کی روش:درباره تیم ملی در آینده صحبت می کنم

کی روش:درباره تیم ملی در آینده صحبت می کنم

سرمربی تیم ملی گفت:درباره تیم ملی در فرصتی در هفته آینده صحبت خواهم کرد.
به گزارش سایت پیروزی دیلی، کارلوس کی روش بعد از خروج از فدراسیون و جلسه با مهدی تاج اظهار داشت: خوشحالم که شما خبرنگاران جنتلمن و خوب را می بینیم.دلم برایتان تنگ شده بود برای شما در این سال آرزوی بهترین ها را دارم. 

وی در پاسخ به سوال خبرنگاران مبنی بر نگاه حمایتی رسانه ها از خود گفت: برای همین است که به شما تبریک گفتم. به خاطر این حس خوب و دوستی شما ممنونم. از شما بابت این موضوع تشکر می کنم و قدردانی می کنم.

 کی روش درباره مسایل تیم ملی و جلسه با رییس فدراسیون فوتبال بیان داشت:درباره تیم ملی در فرصتی در آینده صحبت خواهم کرد.

تیم ملی

کی روش

علیرضا هادیان :
۷ ارديبهشت ۹۶
رئالم 3 - دیپورتیوو 1 تا دقیقه 45 ! فکر کن موقعیت تک به تکی که موراتا از دست داد 
استیلی : این بازیکن شب ها نمی خوابد. بازیکن باید مسواک بزند شب بخیر لالا 
پنجعلی : تیم احتیاج به تقویت دارد . دفاع ندارد این رئال وگرنه گل می شد! 
ضیاء عربشاهی : سلام شب بخیر ! قرارداد زیدان باید ۶ ماهه می بود ! 
جانم حمید درخشان : زمان مربی گری من به من فرصت ندادند وگرنه رئال الآن گل نمی خورد. 
فرشاد آقای گل : ما پول نمی گرفتیم که . قراردادم سفید بود حتی نوشته نشده بود کجاشو باید امضاء کنم! موراتا دقتش به حرف پیشکسوت ها را بیشتر کند. 

باور کنید با همینا شدیم ۷۵ میلیون! 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی