گزارش تمرین پرسپولیس;جدیت حسینی و تمرین اختصاصی مصلح و نعمتی

تمرین امروز پرسپولیس در شرایطی برگزار شد که کاپیتان سرخپوشان با جدیت بازیکنان را به تمرین بیشتر ترغیب کرد. 

به گزارش پیروزی دیلی و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان تمرین امروز یکشنبه را یک ساعت زودتر از روزهای گذشته و از ساعت 10 صبح آغاز کردند.


شروع تمرین با کار در سالن بدنسازی بود و پس از آن، بازیکنان در زمین حضور پیدا کردند. فوتبال در نیمی از زمین، تمرینات تاکتیکی برای استفاده از عرض زمین و کناره‌ها، تغذیه مهاجمان، ضربه به سمت دروازه و دفاع در دستور کار قرار گرفت. بازیکنان در پایان تمرین امروز به دویدن پرداختند.


شایان مصلح و سیامک نعمتی امروز هم زیر نظر کادر پزشکی به انجام برنامه‌های اختصاصی پرداختند و هنوز تحت فشار تمرینات تیمی قرار نگرفته‌اند. تمرین امروز سرخپوشان با تذکرهای برانکو ایوانکوویچ برای کاهش اشتباهات بسیار جدی دنبال می‌شد و علاوه بر آن، بازیکنان با انگیزه‌های خاص خود، برای انجام صحیح تمرین و تامین نظر سرمربی تلاش می‌کردند. سید جلال حسینی از جمله نفراتی بود که با جدیت بیش از پیش در تمرینات، دیگر بازیکنان را به تلاش بیشتر ترغیب می‌کرد.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی