گریه طارمی پس از کم لطفی چند هوادار

گریه طارمی پس از کم لطفی چند هوادار

مهاجم پرسپولیس به دلیل کم لطفی عده‌ای از هواداران علیه خودش در رختکن این تیم احساساتی شد و گریه کرد.
به گزارش پیروزی دیلی، مهدی طارمی مهاجم پرسپولیس در دیدار با سیاه جامگان که با نتیجه تساوی یک بر یک به اتمام رسید پس از پایان این بازی در رختکن احساساتی شد و شروع به گریه کردن کرد. علت این گریه طارمی کم لطفی تعدادی از هواداران پس از دقیقه ۷۰ علیه او بوده است. 

 طارمی مقابل سیاه‌جامگان موقعیت‌های خوبی را از دست داد.

طارمی

پرسپولیس-سیاه جامگان

دکتر نصیر :
۲۶ مرداد ۹۶
پارسال بعد از باخت در دربی 70 هزار پرسپولیسی تیم رو تشویق کردن ولی امثال تیم 3 بر 0 می بره فحش می دن به بهانه منشا باز فحش میدن این بازی رو با ناداوری محض و گرفتن یک پنالتی و سالم اعلام کردن گل هند مساوی می کنه فحش می دن.....قضیه مشکوکه!..یک توصیه دوستانه هم به جناب برانکو دارم شما دقیقا در این بازی مثل بازی با استقلال تهران زود گل زدی ولی چون تغییر تاکتیک ندادی و هافبک دفاعی اضافه نکردی با پرسل از جلوی تیم حریف فاصله بین خط حمله هافبک و دفاع بسیار زیاد شد و راحت در زمین پرسپولیس بدون یارگیری پاس کاری می کردن..اصرار به یک تاکتیک و یک ترکیب در کل زمان بازی اشتباه هست تیم وقتی می بینه تیم حریف داره از جلو پرس می کنه و داور غش کرده به سمت حریف نباید خط حمله در حال حمله کردن باشه دفاع بچسبه به دروازه و خط هافبک از جریان بازی خارج بشه!..تیم باید بتونه در یه بازی دو یا سه بار تغییر تاکتیک بده بازیکنان نیمکت نشین هم باید در یه سیستم چرخشی مثل رئال مادرید وقتی بازیکنانی چون ماهینی ربیع خواه یا مسلمان روزشون نیست حداقل در نیمه دوم وارد زمین بشن وگرنه هم افت روحی پیدا می کنن هم افت انگیزشی و فنی
علی :
۲۶ مرداد ۹۶
واقعا خجالت آوره به آقای گل و بهترین بازیکن هم تیم و هم لیگ در 2 سال اخیربخاطر یکسری حرفهای پوچ و بی ارزش تو استادیوم توهین کنن!! واقعا یک هوادارپرسپولیسی اینکارو میکنه؟؟؟ من که باورم نمیشه هوادار پرسپولیس باشه کسی و یادش بره مهدی آقای گلمون چه لحظات شادی و تو این 2 سال برامون رقم زده.جالبه بعدش کسانی که از یه هزار تومنی نمیگذرن توقع و انتظار دارن طرف قید میلیارد رو بزنه و بخاطر عشق به هوادار بمونه تو تیم!!! کدوم هوادار؟؟؟؟  این هوادار؟؟؟ 
در آخر هم به داش مهدی گل و همه بچه ها خسته نباشید میگم و شک نکنن کهطرفدار واقعی پرسپولیس قدردان زحماتشون هست و دوسشون داره.
صبا :
۲۶ مرداد ۹۶
خدایا مراقب پرسپولیس من باش.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی