کی‌روش: 2نفر در فدراسیون از صعود تیم ملی خوشحال نیستند

کی‌روش: 2نفر در فدراسیون از صعود تیم ملی خوشحال نیستند

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: 2 نفر در درون فدراسیون فوتبال هستند که از صعود تیم ملی ایران به جام جهانی 2018 خوشحال نیستند.
به گزارش سایت پیروزی دیلی، کارلوس کی‌روش پس از پیروزی 2 بر صفر مقابل ازبکستان و صعود به جام جهانی 2018 ( او در این نشست یک پیراهن تیم ملی با شماره 4 با خود به نشست آورد.) مسعود شجاعی، کریم انصاری فرد، دژاگه و احسان حاج صفی هر 4 نفر وارد سالن شدند و کی روش را با اب خیس کردند و شادی کردند و او را در ابتدای نشست خود سورپرایز کردند! سرمربی تیم ملی ادامه داد: همه دیدند که نتیجه بسیار خوبی به دست آوردیم و یک تیم بسیار خوب بودیم.

وی افزود: در ابتدا باید این را بگویم که بازی بسیار خوبی را شاهد بودیم. ازبکستان بازیکنان خوبی داشت و صعود به جام جهانی آسان نیست برخی تصور می‌کردند که صعود به جام جهانی دشوار است. با تیم‌هایی که بازی داشتیم این مساله مشخص شد. بازیکنان تیم ملی فوتبال را تحسین می‌کنم و به بازیکنان و تیم ملی ازبکستان تبریک می‌گویم. آنها باختند اما باخت هم جزیی از مسابقه است و برای این تیم هم بهترین ها را آرزو دارم. 

 کی روش تصریح کرد: به بازیکنان خودم باید دو کلام بگویم اینکه با تعهد و انگیزه بسیار بالا و فداکاری در طول سفری که امشب به اینجا رسیدیم بازیکنانم فداکاری زیادی از خود نشان دادند. تمام کشور مخصوصا هواداران فوتبال خیلی خوشحال شدند و فقط یکی دو نفر همین جا نشسته باشند که از صعود تیم ملی خوشحال نباشند، حتی درون فدراسیون هم یکی دو نفر از این صعود خوشحال نیستند ولی امروز روز ماست و آنها باختند.

 سرمربی تیم ملی تصریح کرد: بازیکنان را تحسین و تقدیر می‌کنیم برای کاری که برای کشورشان انجام دادند. خیلی از اوقات بدون هیچ حمایتی، بدون هیچ امکاناتی کار را انجام دادیم و برخی حتی برنامه آماده سازی تیم ملی را می خواستند متوقف می‌کردند. وی افزود: از طرف خودمان کادر مربیگری تیم ملی از هواداران و دست اندرکارانی که به ما کمک کردند افرادی که بدون هیچ نام و نشانی به تیم ملی کمک کردند تشکر کنم.

 کی روش در مورد صعود از گروه در جام جهانی برنامه‌ای دارد یا نه اظهار داشت: امروز روز جشن است و بهتر است بحث در این مورد را متوقف کنیم و فردا صبح بهترین برنامه‌ ریزی را برای آماده سازی تیم ملی داشته باشیم. در ۶ سال گذشته هر بار برنامه آماده سازی خودمان را مدون کردیم آنها تلاش کردند این برنامه اجرایی نشود و بروید از آنها سوال کنید. از کادرفنی تیم ملی و بازیکنان نپرسید که چه باید برای تیم ملی بکنیم. از خودتان اصحاب رسانه بپرسید که برای تیم ملی چه کار خواهید کرد که در این مورد تیم ملی را هم حمایت نکردید.

 سرمربی تیم ملی در مورد برنامه‌هایش گفت: برنامه کوتاه مدتی که پیش رو داریم، دو بازی مقدماتی جام جهانی باقی است و از این ۶ امتیاز باقی مانده می خوایم کامل‌ترین امتیاز را بگیریم و اگر چه صعود کرده‌ایم اما می‌خواهیم بهترین عملکردمان را در این مدت انجام بدهیم. اگر در مورد بازی‌های دوستانه باید بگویم افتخاری است که با روسیه میزبان جام جهانی است ۱۰ اکتبر بازی دوستانه انجام می‌دهیم. 

 کی روش در پاسخ به سوال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه رکوردهای خوبی در تیم ملی به دست آورد و چه توقعی از مسئولان ارشد کشور برای حمایت از تیم ملی دارد زیرا وزیر ورزش هم گفته که تیم ملی پتانسیل صعود در جام جهانی را دارد و همه امکانات کشور را در اختیار تیم ملی قرار می‌دهد، گفت: لطف بفرمایید وزیر ورزش چه حرف‌هایی زده است؟( خبرنگاران صحبت‌های وزیر را به طور دقیق‌تر بیان کرد.) بعد از ۶ سال دوستم هیچ صحبتی در این مورد ندارم. ۶ سال است که در این کشور هستم. 

 وی در مورد اینکه عدد ۴ گفت: با سه تیم مختلف ۴ مرتبه به جام جهانی صعود کرده‌ام با تیم های ایران، آفریقای جنوبی و پرتغال. 

 سرمربی تیم ملی در مورد اینکه چرا ورزشگاه آزادی امشب پر نشد، گفت: هیچ صحبتی در این مورد ندارم کی روش در مورد اینکه تاج گفته برنامه بلند مدت با شما داریم و آیا قرار است روی تیم‌های پایه هم نظارت بکنید گفت: امشب شب مناسبی نیست که بخواهیم در مورد این برنام‌ها صحبت کنیم. مطمئنا وقتی ریاست فدراسیون نظرم را در مورد مساله‌ای بپرسند من پاسخ ایشان را می‌دهم و نظرم را به ایشان می‌گویم. وقتی برای اولین بار به جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل صعود کردیم زمان مناسبی برای توسعه فوتبال ایران بود ولی در این سال ها هیچ تغییری را در پیشرفت فوتبال ایران نمی‌بینم. بهترین آرزویم برای فوتبال ایران این است که یکبار برای همیشه فدراسیون افرادی که مانع پیشرفت فوتبال ایران شدند را بگیرند. بتوانیم یک برنامه ای که هواداران فوتبال ایران مستحقش هستند را تدوین کنیم. در حال حاضر دو دوره صعود پیاپی به جام جهانی را داریم اگر فوتبال ایران از این فرصت تاریخی برای برنامه ریزی آینده استفاده نکند اشتباه مرتکب شده اما من فقط می‌توانم نظرم را بگویم اما امشب فقط باید جشن بگیریم و افرادی که همیشه در کنار ما بودند و عاشق ما بودند و به تیم ملی و بازیکنان اعتماد داشتند دلیل اصلی امروز ما فقط همین افراد هستند.

ایران-ازبکستان

کی روش

علیرصا هادیان :
۲۳ خرداد ۹۶
پنجمین صعود ایران به جام جهانی مبارک تمام ملت ایران باشد! یک تبریک ویژه هم به تمام پرسپولیسی های تیم ملی و بالاخص برانکو ایوانکویچ که نقش پررنگی در این صعود داشت ، از شاگردان خط دفاع و دروازه بان و خط حمله فوق العاده اش مانند طارمی که اس گل داد ، پنالتی گرفت و گل هم زد گرفته تا سیستم دفاع منطقه ای که از بازی های پرسپولیس بالاخص بازی بازی با لخویا به بازی امشب ازبکستان سرایت کرد و امشب شاهد پارک شدن اتوبوس جلوی دروازه نبودیم. اگر هم مردم استقبال نکردند شاید دلیلش این بود که انتظار یک بازی کسل کننده جلوی ازبک ضعیف رو داشتند. حتی الآن الکساندر نوری -هم عقیده با ما- در پاسخ عادل که تیم ملی ایران را فراتر از آسیا خواند پاسخ داد که البته ازبکستان در شرایط ایده آل خود نبود! این که دیگه پرسپولیسی نیست که مثل ما متهم به سوء نیت و خیانت به مملکت بشود! حرف الکساندر نوری شاید بدین معنی باشد که زمانی می توان تیم ملی ایران را برترین دانست و حرف عادل را تأیید کرد که عیار ایران را جلوی ژاپن و عربستان یا ازبکستان و کره ای قدرتمندی می شد سنجید. مطمئن بودیم که کیروش باز متلک هایش را بار منتقدانش خواهد کرد. چه حمایتی باید می شد از ایشان که نشد و چه حمایتی رسانه های ایران باید از ایشان می کردند که نکردند! تا جایی که بسیاری به کیروشی پوری ها حتی معروف شدند. حمایت پرسپولیس و برانکو تحویل دادن بهترینها و بازیکنان آماده به تیم ملی بوده است که البته تمام شاگردان برانکو لیاقت پوشیدن یراهن مقدس تیم ملی را دارند ولی همچنان انتظار بی جایی از کیروش نداریم. تنها خواست برحق پرسپولیس احترام کیروش به برانکو و پرسپولیس و رعایت و اجرای قانون عالم گیر و فراگیر فیفادی و عدم تداخل برنامه هایش با برانکو است. پرسپولیس راه سخت و ناهمواری را دارد طی می کند و این فصل در ۵ جبهه می جنگد. بهترین تیم ایرانیم و می خواهیم بهترین بمانیم. 
آن دو نفر را نمی دانیم چه کسانی هستند ولی شک نداریم کسی باشد که از صعود تیم ملی ناراحت باشد هرچند قطعا کسانی که صعود ایران به جام جهانی ۷۸ آرژانتین و صعود مقتدرانه و راحتترین صعود ایران به جام جهانی یعنی صعود برانکو مقابل بهترین های تاریخ آسیا با بازی های عالی ایران را دیده اند، نه ۲۰۱۴ و نه ۲۰۱۸ صعود دلچسبی نبود. هرچند امشب بازی و بازیکنان تحت ترس و واهمه کیروش قرار نگرفتند. کیروش باید قدردان منتقدانش باشد که هدایتش کردند! 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی