گروه دوم غیرقابل پیش بینی برای الهلال/روز آخر بازی های گروه دوم(گروه استقلال خوزستان،لخویا) یک روز پس از گروه چهارم

گروه دوم غیرقابل پیش بینی برای الهلال/روز آخر بازی های گروه دوم(گروه استقلال خوزستان،لخویا) یک روز پس از گروه چهارم

اما و اگرها برای صعود پرسپولیس فقط به بازی های گروه چهارم لیگ قهرمانان آسیا محدود نمی شود در حال حاضر نتایج گروه دوم بازی ها نیز اهمیت ویژه ای پیدا کرده است.
به گزارش سایت پیروزی دیلی، حساسیت بازی ها عاملی شده است تا کنفدراسیون آسیا هر ساله آخرین بازی های مرحله گروهی را در هر گروه به طور همزمان برگزار کند. 

ولی با شرایطی که پرسپولیس دارد حتی یک دقیقه اختلاف هم می تواند باعث بروز حوادثی بین الریان و الهلال شود. از این رو اهمیت دارد سرخپوشان به بهای خریدن جریمه به جان هم که شده به شکلی عمل کنند که بازی الریان-الهلال بعد از پایان مصاف آنها با الوحده به انتها نرسد. 

از وقت کشی در صورت کسب پیروزی گفته تا حضور دیرهنگام در زمین برای نیمه دوم می تواند دستاویزی برای نیل به این هدف باشد.

 از سویی دیگر وقتی می گوییم تنها عامل انگیزشی برای الهلال تا عامدانه به الریان نبازد، این است که با توجه به احتمال دوم شدن استقلال خوزستان در گروه دوم رقابت ها، برای اول شدن در گروه تلاش کند. به ویژه که عربستان و قطر تنش هایی نیز با یکدیگر دارند. 

خوشبختانه خبر خوب این است که آخرین روز بازی های گروه دوم یک روز پس از بازی های گروه چهارم است و برای الهلال قابل پیش بینی نیست که از میان استقلال خوزستان و الفتح عربستان کدام تیم دوم خواهد بود.


*ابراهیم فتاحی-خبرنگار پیروزی 

الهلال عربستان

پرسپولیس

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی