گرشاسبی: دعا کنید قبل از عید رکورد قهرمانی را بزنیم

گرشاسبی: دعا کنید قبل از عید رکورد قهرمانی را بزنیم

گرشاسبی در گفت و گو با پیروزی گفت: همچنان پیگیر برگزاری بازی هایمان با تیمهای عربستانی در تهران هستیم.
به گزارش پیروزی دیلی، پرسپولیس در مسیر قهرمانی گام بر می دارد و پیروزی 2 بر صفر این تیم مقابل سپاهان در همین راستا رقم خورد. به همین خاطر این تیم همچنان در صدر اخبار فوتبال کشور قرار دارد. حمیدگرشاسبی سرپرست کنونی پرسپولیس که چندی قبل جانشین علی اکبر طاهری مستعفی شد این روزها سرش حسابی در باشگاه سرخ پایتخت شلوغ است. به سختی می توان با او همکلام شد اما پاسخگویی او به رسانه ها و خبرنگاران توانسته ارتباط هواداران با باشگاه پرسپولیس را در بالاترین سطح خودش حفظ کند. دیروز توانستیم دقایقی کوتاه با او در مورد شرایط و اوضاع پرسپولیس صحبت کنیم و حرفهای امیدوارکننده ای از زبان او بشنویم. بد نیست شما هم خواننده این حرفهای امیدوار کننده سرپرست پرسپولیس با ما باشید.

 توافق پرسپولیس با دایی تا چند روز دیگر 

از گرشاسبی در مورد پرونده شکایت علی دایی با پرسپولیس سوال کردیم. گرشاسبی در این رابطه گفت: علی دایی یکی از اسطوره های باشگاه پرسپولیس است و مطمئن باشید از این باشگاه شکایت نخواهد کرد. ما با او صحبت کرده ایم و داریم به توافقات خوبی هم می رسیم. مطمئن باشید تا چند روز دیگر نتیجه این مذاکرات مشخص شده و آنرا به اطلاع هواداران تیم خواهیم رساند. به مدیر باشگاه پرسپولیس می گوییم آیا امکان حصول توافق در این مذاکرات هست که گرشاسبی می گوید: مشکلی بر سر راه این مذاکرات نمی بینم و انشاا... خبر توافق را به اطلاع خواهیم رساند. فقط باید چند روزی صبر کرد تا همه چیز دقیق و شفاف به اطلاع برسد.

 شیطنت دلال ها در هوایی کردن سرخپوشان

 از مدیر باشگاه پرسپولیس در مورد مشکلات موجود بر سر تمدید قرارداد سرخپوشان سوال می کنیم و گرشاسبی در پاسخ می گوید: کاملا مشخص است که عده ای شیطنت می کنند و قصد هوایی کردن بازیکنان ما را دارند. هنوز بازیها در جریان است و بازیکنان ما روی پیروزی در بازیها و کسب قهرمانی متمرکز شده اند. اما خبردار می شویم که با آنها تماس می گیرند و قصد هوایی کردن آنها را دارند. گرشاسبی در ادامه گفت: به بازیکنان گفته ایم اصلا تمرکزشان را از دست ندهند و توجهی به این تماسها نداشته باشند. البته خودمان هم مراقب شیطنت این افراد هستیم و نمی گذاریم آنها به پرسپولیس آسیب برسانند. 

 سرخ ها کجا بروند بهتر از پرسپولیس؟! 

از سرپرست باشگاه پرسپولیس می پرسیم چقدر به تمدید قرارداد بازیکنان تیم می توان امید داشت. گرشاسبی می گوید: خیالتان راحت ، با همه نفرات تمدید قرارداد خواهیم کرد. البته هنوز فصل نقل و انتقالات شروع نشده اما صحبت های مقدماتی صورت گرفته است. می دانیم هیچکدام مایل به جدایی نیستند و دوست دارند در پرسپولیس بمانند. پرسپولیس تیم بزرگی است که باید همچنان در فوتبال ایران آقایی کند و این کار با همت همه اعضای تیم شدنی است. فکر نمی کنم جایی بهتر از پرسپولیس برای بازیکنان فوتبال باشد.

 گرشاسبی همچنین گفت: قراردادها تمدید می شود و اخبار خوش آنرا به اطلاع هواداران خواهیم رساند. 


 رضایت گابریل به زودی گرفته می شود 

در مورد پرونده شکایت گابریل و موارد مشابه می پرسیم. مدیرعامل پرسپولیس می گوید: پرونده این شکایت از فیفا به CAS بردیم تا زمان مناسب برای حل مشکل را داشته باشیم. اما با خود گابریل مذاکراتی کردیم و مدیربرنامه هایش هم پیگیر ماجرا بود. فقط می توانم بگویم با او توافق کرده ایم و به زودی رضایت او را کتبا دریافت می کنیم تا مشکل در CAS هم حل شود. 

گرشاسبی در ادامه گفت: البته چند پرونده شکایت دردسرساز را هم داشتیم که آنها را هم به سرانجام رسانده ایم و فعلا مشکلی از این بابت نداریم.

 پرسپولیس نگرانی مالی ندارد

 از مشکلات مالی هم پرسیدیم. گرشاسبی می گوید: ما تلاش می کنیم این مشکلات را حل کنیم. فقط وقتی 30 درصد مشکل مالی را حل می کنیم به یکباره 40 درصد بدهی های گذشته به ما اضافه می شود. البته آدمی نیستم که بخواهم گلایه یا ناله کنم. ما در هیات مدیره همه تلاشمان را به کار گرفته ایم تا تیم از نظر مالی هیچ مشکلی نداشته باشند. پرسپولیس با خیالی آسوده پیش می رود و نمی گذارم چیزی باعث نگرانی تیم یا هواداران شود.

 پرسپولیس آماده حضور در آسیا 

پرسپولیس چقدر برای حضور در بازیهای لیگ قهرمانان آسیا آماده است. گرشاسبی می گوید: باشگاه همه چیز را برای حضور پرسپولیس در این بازیها فراهم کرده است. هتل هایمان را رزرو کرده ایم. لباس مخصوص بازیهای آسیایی را تحویل گرفته ایم. بلیت های پرواز تهیه شده و کارهای مربوط به سفر بازیکنان را انجام داده و در شروع مسابقات بدون هیچ مشکلی وارد بازیها خواهیم شد. از نظر فنی هم آقای برانکو و بازیکنان در بهترین شرایط تلاش می کنند تا رضایت خاطر هواداران پرسپولیس و فوتبال ایران را فراهم کنند. 

 پرسپو لیس همچنان پیگیر مشکل بازی با عربستانی ها

 پرسپولیس در مرحله اول مسابقات لیگ قهرمانان آسیا مشکلی از بابت رویارویی با تیمهای عربستانی ندارد ولی از مراحل بعدی ممکن است مشکل فصل قبل یعنی بازی در زمین بی طرف یقه پرسپولیس را بگیرد.گرشاسبی در این رابطه می گوید: همینقدر که در مرحله مقدماتی مشکل نداریم جای شکر دارد. چون زمان داریم تا این مشکل را حل کنیم. ما حق بازی در زمین خودمان را با جدیت دنبال می کنیم. فدراسیون فوتبال پیگیر هست اما خودمان هم پیگیری می کنیم تا بتوانیم جلوی بازی در زمین بی طرف را بگیریم. انشاا... در این راه موفق شویم. با این وجود چون نیتمان قهرمانی در این مسابقات است باید هر مشکلی را از پیش رو برداریم و با مشکلات و رقیبان همزمان بجنگیم. 

 عالیشاه بازیکن پرسپولیس است

 گرشاسبی در موردوضعیت امید عالیشاه در پایان فصل می گوید: این بازیکن با پرسپولیس قرارداد دارد و بازیکن ما محسوب می شود. ما منتظریم تا خدمت این بازیکن تمام شود و بعد به تیم برمی گردد. می پرسیم مشکلی که برای کنعانی زادگان پیش آمد برای عالیشاه پیش نیاید که گرشاسبی می گوید: هیچ مشکلی وجود ندارد و این بازیکن مال پرسپولیس است و بعد از خدمت بدون مشکل برمیگردد و به کارش در پرسپولیس ادامه می دهد. 

 پرسپولیس به دنبال ثبت رکورد قهرمانی 

گرشاسبی در پایان صحبتهایش حرفهای جالبی می زند. او به خبرنگار پیروزی می گوید: از همه هواداران می خواهم در این روزهای پایانی حسابی همپا و همراه پرسپولیس باشند. ما برای کسب عنوان قهرمانی تلاش می کنیم و می خواهیم رکورد زمان قهرمانی قبل از عید را از آن پرسپولیس کنیم. در این راه هم به حمایت هواداران نیاز داریم هم به دعای آنها. امیدواریم آخر سال بتوانیم عیدی خوبی به هوادران بدهیم. هرچند که تا آخرین لحظه با قدرت به کار ادامه می دهیم و در مسیر قهرمانی گام بر می داریم.

**گفت و گو از اردلان بزرگنیا

اردلان بزرگنیا

پرسپولیس

گرشاسبی

صبا :
۱۶ بهمن ۹۶
ممنونیم بابت هرقدم و کار مثبتی در جهت حفظ شان واقتدار پرسپولیس وموفقیتش انجام دادید وخواهید داد.نگرانی ما بابت تعلل تو تمدید قرارداد با بازیکنانیه قراردادشون تموم میشه هست و بازی دربی برگشت (که باتوجه به تیتر چند هفته پیشای استقلال جوان مبنی براینکه حالا فکر وانرژی استقلال فقط دربی و نتیجه سنگین به ضرر پرسپولیس است) این نگران مون کرده با توجه به نقش مخرب داورا و امثال حامیان اسنقلال بخصوص داور زنی وفتاحی ها و عادل وشیرازی .ساده انگاری ومماشات در برابر دخالت هایی که نیروهای خارج از گود چه فوتبالی وچه غیر فوتبالی و همچنین سکوت و چشم پوشی از حرکات و نقش داورهایی که به نفع استقلال سوت میزنن دغدغه ماست.یه وقت در مورد دربی با قبول سفارشات منجربه رخدادن نتیجه دلخواه استقلالی ها به پرسپولیس وپرسپولیسی ها خیانت نکنید لطفا.
خدایا مراقب پرسپولیس من باش.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی