گریزمان: من مقصر شکست مقابل چلسی هستم

گریزمان: من مقصر شکست مقابل چلسی هستم

آنتوان گریزمان، ستاره اتلتیکومادرید، خود را مقصر شکست 2-1 مقابل چلسی دانست.

به گزارش پیروزی‌دیلی، ستاره فرانسوی در دقیقه 40 تیمش را در اولین بازی اروپایی در واندا متروپولیتانو پیش انداخت، ولی آلوارو موراتا، 7 دقیقه بعد کار را به تساوی کشاند و باتشوایی در لحظات پایانی گل برتری چلسی را زد.


گریزمان پس از بازی گفت:" شاید من باید بهتر بازی می‌کردم. جدا از گل، روز خوبی نداشتم. آنها تیم بهتری نسبت به ما بودند. حرف دیگری برای گفتن نیست. باید تلاشمان را بکنیم و بازی خودمان را به نمایش بگذاریم. تیم حریف بهتر از ما بود، آنها اعتماد به نفس بیشتری داشتند و شایسته پیروزی بودند."

اتلتیکو با کسب 1 امتیاز از 2 بازی خود در رده سوم قرار گرفته و چلسی با 6 امتیاز و رم با 4 امتیاز در رده های اول و دوم قرار گرفته اند.

اتلتیکو مادرید

لیگ قهرمانان اروپا

گریزمان

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی