کی‌روش بازیکنان را از باشگاه‌ها قرض می‌گیرد

کی‌روش بازیکنان را از باشگاه‌ها قرض می‌گیرد

سرمربی تیم ملی در نشست امروز خود اعلام کرد که به فکر این است که هر کدام از بازیکنان ملی پوش را خارج از اردوها، یک روز تا یک روز و نیم از باشگاه‌های‌شان تحویل بگیرد.

به گزارش پیروزی‌دیلی، سرمربی تیم ملی در نشست امروز خود نکته جالبی را مطرح کرد. او گفت به دلیل اینکه در اردیبهشت ماه سال آینده رقابت های حذفی لیگ قهرمانان آسیا برگزار خواهد شد تیم ملی نمی تواند به اردو برود و به همین دلیل دچار ضعف هایی خواهد شد. کی‌روش برای این منظور راهی را مدنظر خود قرار داده و می خواهد آن را با باشگاه های لیگ برتری در میان بگذارد.


او درباره ضررهای برگزار نشدن اردوی اردیبهشت ماه تیم ملی گفت:  باید برای بازیکنان داخلی یک برنامه خاص تدوین کنیم تا از الان تا جام جهانی بازیکنان به آمادگی های لازم فیزیکی و روحی و روانی دست پیدا کنند؛ زیرا بازیکنان لیگ داخلی سطح مناسبی برای حضور در جام جهانی را ندارند. تنها یک راه حل خواهیم داشت و آن این است که از باشگاه ها و مربیان آنها تقاضای کمک کنیم. کمک و همکاری که از باشگاه ها می خواهیم این است که بعد از هر بازی لیگ، یک روز یا یک روز و نیم بازیکنان تیم ملی را در اختیار تیم ملی قرار دهند تا با آنها کار کنیم. تکرار می کنم، یک روز یا یک روز و نیم بازیکنان در اختیار تیم ملی باشند.


سرمربی تیم ملی در این باره مثالی زد و گفت: وقتی یک تیم پنجشنبه بازی دارد، بازیکنان روز جمعه تا نیمی از روز شنبه در اختیار تیم ملی خواهند بود و سپس عصر شنبه در اختیار باشگاه قرار می گیرند. این برنامه ها از ژانویه 2018 آغاز خواهد شد. اگر این کار را انجام دهیم، شانس ما در جام جهانی برای ثبت یک اتفاق خوب تقویت می شود.

تیم ملی

کی روش

علیرضا هادیان :
۱۴ آذر ۹۶
عالیه ! از این بهتر نمی شه. گل بود به سبزه هم آراسته شد. 
چند سؤال ابتدایی و عوامانه اگر به حامیان کیروش بر نمی خورد انشاء ا... چون ما که زبانم لال در د و اندازه های کارلوس کیروش خان تشریف نداریم : 
ـ هشت ۸ سال گفتند کیروش تغییر نسل داده و بازیکنان ایرانی را از بیخ و بن متحول کرده است! یعنی همش هیچ؟ 
سیدجلال حسینی که فرمانده دژ پرسپولیس و بهترین دفاع دنیا! یعنی تیم ملی است توان رویارویی در مقابل تیم های بزرگ دنیا را ندارد ، پس چه کسی دارد؟ 
ـ اگر برانکو که امثال مودریچ رو پرورش داده ، نتوانسته و نتواند از سید جلال بازیکنی بسازد که مقابل فورواردهای اسپانیا و پرتغال خط دفاعی خود را رهبری کند ، کیروش که رئال را با کلی ستاره زمین زد با یک روز و نیم در هر هفته می تواند؟ 
ـ آمپولی چیزی دارد؟ اگر آمپول یا قرص دارد که یکباره از سید جلال و امثالهم بتوان راموس و پیکه و مارسلو ساخت ، کارلوس جان نسخه را کپی بگیرند به دیگر بازیکنان پرسپولیس هم بدهیم لذتشو ببرند. 
ـ کارلوس جان که ادعای حرفه ای گری می فرمایند ممکنه بفرمایند با این برنامه ریزی عجیب قراره از گروه صعود کنیم یا قراره جام جهانی رو فتح کنیم یا قراره بازهم با دو باخت و یک مساوی برگردیم منزل؟ 
ـ اصلا چطوره لیگ رو تعطیل کنیم بریم اردوی تیم ملی ؟ 
ـ و اصولا میشه یکی توضیح بده ۸ سال ایشان در ایران چه کرده که الآن می گوید ما هیچی نداریم و همین ۶ ماهه با اردوهای من قراره بریم فضا یا شاتل هوا کنیم؟ 
ـ و باز هم یک سؤال اساسی و آن اینکه دستآورد اردوهای مخرب کیروش تا کنون برای لیگ و تیم ملی چه بوده ؟ 
ـ چرا باید سالی ۲ ماه حضور ایشان امروز با یک اردوی فشرده غیر تخصصی و نامعقول جبران شود ؟ و اصلا جبران می شود؟ 
ـ چرا ایشان برای آنکه هواداران تیم ملی را مقابل برانکو که قطعا در ایران تنها سرمربی است که قدرت ممیزی کارهای عجیب و غریب کیروش را دارد ، قرار دهد از اعمال شرایط مشابه در کرواسی مایه می آید؟ مگر می توان اشتباه یکی (کارلوس) را با اشتباه دیگری (کرواسی) توجیه کرد؟ یا مگر برانکو رییس فدراسیون کرواسی است؟ 
ـ آقای کارلوس عزیز! روز بعد بازی در لیگ فقط و فقط سرمربی تیم باشگاهی است که تشخیص می دهد بازیکنانش احتیاج به استراحت یک روزه دارند یا نه و این کاملا بستگی به شرایط روز همان روز دارد و از لحاظ فنی هم این استراحت لازم است. پس یک روز و نیم شما غیر حرفه ای است و تقاضای بیش از حد است یا سرمربیان باشگاهی دتیا مانند شما تخصص ندارند؟ 
ـ این سؤال چهار جوابی آخر را هم لطفا کارلوس و تاج و فتاحی و دیگر شرکاء متفقا پاسخ بدهند که : 
زمانی که برنامه قبلی و ۸ اردوی کیروش و بالاخص اردوی اردیبهشت ماه ایشان را به خورد ملت دادید و تحمیل کردید و لیگ را فشرده برنامه ریزی کردید ، 
۱ـ تقویم آسیا و جام جهانی روی میزتان نبود
۲ـ اولین بارتان بود برنامه ریزی می کردید 
۳ـ کیروش فراموشی آورده بود و یادش نبود بیشتر می خواهد و بازیکنانش درحد اروپایی ها نیستند (توضیح : ما که می گوییم با کیروش بازیکنان در حد آسیا هم نمی توانند توان خود را بروز دهند) 
۴- مردم و باشگاه ها و سرمربیان لیگ برتری را گیر آوردید و به سخره گرفتید که لحظه ای برنامه جدید می دهید 

با سپاس و تشکر فراوان از حامیان کیروش که بیانیه بر علیه ما صادر نخواهند کرد و در کمال خونسردی بدون جار و جنجال و تأکید غیرواقع بر مرگ داشتن گروه مان! پاسخ منطقی خواهند داد. 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی