گرشاسبی: بعضی‌ها به دنبال تخریب پرسپولیس هستند و در اتاق دربسته از ما عذرخواهی می‌کنند

گرشاسبی: بعضی‌ها به دنبال تخریب پرسپولیس هستند و در اتاق دربسته از ما عذرخواهی می‌کنند

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: بعضی از افراد با زدن تیترهای زرد به دنبال تخریب باشگاه پرسپولیس هستند و در آخر در اتاق دربسته از ما عذرخواهی می‌کنند.

به گزارش پیروزی دیلی به نقل از وبسایت نود، حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: امشب قرار است کمیته‌ای تشکیل شود تا مشکلات بدهی پرسپولیس برطرف شود و ان‌شاءالله بعد از اینکه این مشکل برطرف شد راجع‌به این موضوع صحبت خواهم کرد. متأسفانه بعضی از افراد به دنبال این هستند تا تیم را تخریب کنند و جو تیم پرسپولیس را به هم بزنند بعد در اتاق دربسته از ما عذرخواهی می‌کنند.


وی تأکید کرد: بعضی از افراد با زدن تیترهای زرد به دنبال تخریب پرسپولیس هستند و نمی‌خواهند که تیم نتیجه بگیرد. 

وی در خصوص صحبت های علی دایی مبنی بر اینکه هنوز مطالباتش را از پرسپولیس دریافت نکرده است گفت: راجع به دایی صحبت نمی کنم اجازه دهیدمشکلات مان را حل کنیم بعد در این خصوص صحبت خواهم کرد.


مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که زمان زیادی باقی نمانده در خصوص حکم AFC گفت: ما تلاش می کنیم تا همه مشکلات را هر چه زودتر برطرف کنیم اما نیاز داریم که فدراسیون هم در این زمینه با ما همکاری بیشتری داشته باشد.


وی در خصوص دیدار دوشنبه پرسپولیس برابر الدحیل هم گفت: امیدوارم با همین نفراتی که در اختیار داریم بازی خوبی از خود ارائه کرده تا در مقابل این تیم به پیروزی دست پیدا کنیم.


گرشاسبی در پایان خاطرنشان کرد: داشته های پرسپولیس همین است ما باید تا نیم فصل قوی باشیم با همین نفرات ادامه دهیم تا ان شاءالله در نیم فصل دوم نتایج بهتری کسب کنیم

نساجی

پرسپولیس

گرشاسبی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی