گرشاسبی: ما درباره رضاییان تلاش خود را کردیم اما برانکو اصرار داشت که این بازیکن به تیم دیگری برود

گرشاسبی: ما درباره رضاییان تلاش خود را کردیم اما برانکو اصرار داشت که این بازیکن به تیم دیگری برود

عضو هیات مدیره پرسپولیس گفت:پیشکسوتان پرسپولیس اکثرا در این فصل حمایت کردند و در ورزشگاه و کنار تیم حضور داشتند اما برخی هم هستند که بی دلیل انتقاد می کنند.
حمیدرضا گرشاسبی در گفت و گو با خبرنگار کاپ در رابطه با نزدیک شدن پرسپولیس به قهرمانی لیگ برتر اظهار داشت: به نظرم این قهرمانی حاصل تعامل خوب هیات مدیره، کادرفنی، بازیکنان و همچنین کانون هواداران است. البته پیشکسوتان و هواداران هم جای خود را داشتند. با اینکه تقریبا قهرمانی پرسپولیس قطعی شده اما بازیکنان به دنبال این هستند که تا پایان مسابقات قدرتمندانه پیش بروند و رکورد نتیجه گیری در لیگ برتر را هم بزنند. 

وی درباره شایعاتی که پیرامون جدایی برانکو و پیوستنش به تیم هایی مثل الجزایر و باشگاههای عربی شنیده می شود، افزود: از این خبرها نیست و برانکو یک مربی حرفه ای است که از نظر اخلاقی نیز خودش را ثابت کرده است. او با پرسپولیس بدون هیچ قید و شرطی قرارداد دارد. حتی ما با برانکو برای فصل بعد برنامه ریزی های لازم را انجام دادیم تا تیم به مشکل نخورد.

 عضو هیات مدیره پرسپولیس درباره میزان طلب بازیکنان در این فصل تصریح کرد: ما از ابتدای فصل گفتیم که باید مطالبات بازیکنان طبق قرارداد پرداخت شود و الان هم میزان پرداختی ها به 70 درصد رسیده است. ما برنامه ریزی کردیم که حق بازیکنان را به انها بدهیم. 

گرشاسبی درباره اینکه برخی قصد دارند قهرمانی پرسپولیس را زیر سوال برده و به مسائل خارج از زمین ربط بدهند، بیان داشت: این حرف و حدیث ها و کری خوانی ها همیشه بوده و هست. با این حال من معتقدم انصاف باید در هر حالتی رعایت شود، نه اینکه برخی هدفشان آسیب زدن و تضعیف روحیه پرسپولیس باشد. حرف دیگران برای ما مهم نیست چون به هدفمان که قهرمانی پرسپولیس و کمک به تیم ملی بود، رسیدیم.

 وی افزود: اگر این توفیق را داشتیم که فصل بعد هم در خدمت پرسپولیس بودیم، برنامه های خوبی برای استعدادیابی و پشتوانه سازی داریم. فعلا بحثی از تغییرات پیش نیامده اما تغییرات همیشه عضو لاینفک ورزش بوده و جزو اختیارات وزیر به حساب می آید. مطمئنم که وزیر ورزش از همه دلسوزتر است و می داند چه مسئولیتی دارد. به هر حال هر وقت پرسپولیس قوی بوده، ما تیم ملی قدرتمندی داشتیم و هر وقت هم ضعیف بوده، تیم ملی هم ضعیف تر بوده است. پرسپولیس پرطرفدارترین تیم ایران و آسیا است و قهرمانی اش می تواند 40 میلیون نفر را خوشحال کند. 

گرشاسبی درباره انتقاد برخی پیشکسوتان بعد از شکست هفته گذشته مقابل نفت آبادان خاطرنشان کرد: این انتقادات همیشه هست، حتی وقتی که تیم صدر جدول باشد. البته پیشکسوتان پرسپولیس اکثرا در این فصل حمایت کردند و در ورزشگاه و کنار تیم حضور داشتند اما برخی هم هستند که بی دلیل انتقاد می کنند.

 وی درباره آخرین وضعیت رامین رضاییان اظهار داشت: ما درباره رضاییان تلاش خود را کردیم اما برانکو اصرار داشت که این بازیکن به تیم دیگری برود. ما هم قصدمان کمک است که این بازیکن ملی پوش و خوش تکنیک فوتبالش را در تیم خوبی ادامه دهد. با این حال هنوز پیشنهاد رسمی از تیمی برای ما نیامده است.

 عضو هیات مدیره پرسپولیس در پاسخ به این سوال که در صورت پیشنهاد استقلال ممکن است رضاییان آبی پوش شود، گفت: بستگی به شرایط دارد. باید ببینیم که تا پایان فصل شرایط چطور پیش می رود و اصلا چنین پیشنهادی می شود یا خیر.

رضا

گرشاسبی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی