کیلینی: بعد از یک فنجان قهوه قراردادم را تمدید می‌کنم

کیلینی: بعد از یک فنجان قهوه قراردادم را تمدید می‌کنم

مدافع باتجربه یوونتوس خیال هواداران تیمش را راحت کرد. او گفت که مشکلی برای تمدید قرارداد ندارد.

به گزارش پیروزی‌دیلی، جورجو کیلینی بعد از بوفون بازوبند کاپیتانی یوونتوس را بر بازو می‌بندد و یکی از چهره‌های تاثیر گذار تیمش است. کیلینی ۱۴ سال است که در یوونتوس بازی می‌کند. قرارداد این بازیکن با بیانکونری‌ با پایان فصل جاری به پایان خواهد رسید و این درحالی است که او هنوز قراردادش را تمدید نکرده است.


بعضی از رسانه‌های ایتالیایی از احتمال جدایی کیلینی سخن به میان می‌آوردند اما این بازیکن چنین چیزی را رد کرد.


او گفت: یوونتوس خانه من است. برای تمدید قراردادم تنها به پنج دقیقه زمان نیاز دارم. بعد از یک فنجان قهوه قراردادم را تمدید می‌کنم.

کیه‌لینی

یوونتوس

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی