گرشاسبی: برنده دربی هستیم/دیگر خطری پرسپولیس را در صدر جدول تهدید نمی کند

گرشاسبی: برنده دربی هستیم/دیگر خطری پرسپولیس را در صدر جدول تهدید نمی کند

 عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه این تیم حادثه آفرین است و در دربی برنده می شود، گفت: درآمدهای استقلال و پرسپولیس از جای دیگری سر در آورده است.


به گزارش پیروزی دیلی، حمیدرضا گرشاسبی با اعلام شرایط باشگاه پرسپولیس قبل از بازی با استقلال، سرخپوشان را برنده دربی هشتاد و چهارم دانست. وی با بیان اینکه پرسپولیس این فصل حادثه آفرین بوده است،  به برگزاری جشن مشترک سرخابی ها پیش از این مسابقه پرداخت و همچنین از اقدام سازمان صدا و سیما برای تبلیغ سامانه جدید انتقاد کرد.

  وضعیت پرسپولیس را قبل از دربی چطور می بینید؟

- گرشاسبی: ما تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته ایم و هدفمان این است که بازی خوب و تماشاگرپسندی را ارائه بدهیم. در نهایت هم به نتیجه مناسبی برسیم. مطمئنم دربی بازی خوب از آب در می آید.

* پیش بینی شما از نتیجه بازی چیست؟

- برد پرسپولیس. با توجه به روند آماده سازی تیم و شرایطی که داشته ایم، برنده بازی خواهیم بود. پرسپولیس این فصل حادثه آفرین بوده است و مطمئنا در این بازی هم به روند خوبش ادامه می دهد.

* در حالی با قدرت از برد پرسپولیس صحبت می کنید که خیلی ها نگران مساوی شدن دربی هستند.

- ما خودمان هم دنبال این هستیم که بازی مساوی نشود. ان شاءالله پرسپولیس با پیروزی از زمین خارج می شود. تیم ما مسابقات خوبی به نمایش می گذارد و در صورت برد در دربی، اختلاف امتیازش با دیگر تیم ها را کامل می کند و غیر قابل دسترس می شود.

* در صورت برد در دربی، چند درصد پرسپولیس را قهرمان می دانید؟

- می توانم اینطور بگویم که دیگر خطری پرسپولیس را در صدر جدول تهدید نمی کند!

* آمار علیرضا منصوریان مقابل پرسپولیس با تیم های نفت و استقلال به گونه ای است که تاکنون باختی نداشته است. نگران این آمار نیستید؟

- فعلا که در این مرحله همه به پرسپولیس باخته اند!

* یکی از اتفاقات چند روز پیش برگزاری جشن مشترک استقلال و پرسپولیس بود. حسن زمانی عضو هیات مدیره استقلال مدعی شد در جریان برگزاری این جشن نبوده. آیا شما می دانستید قرار است این جشن برگزار شود؟

- بله، ما در جریان بودیم ولی همزمان مراسم دیگری هم برگزار شده بود که با آقای طاهری (سرپرست باشگاه پرسپولیس) تقسیم کار کردیم. بنده به مراسم دیگر رفتم و آقای طاهری به این جشن آمد.

* برگزاری این جشن انتقادات بعضی از پیشکسوتان را در پی داشته است.

- این جشن با نظر اسپانسر دو باشگاه برگزار شد و احترامی به خواسته آنها بود. چه اشکالی دارد این جشن ها برگزار شود؟ بازیکنان داخل زمین رقیب هستند و خارج زمین رفیق. باید تفکراتمان را تغییر بدهیم. ما دشمن همدیگر که نیستیم. بازیکنان و مربیان دو تیم می توانند با هم شام بخورند و میهمانی بدهند ولی در زمین به رسالت و وجدان ورزشی خود که آنرا امضا کرده اند، می پردازند.

دربی

صدر جدول

گرشاسبی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی