کی روش در گفتگو با یک سایت پرتغالی/فدراسیون گفت به کار من ایمان دارد

کی روش در گفتگو با یک سایت پرتغالی/فدراسیون گفت به کار من ایمان دارد

سرمربی تیم ملی فوتبال گفت: فدراسیون اعلام کرد که به کار ما ایمان دارد و باید ادامه دهیم.
به گزارش سایت پیروزی دیلی، کارلوس کی روش که امروز تیمش را مقابل عراق در یک دیدار تدارکاتی و در غیاب لژیونرهای اروپایی به میدان می فرستد، با سایت لوزا پرتغال گفت و گو کرده است.

 وی درباره وضعیت خودش در ایران به «لوزا» اظهار داشت: با توجه به اینکه برخی مشکلات داشتیم، من استعفای خودم را به مدیرتی فدراسیون اعلام کردم تا به نوعی از بازیکنان و کادرفنی دفاع کنم. با این حال فدراسیون اعلام کرد که به کار ما ایمان دارد و باید ادامه دهیم.

 کی روش همچنین افزود: با تعهد و فداکاری بالایی به کارمان با امکانات و داشته‌های فدراسیون فوتبال ایران ادامه خواهیم داد که بار دیگر تعهد دادند که سعی می‌کنند تا بر موانع و مشکلات موجود غلبه کنند. در ادامه این گزارش به وضعیت ایران گروه A مقدماتی جام جهانی درقاره آسیا اشاره شده است.

فدراسیون فوتبال

کی روش

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی