ازنظرمن غیرممکنه 
بهنام :
۲ اسفند ۹۵
عالی،‌بیست
m :
۱ اسفند ۹۵
boro ahmagh...zendeh baad kirosh
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی