کی‌روش خبرنگار ویژه تیم ملی!

کی‌روش خبرنگار ویژه تیم ملی!

منفک شدن کی‌روش از رسانه‌های ایرانی و اعتیاد سرمربی تیم ملی به فیس‌بوک که البته در اروپا فراگیر است شاید خیلی‌ها را ناراحت کند.
به گزارش پیروزی دیلی، کی‌روش از رسانه‌های ایرانی گریزان شده اما گزارش‌های او در فیس‌بوک بسیار جالب است. کارلوس معمولاً خیلی به موقع دست به قلم می‌شود و این روزها نقش او را به عنوان یک نیروی خبری در فیس‌بوک حس می‌کنیم. 

گزارش سفر به روسیه‌؛ عکسی که او از هوای سرد کازان منتشر کرد. اشاره به بازیکنانی که به تیم ملی دعوت می‌شوند. حتی در گذشته انتشار فهرست بازیکنان تیم ملی نشان می‌دهد کی‌روش خبری‌ترین عضو تیم ملی است و هیچ‌کس به اندازه او اخبار درجه یک تیم ملی را منتشر نکرده است! 

اینکه کی‌روش از رسانه‌ها دوری می‌کند به خودش مربوط است و ما اگر جای او بودیم این کار را انجام نمی‌دادیم اما کار خبری سرمربی تیم ملی را دوست داریم. او نشان داده از نوشتن خوشش می‌‌آید و خیلی وقت‌ها هم به موقع این کار را انجام می‌دهد‌؛ رأس ساعت مقرر و خیلی وقت‌ها مثل یک خبرنگار به شدت حاضر جواب... بیانیه‌های فیس‌بوکی او را که یادتان نرفته؟

ایران-روسیه

تیم ملی

کی روش

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی