گرشاسبی: عالیشاه را امانت داده بودیم/یک سریال منفی از شایعات برای پرسپولیس ساخته‌اند

گرشاسبی: عالیشاه را امانت داده بودیم/یک سریال منفی از شایعات برای پرسپولیس ساخته‌اند

سرپرست باشگاه پرسپولیس ابراز امیدواری کرد باشگاه تراکتورسازی در مورد بازگشت عالیشاه به جمع سرحپوشان همکاری کند.

به گزارش پیروزی دیلی،سرپرست مدیر عاملی باشگاه پرسپولیس در حاشیه تمرین پنجشنبه این تیم، اظهار کرد: هواداران سرمایه اصلی باشگاه هستند و خیلی از افرادی که امروز در تمرین حاضر بودند، از استان‌های دور آمده بودند. من با آنها صحبت کردم. نگرانی‌هایی داشتند که با من آن را مطرح کردند و من هم تا جایی که می‌توانستم به آنها پاسخ دادم و بخشی از نگرانی های آنها بر طرف شد.

او ادامه‌ داد: با این وجود اصل نگرانی‌های خودمان حاشیه‌هایی است که به ناحق دروغ و کذب برای باشگاه ایجاد می‌شود و ما اصلا نمی‌دانیم که این بحث‌ها از کجا آمده است. به حدی که برخی‌ها با این شایعات یک سریال تلویزیونی منفی درست می‌کنند. من خواهشم از همه اصحاب رسانه و از جمله کسانی که با عدالت قلم می‌زنند، همان ها هم باعث پیشرفت و شکوفایی پرسپولیس شدند، خواهش می‌کنم که با توجه به شرایطی که برای پرسپولیس درست شده و ما همچنان از خرید بازیکن جدید محروم هستیم، به باشگاه کمک کنند. همین موضوع که ما از خرید بازیکن محروم هستیم به لحاظ روحی – روانی روی باشگاه تاثیر می‌گذارد.

سرپرست مدیر عاملی باشگاه پرسپولیس در ادامه‌ صحبت‌های خود، افزود: ما نمی گوییم که رسانه‌ها خوب بنویسند خواهش ما این است که دروغ ننویسند و تیم را وارد حاشیه نکنند. سوالات هواداران هم همین نگرانی‌هایی است که برخی رسانه‌ها آن را مطرح می‌کنند که مثلا می‌گویند بازیکن به باشگاه آمده و باشگاه اعلام کرده است که نصف قرارداد سال قبل باید دریافتی داشته باشید. من مانده ام که چطور می‌توانند جواب خدا را بدهند و این مسائل را خبرنگار از کجا آورده است. همه چیز باشگاه رو به راه است و امروز بازیکنان‌مان تمرینات با نشاطی را انجام دادند. ما هم در تلاش هستیم که مشکلات را حل کنیم، چرا که می دانید هر اعزامی چه مشکلات و چه هزینه هایی دارد. امیدوارم که همه امکانات مهیا باشد تا تیم دچار حاشیه نشود. از طرفی هم پیگیر هستیم تامشکلات محرومیت تیم حل شود. از وزیر محترم ورزش و جوانان آقای سلطانی فر هم تشکر می‌کنم که زمان ملاقاتشان با آقای اینفانتینو مشکلات پرسپولیس را به خوبی مطرح کردند. ما هم مدارکی را به صورت مستند آماده کرده بودیم و در اختیار آقای اینفانتینو قرار دادیم تا این محرومیت بخشیده شود. اگر این مشکل حل نشود با دست بسته به مصاف رقبا خواهیم رفت.

وی در ادامه‌ درباره درخواست هواداران برای حل مشکل امید عالشیاه هم، خاطر نشان کرد: ما بازیکنان مشابهی مانند عالیشاه داشتیم که مانع از رشد و شکوفایی آنها نشدیم. قطعا عزیزمان ما در باشگاه تراکتورسازی هم همین نگاه را دارند و دلسوز جوانان هستند و به دنبال این نیستند که شرایط را برای بازیکنان سخت کنند. آقای آجرلو آشنایی خوبی با فوتبال دارند و می دانم که آنها به دنبال این مسائل نیستند. فکر می‌کنم 19 بهمن ماه خدمت عالیشاه به پایان رسیده است و امیدوارم که هر چه‌ زودتر مراحل ترخیصش انجام شود. این یک امانت از باشگاه پرسپولیس بوده که به خدمت سربازی رفته است. امانت باید به باشگاه خودش باز گردد.

گرشاسبی ادامه‌ داد: قطعا مشکل عالیشاه با کمک آقای آجرلو و فرماندهان نظام وظیفه حل خواهد شد. آقای آجرلو مرتبا با این بازیکنان بوده و با آنها آشنایی دارد و ما نگران هیچ مشکلی نیستیم.

او درباره صحبت‌هایش با منشا نیز، گفت‌: من با او صحبت کردم و به او گفتم که "منشاء باش!" یعنی تلاش کند آماده تر باشد. در حال‌ حاضر هم می بینیم که از لحاظ روحی – روانی آماده است. شاید برخی از بازیکنان در مقاطعی از نظر روحی – روانی دچار مشکلاتی شوند مشکل خاصی هم وجود ندارد. قرار بود روز گذشته (چهارشنبه) به باشگاه بیاید و من با او صحبت کنم  ولی نتوانستم، امروز آمدم و با او صحبت کردم.

او در پایان در پاسخ به سوالی در مورد شایعه حضور در فدراسیون کشتی  گفت‌: این شایعه کذب محض است. ما امیدواریم که خود آقای رسول خادم که زحمات زیادی  کشیده اند بگردند که لحظات حساس مسابقات جهانی و  المپیک است تیم را مدیریت کنند. خودتان می‌گویید شایعه است و من هم می گویم که شایعه است و این صحبت‌ها صحت ندارد.

پرسپولیس

گرشاسبی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی