گرشاسبی: پنجره باز نشده ، جز خبر رسمی فیفا بقیه اخبار کذب است

گرشاسبی: پنجره باز نشده ، جز خبر رسمی فیفا بقیه اخبار کذب است

سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت:هیچ نامه ای از فیفا یا دادگاه ورزش مینی بر پایان محرومیت دریافت نکرده اند و باز شدن پنجره نقل و انتقالات کذب است و باید منتظر خبر از  fifa و cas بود.

به گزارش پیروزی دیلی،پرسپولیس روزهای بسیار حساسی را پشت سر می گذارد. پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه بسته است و هواداران این باشگاه به شدت از آینده تیم محبوبشان نگران هستند. البته باشگاه تمام تلاشش را به کار بسته تا با جذب نفرات مورد نیازش فصل 97 را با شرایط روحی بهتر آغاز کند. برای پی بردن از حال و روز پرسپولیس به سراغ حمید گرشاسبی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس رفتیم و از او پرسیدیم در پرسپولیس چه می گذرد. گرشاسبی هم با حوصله این چنین به سوالات روزنامه پیروزی پاسخ داد.


•  در مورد جذب مهدی شیری و مهدی شریفی سوالاتی مطرح هست. ممکن است بگویید مذاکرات به چه شکل صورت گرفته؟!

روند مذاکرات بر این واقعیت استوار بود که پرسپولیس از یارگیری محروم است. هر بازیکنی که با او وارد مذاکره شدیم گفتیم که این مذاکرات برای نیم فصل دوم مسابقات است. خودتان می دانید بازیکنان سخت می پذیرند که یک نیم فصل بلاتکلیف باشند اما خدایی روراست به آنها گفتیم شرایطمان همین است و یک نیم فصل نمی توانیم از آنها استفاده کنیم. با همین شرایط با مهدی شیری و مهدی شریفی به توافق رسیدیم. به آنها گفتیم اگر پنجره باز شد که چه بهتر و کار را از ابتدای فصل شروع خواهیم کرد اما اگر نشد همکاری رسما از نیم فصل دوم آغاز خواهد شد.در این ماجرا هرگز وعده نادرست به این دو نفر ندادیم.


•  حالا این دو بازیکن برای آغاز همکاری با پرسپولیس باید چکار کنند؟!

ما به آنها گفتیم یا در این نیم فصل می توانند در یک تیم دیگر بازی کنند و نیم فصل به پرسپولیس بیایند و یا این مدت را با تیم تمرین کنند. در این مورد مختارند که تصمیم بگیرند. هر دو شرایط را پذیرفتند و قرارداد را امضا کرده اند.


•  قرارداد این دو بازیکن رسمی است یا فقط توافقی است میان شما و این دو نفر؟

قراردادشان کاملا رسمی است چون با ما امضا کرده اند. حال خودشان دوست داشته باشند با تیم تمرین می کنند و یا می توانند یک نیم فصل با تیم دیگری همکاری کنند. در این مورد با هماهنگی ما بازیکن با تیم دیگر یک نیم فصل ادامه خواهد داد.


•  یک روز می شنویم پنجره باز شده و یک روز دیگر موضوع تکذیب می شود. واقعا قرار است چه اتفاقی بیافتد؟!

از روز اول گفته ام ما تلاشمان را برای باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی کرده ایم. اما هرگز نگفته ام این پنجره حتما باز می شود. به من زنگ می زنند و تبریک می گویند که پنجره باز شده است! بعد می گویم پنجره چطور باز شده که من از آن بی خبرم. همین جا صادقانه می گویم ما از یارگیری تابستانی محروم هستیم و این محرومیت لغو نشده و ممکن هم هست لغو نشود. هر خبری هم در مورد باز شدن پنجره منتشر می شود کذب است مگر اینکه حکم رسمی فیفا باشد. 


•  هواداران در مورد سروش رفیعی خیلی سوال می کنند و می خواهند بدانند بالاخره پرسپولیسی می شود یا نه!

من اسم هر بازیکنی را که بردم رقبا به سرعت قراردادش را با خودشان امضا کردند! از حربه خوبی هم در این راه بهره می برند. سریع می گویند پرسپولیس محروم است و 6 ماه باید بیرون بنشینی! طبیعی است اینطوری بازیکن را راحت به عقد قرارداد ترغیب می کنند. این وسط پیشنهاد خوب مالی هم دریافت کنند دیگر کارشان راحت می شود. اجازه بدهید اصلا در مورد شخص خاص حرف نزنم. ما کار خودمان را می کنیم و هر بازیکنی هم که با پرسپولیس به توافق رسید نامش را رسما اعلام خواهیم کرد.


•  چرا تیمهای دیگر راحت پول خرج می کنند و برای یارگیری مشکل مالی ندارند و حتی می گویند رقم های کلان را راحت پرداخت می کنند اما پرسپولیس دستانش بسته است؟!

واقعا نمی دانم قیمت های پرداختی آنها به بازیکنان چقدر است. این رقمها سکرت است و نه آنها از رقم های ما خبر دارند نه ما از رقمهای آنهابا خبریم. در این مورد هم اصلا قضاوت نمی کنم. اما ما بدهی های گردن کلفت از گذشته ها داریم. می دانم الان به این بدهی ها رسیدگی نکنیم یا پنجره بعدی نقل و انتقالات را از دست می دهیم یا بازیهای لیگ قهرمانان آسیا در فصل بعد را! پس ما ناچاریم به این بدهی ها رسیدگی کنیم. مشکل ما در حال حاضر این بدهی هایی است که هر روز مثل قارچ رشد می کنند!


•  اینطوری که پول فصل جاری را پیشاپیش خرج می کنید!

چاره دیگری نداریم. پول ها را ندهیم جریمه سنگینی می شویم.


•  وسط فصل کم نیاورید!

اتفاقا خیلی نگران این موضوع هستیم. اما وقتی دخل و خرج نخواند قطعا دچار مشکل می شویم. ما با اسپانسر برای هزینه های جاری همین فصل قرارداد بسته ایم اما یکدفعه طلبکاران می آیند. ما هم برای اینکه پرسپولیس دچار مشکل نشود به سرعت اقدام به پرداخت می کنیم. 


•  در مورد فرشاد احمدزاده و نحوه جدایی اش از پرسپولیس هم حرف زیاد است. خودش گفته از فحاشی هواداران ناراحت بوده. به شما هم همین را گفته است؟!


او در این مورد با من صحبت نکرد. من چند بار با او تماس گرفتم و در نهایت خودش گفت سه شنبه به باشگاه می آید. اما دوشنبه شب به برانکو زنگ زد و گفت به لهستان می رود. حتی پیغام داده بود که رویش نمی شود با من حرف بزند و اینطوری خداحافظی کرده بود. کل ماجرای فرشاد همین بود.


•  حالا به هر دلیلی اگر این بازیکن بخواهد برگردد واکنش شما و پرسپولیس چیست؟!

در این مورد برانکو باید نظر بدهد. هر چه بگوید همان می شود.


•  چرا کمال کامیابی نیا برای تمدید اینقدر معطل کرد؟

مهم اینست که او روی پرسپولیس عرق و تعصب داشت و بالاخره امد و قراردادش را هم 3 ساله امضا کرد. کمال یک پرسپولیس متعصب هست و هواداران هم قدر وجود چنین بازیکنی را می دانند.


•  امیدی به تمدید قرارداد وحید امیری هست؟!

با خودش صحبت کردم. او اعلام کرده بعد از جام جهانی می آید و تکلیف را روشن می کند. روی بازیهای جام جهانی تمرکز دارد. ما بعد از بازیها منتظرش هستیم تا به باشگاه بیاید.


  یارگیری باز هم ادامه دارد؟!

فعلا یک جای خالی در لیست داریم و پیگیر برنامه هایمان هستیم. با یکی دو بازیکن دیگر صحبت می کنیم و خیلی زود پرونده یارگیری را خواهیم بست تا تیم با تمرکز بیشتر کارش را شروع کند.


•  بعد از نقل و انتقالات نیم فصل اجازه گرفتن بازیکن آزاد را دارید؟!

نه ، کلا محروم هستیم و پنجره در نیم فصل مسابقات برایمان باز خواهد شد.


•  راستی ناراحتی چند هواداری که جلوی در وزارت ورزش تجمع کرده بودند سر چه بود؟

کلا نگران باشگاه ، مسائل مالی و آینده پرسپولیس بودند. حق هم داشتند. سعی کردیم پاسخ درستی به آنها بدهیم. همگی هواداران فهمیده و آگاهی بودند. آقای داورزنی هم با انها صحبت کرد و مشکلی در این مورد وجود نداشت.


•  با هواداران تیم صحبتی ندارید؟

من از صبوری آنها تشکر می کنم. آنها باید شرایط امروز پرسپولیس را درک کنند. ما 2 پنجره نقل و انتقالاتی محرومیم و این محرومیت تا نیم فصل ادامه دارد. هنوز هیچ نامه ای هم از فیفا یا دادگاه ورزش مینی بر پایان محرومیت دریافت نکرده ایم. هر کس می گوید پنجره باز شده حرفش کذب است و فقط باید این خبر از طریق فیفا و cas اعلام شود. لطفا با علم به این شرایط باز هم کنار پرسپولیس باشید تا تیم باز هم مثل فصول قبل یک شروع خوب برای کسب موفقیت داشته باشد. در کنار هم همه این مشکلات را پشت سر خواهیم گذاشت.


گفتگو از اردلان بزرگ‌نیا 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی