گرشاسبی: جریمه طارمی را به مبلغی ناچیز تبدیل کردیم

گرشاسبی: جریمه طارمی را به مبلغی ناچیز تبدیل کردیم

سرپرست جدید باشگاه پرسپولیس مذاکرات با طرف ترکیه‌ای حول محرومیت این باشگاه و همچنین مهدی طارمی را مثبت ارزیابی کرد.

به گزارش پیروزی‌دیلی، حمیدرضا گرشاسبی که هفته گذشته برای مذاکره با ریزه اسپور حول محرومیت این باشگاه راهی ترکیه شده بود در گفتگو با رادیو ورزش به تشریح آخرین وضعیت این پرونده و همچنین تمدید قرارداد با برانکو پرداخت.

او در خصوص حضورش در ترکیه و مذاکره با ریزه اسپور گفته: محرومیت بسیار سنگینی گریبانگیر باشگاه پرسپولیس شد و آسیب‌هایی به این باشگاه وارد کرد. این تصمیم فیفا، عجولانه، سنگین و یک طرفه بود. پس از آن، پیگیری‌های ما به آنچه مدنظرمان بود، نرسید. پیگیری‌های قضایی ما سر جای خود بود، اما خودمان نیز در حال تبادل نظر با طرف ترکیه‌ای بودیم. در سفر اردوغان رئیس جمهور ترکیه به ایران، مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان با ایشان مذاکره کرد و گفت وضعیت بغرنجی بین دو باشگاه بوجود آمد و چون ارتباط ایران و ترکیه صمیمانه است، این موضوع به شکلی برطرف شود.

حمیدرضا گرشاسبی در ادامه درباره مذاکرات پس از این دیپلماسی سیاسی گفت: پس از این گفت‌وگو، قرار شد ما پیگیر شویم. در این میان، یک ماه وقفه افتاد، اما بعد از انتخابم به عنوان سرپرست باشگاه از همان ابتدا دنبال این قضیه افتادیم. سفر ما به ترکیه با شانس روبه‌رو شد، چرا که این سفر مصادف با سفر حسن روحانی رئیس جمهور و هیئت همراه به اجلاس ترکیه شد. جا دارد از وزارت امور خارجه، سفیرمان در ترکیه و همچنین حسین‌پور رئیس تشریفات رئیس جمهور تشکر کنم که همه مکاتبات من با باشگاه ریزه اسپور از طریق رئیس تشریفات انجام شد. سلطانی‌فر هم پیگیر بود. نشست ما با باشگاه ریزه اسپور 4 روزه بود و به جمع‌بندی خوبی رسیدیم. رضایت آنها را گرفته‌ایم، اما منتظر فردا هستیم تا نتیجه کامل آن برسد.

وی در واکنش به اینکه آیا این رایزنی در خصوص محرومیت این باشگاه از دو پنجره نقل و انتقالاتی نیز تاثیرگذار خواهد بود گفت: فیفا به استناد شکایت ریزه اسپور حکم به محرومیت پرسپولیس داده است. دعوای بین این دو باشگاه حل شده و این گام را جلو رفته‌ایم. سریعا وکیل گرفتیم و قصد داریم در نامه‌ای به فیفا اعلام کنیم که مشکل حل شده است. ضمن اینکه ارتباطات فی ما بین با آنها امضا می‌کنیم و قرار است سه‌شنبه مدیران باشگاه ریزه اسپور به ایران بیایند و از امکانات ما بازدید کنند. این موضوع بابی شد تا صمیمیت و دوستی دو باشگاه شدت بگیرد.

سرپرست باشگاه پرسپولیس با اعلام این خبر که جریمه مالی در نظر گرفته شده را با رایزنی با تغییرات مواجه کرده‌اند در اینباره اینطور توضیح داد: مبلغ جریمه‌ای که فیفا در نظر گرفته را، پرداخت نکرده‌ایم. 800 هزار یورو را به مبلغی ناچیز تبدیل کردیم. برای اینکه خیال‌مان راحت شود، تا فردا صبر کنید تا ارقام و اعداد را به مردم و هواداران دوست داشتنی اعلام کنیم. گام اول را برداشته‌ایم و رضایت‌ها حاصل شده است، مگر اینکه فیفا کاسه داغ‌تر از آش شود. همانطور که گفتم در نامه‌ای به فیفا اعلام می‌کنیم مشکلات بین دو باشگاه مرتفع شده و هیچ شکایتی از هم نداریم. وکیل قوی در فیفا داریم که با جدیت دنبال کارهاست. خودم هم یک لحظه کوتاه نمی‌آیم.

گرشاسبی درباره تمدید قرارداد برانکو نیز گفت: برانکو رُک و پوست کنده گفت مبلغی از دو فصل پیش و همچنین سال گذشته طلب دارد. خوشبختانه بدهی امسال ما صفر است. او مطالباتی دارد و گفته سفید هم امضا می‌کند، اما به لحاظ حرفه‌‌ای‌گری به برانکو گفتیم چون دلت این است که بدهی‌ها صاف شود، من این کار را خواهم کرد تا سپس قرارداد امضا شود. برانکو گفته با قدرت و قوی‌تر از گذشته با پرسپولیس هست و این تیم را دوست دارد و به راحتی جدا نمی‌شود. الان هم ما دنبال بحث مالی این قضیه هستیم.

سرپرست پرسپولیس در پایان گفت: جا دارد به علی اکبر طاهری خدا قوت بگویم که در این مدت تلاش کرد و زحمت کشید. وزارت ورزش و جوانان نیز در این مسئله و مسائل مالی با جدیت پیگیر بود تا پرسپولیس به افتخارآفرینی‌اش ادامه دهد، به خصوص هواداران دوست داشتنی پرسپولیس که بی صبرانه منتظر نتیجه کارها هستند و کمک هم کرده‌اند.

برانکو

تمدید قرارداد برانکو

طارمی

محرومیت از نقل و انتقالات

گرشاسبی

صبا :
۲۶ آذر ۹۶
خدایا مراقب پرسپولیس من باش.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی