گرشاسبی: می‌خواستیم به خاطر خط خوردن سیدجلال از تیم ملی اعتراض کنیم اما اجازه نداد/ او به من گفت تیم ملی‌ام پرسپولیس است

گرشاسبی: می‌خواستیم به خاطر خط خوردن سیدجلال از تیم ملی اعتراض کنیم اما اجازه نداد/ او به من گفت تیم ملی‌ام پرسپولیس است

حمیدرضا گرشاسبی، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس مدعی شد، کاپیتان این تیم برای بازگشت به تیم ملی حتی یک نفر را هم واسطه نکرده است. 

به گزارش پیروزی دیلی ، حمیدرضا گرشاسبی در نشست خبری باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: این برنامه و نشست خبری با تصمیم خود سیدجلال حسینی که یکی از اسطوره‌های باشگاه و تیم ملی فوتبال ایران است، برگزار می‌شود. یکی از شجاعت‌های سیدجلال حسینی در مورد تیم ملی بود. او برای بازگشت به تیم ملی حتی یک نفر را هم واسطه نکرد.


می‌خواستیم به خط خوردن سیدجلال از تیم ملی اعتراض کنیم اما خودش اجازه نداد

وی افزود: تصمیمی که سید جلال گرفته یکی از شجاعانه‌ترین تصمیماتی بود که او گرفت. خدا را شاهد می‌گیرم وقتی این بازیکن از تیم ملی خط خورد یک نفر را برای بازگشت به تیم ملی واسطه نکرد. ما می‌خواستیم خط خوردن او را پیگیر شویم و نسبت به این موضوع اعتراض کنیم، اما سیدجلال از ما خواهش کرد تا این کار را نکنیم. این بازیکن همیشه در آرام کردن هوادارانی که از آن اتفاق ناراحت بودند هم تلاش کرد. سیدجلال حسینی در حالی این کار را کرد که برای یک بازیکن بسیار سخت است، پس از 12 سال حضور در تیم ملی و گذاشتن عمرش به راحتی کنار برود.


سیدجلال با گلی که به الجزیره امارات زد سرنوشت ما را رقم زد

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس همچنین خاطر نشان کرد: این هم یکی از خصوصیات بزرگ سیدجلال است که هیچ خللی در روحیه او ایجاد نشد، اگر خللی ایجاد می‌شد، پرسپولیس نمی‌توانست این‌طور قدرتمند به فینال آسیا صعود کند. سیدجلال به عنوان یک بازیکن توانمند و کاپیتان تیم همیشه کنار برانکو بوده است. ما دو کاپیتان باارزش داریم که بسیار برای موفقیت تیم تلاش کردند. اگر بخواهم عامیانه بگویم همه بچه‌های ما زیر فشار مسابقات لت و پار شدند. هم در لیگ داخلی و هم در لیگ قهرمانان آسیا، بازیکنان ما سختی زیادی کشیدند. همه ما هم شاهد بودیم، سید جلال با گلی که به الجزیره امارات زد سرنوشت ما را رقم زد و امروز هم تصمیم گرفت از تیم ملی خداحافظی کند و من نمی‌دانم در مورد این موضوع چه بگویم.


سیدجلال به من گفت تیم ملی‌ام پرسپولیس است

گرشاسبی در ادامه یادآور شد: من خودم ورزش کرده‌ام و دیده‌ام آدم‌هایی که قرار است از تیم ملی خط بخورند دست به دامان نماینده مجلس، مدیر و همه می‌شوند تا دوباره به تیم ملی برگردند، اما سیدجلال بزرگی کرد و به من گفت تیم ملی من پرسپولیس است. من باید از برانکو هم تشکر کنم که با او صحبت کرد. من شاهدم برانکو، سیدجلال حسینی را در تمرینات به گوشه‌ای می‌برد و با او در این مورد صحبت می‌کرد. نتیجه‌اش آن شده که پرسپولیس امروز افتخار ایران است و شما شاهد بودید در مراسم برترین‌های سال گذشته تیم پرسپولیس 9 عنوان کسب کرد و این رکوردی برای ما بود. در مسابقات آسیایی هم از نظر بازیکن کم آوردیم، وگرنه قهرمانی در آسیا دور از دسترس نبود.


امیدوارم افتخارآفرینی‌های سیدجلال ادامه داشته باشد

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس صحبت‌های خود را این‌طور ادامه داد: به نوبه خودم از سیدجلال حسینی تشکر می‌کنم و به نمایندگی از همه روی او را می‌بوسم. یک تشکر ویژه هم از برانکو دارم که سیدجلال حسینی را در موضوع تیم ملی مدیریت کرد. امیدوارم افتخارآفرینی‌های او ادامه داشته باشد و دوباره بتواند دل هواداران عزیز را شاد کند. از اصحاب رسانه هم تشکر می‌کنم که در تنگناها همیشه یاور ما بوده‌اند. دست کسانی که هم که انتقاد کردند را می‌بوسم که ان‌شاءالله با کمک آنها روند خوب‌مان ادامه داشته باشد.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی