کی‌روش: به تهدیدها اهمیت نمی‌دهم، مردم حمایتم می‌کنند/از بازیکنانم توقع دارم پشت سر من باشند

کی‌روش: به تهدیدها اهمیت نمی‌دهم، مردم حمایتم می‌کنند/از بازیکنانم توقع دارم پشت سر من باشند

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در مصاحبه‌ای تازه با آس اسپانیا گفت: به تهدیدات اهمیت نمی دهم، ما به حمایت بیشتری نیاز داریم و می‌دانم که مردم حمایتم می‌کنند.

به گزارش پیروزی‌دیلی، کارلوس کی‌روش در مصاحبه تازه‌ای که با آس اسپانیا ساعتی پیش داشته گفته است: هرگز به تهدیدات اهمیت نمی‌دهم، دوست داشتند می توانند اخراجم کنند اما من می‌دانم که مردم حمایتم می کنند و بازیکنان پشت سر من هستند.


در گزارش آس اسپانیا آمده است: تیم ملی ایران فرصتی عالی برای نشان دادن سطح فوتبال خود در مسابقات جهانی جام جهانی در سال آینده دارد. این تیم آسیایی با پرتغال، اسپانیا و مراکش هم‌گروه شده است، بنابراین بدست آوردن ماجرای صعود از این گروه برایش بسیار پیچیده خواهد بود. کی‌روش در این خصوص گفته است: این یک روز عالی برای تیم ما بود. یک گروه بسیار جذاب،  بازی با اسپانیا، پرتغال و مراکش فرصتی عالی برای نشان دادن سطح فوتبال ایران است.


اما کارلوس کی‌روش در کنار این جملات زیبا و حرفه‌ای مشخصا یک مخاصب خاص داشت و این حرف‌های خوب را به مردم و بازیکنانش می‌زد، او اما خطاب به مقامات فدراسیون فوتبال ایران گفت: من هرگز کم‌کاری نکرده‌ام و از بازیکنانم توقع دارم پشت سر من باشند و مثل مردم از من حمایت کنند، حتی اگر مرا تهدید کنند. آنها نمی‌توانند مرا وادار به سکوت کنند، دهان من بسته نمی‌شود و من حرف های خود را خواهم زد. تیم ما نیاز به یک آمادگی ویژه برای جام جهانی دارد. من در مورد تهدیدات و آنچه که آنها انجام می دهند، تحت تاثیر نیستم و به تهدیدات آقایان اهمیتی نمی دهم.

تیم ملی

جام جهانی 2018

کی روش

علیرضا هادیان :
۱۲ آذر ۹۶
اتفاقا ما هم گروه مان را جذاب می دانیم و آرزو داشتیم با حضور فرانسه بجای پرتغال در این گروه ، یک گروه مرگ واقعی نه صوری مانند الآن! را تجربه می کردیم. صد البته معتقدیم کیروش به رغم آنکه سالی ۲ یا ۳ ماه در ایران است ولی هرکاری از دستش برمی آمده انجام داده است یعنی هرچه بلد بوده که بهیچوجه کافی نبوده عرصه کرده و از اول هم چیزی بیشتر از این نبوده است که بتواند بیشتر از این انجام دهد. 
تیم ملی مربی بزرگ از لحاظ نام و تک بعدی نمی خواهد ، مربی با تفکر بزرگ و البته کامل و تمام بعدی می خواهد که کیروش در این تعریف نمی گنجد. 
حتی سیمئونه که به سرمربی دفاع اتوبوسی بچین معروف شده است در فاز تهاجمی حرفهای زیادی برای گفتن دارد. نمونه اش مقابل بارسا امشب. 
قبل از آنکه کسی عکس العمل به قرعه ایران نشان بدهد ، این خود کیروش بود که ترس از تمام چهره اش هویدا بود و مشخص بود که همچنان در جام جهانی هم دتبال تیم هایی چون کره و ازبکستان و چین و ماچین می گردد. 
نمی دانیم این مردم که ایشان می گوید دقیقا چه کسانی هستند ولی قطعا اقبال مردم ایران و اعتمادشان به کیروش برای گذر از مرحله گروهی در حد ۲۰ درصد مردم هم نیست و کاملا این را از جوک های ساخته شده در فضای مجازی می توان با تمام وجود ادراک کرد. روزی که در میان درگیری کیروش و برانکو ضمن حمایت تمام قد از خط قرمز سرخ ها ، ادعا کردیم کیروش باید بماند و بعد ۸ سال نشان دهد و جوابگو باشد که با تیم ملی ایران و اینهمه امکانات برتر نسبت به سرمربیان گذشته و یک دوجین بازیکن عالی مانند بهترین خط دفاع دو سه ساله اخیر لیگ ، أقای گل دو فصل لیگ و آقای گل هلند و امثال سردار آزمون و این همه پولی که گرفته چه تاجی به سر فوتبال کشور زده است ، پیش بینی یک همچین روزهایی را می کردیم. 
آیا ۸ سال اینهمه حمایت و امکانات و توهین و تحقیر پذیرفتن ها بخاطر این بود که امروز از پرتغال و مراکش بترسیم و شک داشته باشیم که بتوانیم از ۱۸ امتیاز مرحله گروهی چیزی دشت کنیم؟ یعنی حداقل ۱۰ یا در این حدود امتیاز گرفتن از ۶ بازی ایتقدر وحشتناک بنظر می رسد که این گروه را گروه مرگ بخوانیم؟ 
متأسفانه الآن زمان برای تغییر مربی نیست و اصلا رضایتی به تغییر مربی تیم ملی نخواهیم داد چرا که این پازل باید کامل بشود و کیروش عیار خود را به وقتش در مصاف با تیم های بزرگ نشان دهد تا بعدها و پس از رفتنش کسی فیلش یاد هندوستان نکند که می شد که اینطوری شود ولی نگذاشتید که بشود! 
فقط خدا رو شکر می کنیم در گروه مرگ که نه در گروه سخت افتادیم تا شاید بتوانیم چند لژیونر تحویل اروپا دهیم وگرنه در هر گروه دیگری هم می افتادیم صعود بکن نبودیم. 
عادت هم نداریم خودمان را بیخودی گول بزنیم. می دانیم هم مورد غضب معدود حامیان کیروش قرار می گیریم. 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی