کی‌روش در پاسخ به اصرار خبرنگار رویترز: جواب‌ غیرفوتبالی از من نخواهید

کی‌روش در پاسخ به اصرار خبرنگار رویترز: جواب‌ غیرفوتبالی از من نخواهید

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران درباره دعوت نکردن مسعود شجاعی به تیم ملی ایران به صحبت پرداخت.

به گزارش پیروزی‌دیلی، بعد از آن که مسعود شجاعی و احسان حاج‌صفی در بازی برابر نماینده اسرائیل در لیگ اروپا به میدان رفتند،‌ حاشیه‌های زیادی برای آنها ایجاد شد که در نهایت در فهرست جدید تیم ملی نامی از شجاعی دیده نمی‌شود ولی احسان حاج‌صفی به تیم ملی دعوت شده است.


در این باره خبرگزاری رویترز در گفت‌وگو با کارلوس کی‌روش درباره دلیل دعوت نکردن مسعود شجاعی هافبک و کاپیتان تیم ملی ایران، گفت: تصور کنید من (کارلوس کی‌روش) توضیح بدهم که چرا مسعود شجاعی اینجا نیست؟ من هیچ وقت درباره دعوت بازیکن‌ها در رئال مادرید، اسپورتینگ یا تیم ملی پرتغال توضیح ندادم، چرا الان باید توضیح بدهم که مسعود شجاعی دعوت نشده است؟ موضوعات و مسائلی که تمرکز را بر هم می‌زند باید خارج از فوتبال باشد، حال این مسائل می‌خواهد سیاسی باشد یا مذهبی،‌ اقتصادی یا اجتماعی، آنها نباید در فوتبال تاثیر بگذارند.


کی‌روش ادامه داد: من مرد دنیا و صنعت فوتبال هستم. کار من این است که بازی را ببریم، از من نخواهید جواب‌های سیاسی، مذهبی یا نژادی بدهم چرا که آنچه برای من مهم است و پدرم به من آموخته فوتبال است و او به من آموخته که هیچ وقت به فوتبال دروغ نگو.


سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در پایان گفت: هدف من این است که شادی و خوشحالی برای مردم به ارمغان بیاورم. من برای مردم کار می‌کنم، فوتبال ورزش مردم است. مهم نیست چقدر دولت‌ها،‌ امپراتورها و پادشاه‌ها سعی می‌کنند آن را کنترل کنند. فوتبال ورزش مردم است و خیلی ساده بخواهم بگویم، من برای مردم کار می‌کنم.

ایران-کره جنوبی

تیم ملی

مسعود شجاعی

مقدماتی جام جهانی 2018

کارلوس کی‌روش

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی