گرشاسبی: اشتباهات داوری پشت نتایج خوب پرسپولیس پنهان شده است

گرشاسبی: اشتباهات داوری پشت نتایج خوب پرسپولیس پنهان شده است

سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: اشتباهات داوری به ضرر ما به طور مرتب ادامه دارد ولی این موارد پشت نتایج خوب پرسپولیس پنهان شده است و در همین بازی با نفت تهران هم به گواه کارشناسان داوری، حداقل دو پنالتی مسلم نادیده گرفته شد تا بازی با تساوی به پایان برسد.

 

به گزارش پیروزی دیلی، حمیدرضا گرشاسبی در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: عملکرد خوب تیم که در سایه تدابیر باشگاه، درایت کادر فنی، تلاش بازیکنان و حمایت هواداران به دست می‌آید باعث شده است تا بسیاری اقدامات و اتفاقات که به ضرر پرسپولیس رقم می‌خورد، پنهان بماند. پرسپولیس در بازی با نفت تهران نیز قربانی همین مساله شد. حداقل انتظار پرسپولیس و هوادارانش این است که با کاهش اشتباهات داوری که آن را سهوی می‌خوانیم شرایطی فراهم آید که مساوات و برابری در رقابت بین تیم ها برقرار گردد.

 

وی ادامه داد: در بازی اخیر برابر نفت تهران نیز اشتباهات داوری باعث شد تا پرسپولیس با امتیاز کامل از این بازی خارج نشود.

 

سرپرست باشگاه پرسپولیس خاطر نشان کرد: نمی‌دانیم دیگر چه اتفاقی باید روی بدهد تا داور پنالتی را اعلام کند. به چه خطاهایی پنالتی گفته می‌شود؟ در وقت اضافه نیمه اول، مدافع نفت با دست جلوی عبور توپ و رسیدن آن در هجده قدم به مهاجم ما را گرفت اما پنالتی اعلام نشد. در وقت اضافه نیمه دوم هم مهاجم ما را به آن شکل، جلوی چشم داور در محوطه جریمه سرنگون می کنند، اما بازهم پنالتی نمی گیرند. بازیکن حریف، بازیکن ما را با ضربه سر می زند  باز داور به بازیکن مضروب پرسپولیس، اخطار می‌دهد!!! به گواه نظرات کارشناسان داوری، دو پنالتی مسلم را برای پرسپولیس نگرفتند.

داوری

پرسپولیس

گرشاسبی

حسین :
۱۶ دی ۹۶
با سلام
ازدست شماها هیچ کارى بر نمیاد و اگر هم بر اید انرا انجام نمیدهید تا نگرید طفل کى نوشد لبن
فقطما هواداران به امید خدا نشسته ایم و هر روز دعا میکنیم که دیکر چنین اتفاقى نیفته 
صبا :
۱۶ دی ۹۶
هیچی همچنان اعتراض جدی نکن!!!!!!و کوتاه بیا.فردا هم حتما بازیکن ما محروم میشه دلیلش هم میگن سابقه کله زدن و کله خوردن داره!!!اقا توقع ما اینه حالا که این حق خوری ها رخ میده و اون اصفهانیان لعنت خدا بهش با کمال پرویی میگه پنالتی نبوده و ماله کشی می کنه و انگار قصد داره بازم گند بزنه سکوت کن و بهش جایزه بده چیزی نشده رفقات هستن.
خدایا مراقب پرسپولیس من باش.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی