گرشاسبی: امیدوارم 9 فروردین قهرمانی پرسپولیس مسجل شود

گرشاسبی: امیدوارم 9 فروردین قهرمانی پرسپولیس مسجل شود

سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: امیدوارم 9 فروردین ماه قهرمانی پرسپولیس در 4 هفته مانده به پایان رقابت‌های لیگ برتر مسجل شود.
به گزارش پیروزی دیلی، حمیدرضا گرشاسبی که در مراسم اختتامیه تجلیل از برترین‌های استعدایابی ورزش استان تهران حاضر شده بود، در گفت‌و‌گویی اظهار داشت: من تشکر می‌کنم از برنامه خوب و زیربنایی که برای استعدادیابی ورزش استان تهران با تلاش زحمات گل‌محمدی برگزار شد و قطعاً از این بچه‌هایی که امروز تقدیر و تجلیل شد مطمئناً قهرمانان خوبی در آینده نزدیک شناسایی خواهند شد و برای هم استان تهران که پایتخت کشورمان است و هم تیم‌های ملی ان‌شاءالله افتخارآفرینی خواهند کرد و واقعاً خسته نباشید می‌گویم به این عزیزان و به شما برای انعکاس این رویداد خیلی مهم آمدید و آن را انعکاس می‌دهید برای ایجاد انگیزه بیشتر بین جوانان و نوجوانان دیگر استان‌ تهران.

 گرشاسبی در پاسخ به این سوال که آیا این استعدادها پس از شناسایی تا قهرمانی مورد حمایت قرار می‌گیرند، گفت: خوشبختانه آمار نشان می‌دهد که تعدادی از آن بچه‌هایی که در آن مقطع عنوان آورند الان جزو تیم‌های ملی هستند و دارند خودشان را بالا می‌کشند و حسن این برنامه هم این است که بچه‌هایی که به مدال و سکو می‌رسند دیگر سخت خودشان را از مدال‌آوری دور می‌کنند. یعنی انگیزه‌ای درونشان ایجاد می‌شود که بیشتر تلاش بکنند که پله‌پله خودشان را ارتقا بدهند. خوشبختانه تفاوت استان تهران با سایر استان‌ها این است که به لحاظ فرهنگی به شکلی است که بچه‌های تهران وقتی دست‌شان به مدال می‌رسد دیگر سخت از دست بدهند و سال‌ها تداوم دارد و این یک کار خوب و بزرگی است که باید در تهران این برنامه‌ریزی انجام شود چرا که سال‌های سال مدال‌آوران المپیک، جهان بیشتر کسانی بودند که از تهران آغاز شد و به سایر استان‌ها کشیده شد چند وقتی بود متأسفانه ورزش تهران حالت بیمارگونه‌ای شده بود ولی خوشبختانه الان روز به روز آن نشاط و شادابی را دوباره پیدا می‌کند.

 وی در پاسخ به این سوال که تهران زمانی سهم مدال‌های بین‌المللی خیلی بیشتری داشت ولی چند سالی است که دیگر این اتفاق نمی‌افتد و خیلی سهم کمتری دارد، نظرتان در این باره چیست؟ عنوان کرد: بله، خوشبختانه چند سالی است ورزش استان تهران رو به جلو حرکت می‌کند و خودش را دارد پیدا می‌کند و متأسفانه طوری شده بود که تهران جزو سه استان برتر حساب نمی‌شد ولی خوشبختانه الان چند سال است باز گوی سبقت را ربوده و از همه استان‌ها سبقت گرفته است.

 سرپرست باشگاه پرسپولیس در خصوص اینکه برخی در دربی اقدام به پرتاب ترقه کردند و اینفانتینو این صحنه‌ها را مشاهده می‌کرد و آیا این اتفاقات چقدر می‌تواند در وجهه ورزش ما تاثیر منفی بگذارد گفت: ببینید نسبت به گذشته الان خیلی بهتر شده است. یک ترقه استقلالی‌ها پرتاب کردند و یک ترقه هم پرسپولیسی‌ها. نمی‌شود ۱۰۰ هزار جوان و هوادار پرشور با نشاط بیایند و این انتظار را داشته باشیم که همه ساکت و آرام و خیلی بی‌هیجان بخواهند استادیوم را ترک کنند خوب طبیعی است هر تیم بازنده باشد یک مقدار ناراحتی‌ها ابراز می‌شود ولی ما و مسئولان باید مدیریت کنیم و آن را بزرگ جلوه ندهیم و آن را سخت کنیم به شکلی که فیفا یا AFC هم ورود کنند و برای آن جرائمی در نظر بگیرند. به نظر من فرهنگ‌سازی خوبی دارد شکل می‌گیرد و الان هم خیلی بهتر شده و مردم هم فرهنگ‌سازی می‌کنند. بحث فرهنگ مانند آمپول نیست که بخواهیم تزریق کنیم و یک شبه فرهنگ تغییر کند الان برنامه‌هایی که انجام می‌شود و دیدید به خصوص لیدرهای پرسپولیس با آن طرح‌هایی مانند موزائیکی و... که ارائه می‌دهند به شکلی که اخیراً هم خوشبختانه با هماهنگی‌هایی که صورت گرفت و پیگیری کردم بلندگو در اختیار لیدرهای تیم‌ها قرار می‌گیرد که توسط بلندگو یک مقداری شعارها سازماندهی و هدایت می‌شود. 

 گرشاسبی درباره پیروزی پرسپولیس مقابل الوصل امارات گفت: خوشبختانه این برد عیدی خوبی به هواداران بود، با توجه به اینکه سایر تیم‌ها و نماینده‌های کشورمان نتیجه نگرفته بودند این نتیجه باعث خوشحالی و شادابی مردم شد و ما هم در کنار بچه‌ها بودیم و خیلی هم جو سنگین و سختی بود و الحمدالله بچه‌ها از آن هم عبور کردند و ان‌شاءالله بتوانیم در ادامه که ۹ فروردین لیگ برتر در سال جدید ادامه می‌یابد آنجا هم به یک نتیجه خوب برسیم. حالا جشن که برگزار نمی‌کنیم ولی آنجا قطعاً نتیجه مشخص خواهد کرد که پرسپولیس چهار هفته مانده به پایان مسابقات قهرمان هست و سیزدهم فروردین ماه هم ما در قارشی ازبکستان با نسف قارشی مسابقه برگشت داریم که ان‌شاءالله بتوانیم نتیجه و امتیاز را بگیریم و صعودمان قطعی باشد. 

 سرپرست باشگاه پرسپولیس درخصوص بحث تمدید قرارداد بازیکنان و برانکو گفت: در تمدید قرارداد بچه‌ها مشکلی نداریم. الان در جو و جریان فشرده مسابقات هستیم و اگر بچه‌ها را بکشانیم به بحث و گفت‌وگو در مورد مسائل مالی،در آن‌ها از نظر روحی و روانی تأثیر می‌گذارد ولی انشا‌ءالله اینها به مرور می‌آیند و کارها را انجام خواهیم داد. 

 وی در خصوص اینکه سال ۹۶ برای پرسپولیس یک سال رویایی بود و موفق به رکورد زنی شدید، برنامه‌تان در آینده چگونه است، افزود: پرسپولیس خیلی رکوردها را جابه‌جا کرد و ان‌شاءالله این پنج بازی باقیمانده دنبال آن هستیم و هدف ما هست که رکورد و امتیاز دیگری هم به ثبت برسانیم تا ان‌شاءالله مردم خوشحال باشند و هواداران هم به خود ببالند که اینچنین تیم و باشگاهی دارند. 

 گرشاسبی در پاسخ به این سوال که عملکرد ورزش ایران و همچنین باشگاه پرسپولیس در سال 96 را چطور دیدید، عنوان کرد: برای ورزش ایران به نظرم سال خوبی را پشت سر گذاشت و خیلی از عناوین جدید کسب شد خیلی مدال‌آوری‌ها افزایش پیدا کرد. پرسپولیس هم تلخی داشت و هم شیرینی، تلخی آن محرومیت‌هایی بود که به ناحق گریبان پرسپولیس را گرفت و از پنجره نقل و انتقالات محروم شدیم .بهترین فوروارد و بهترین گلزن ما در حالی که در چهار تیم لیگ باشگاه‌های کشور دنبال قهرمانی بودیم ۴ ماه و ۱۰ روز ایشان را مرحوم کردند و کمر تیم را از نظر مالی و نقل و انتقالات شکستند اما خوشبختانه همه دست به دست هم دادیم و بچه‌ها یک یا علی گفتند همه سرپا شدند و خوشبختانه تیم الان دارد جبران می‌کند. 

 وی درباره ملاقاتش با جیانی اینفانتینو و جلساتی که در مورد محرومیت پرسپولیس از نقل و انتقالات داشت و اینکه آیا راهکارهایی ارائه شد که پرسپولیس بتواند برای نقل و انتقالات تابستان بازیکنانی جذب کند؟ خاطرنشان کرد: ما تلاشمان را کردیم. ما یک مکتوبه‌ای از اتفاقاتی که افتاده بود را آماده کردیم و خودم شخصاً تحویل آقای اینفانتینو دادم. از جاهای دیگر هم پیگیر هستیم و در ملاقاتی که همان صبح قبل از دربی با وزیر محترم ورزش و جوانان ایشان داشتند آنجا سلطانی‌فر تأکید خوب و منطقی داشتند و الان هم دنبال می‌کنیم. در تاریخ ششم فروردین هم در مقر فیفا حضور پیدا خواهم کرد تا یک پیگیری دیگری داشته باشم و ان‌شاءالله تلاشم‌مان را از نظر وجدانی کرده باشیم که اگر این مسئله درست شد خوشحال می‌شویم و اگر نشد باز عزم‌مان این است که با قدرت به روند مسابقات‌ را ادامه دهیم.

پرسپولیس

گرشاسبی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی