پرسپولیس 1 - گسترش فولاد 0/طارمی صدرنشینی پرسپولیس را حفظ کرد

پرسپولیس 1 - گسترش فولاد 0/طارمی صدرنشینی پرسپولیس را حفظ کرد

 نیمه اول دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و گسترش فولاد با تساوی بدون گل پایان یافت.

به گزارش پیروزی دیلی؛ در آخرین دیدار هفته هجدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال تیم‌های پرسپولیس و گسترش فولاد از ساعت 16:45 در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که نیمه اول این دیدار با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

 استادیوم آزادى  

 تماشاگر: ٤٠ هزار نفر
داور: احمد صالحى

  

اخطارها:

مسعود ابراهیم زاده(35) - خالفی فر(59) - اسدی(84) از گسترش فولاد

فرشاد احمدزاده(84) - مهدی طارمی(88) از پرسپولیس

 


ترکیب پرسپولیس:

علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینى، محمد انصارى، حسین ماهینى، صادق محرمى، کمال کامیابى نیا، فرشاد احمدزاده، سروش رفیعى، وحید امیرى، مهدى طارمى و على علیپور
سرمربى: برانکو ایوانکوویچ

 

 ترکیب گسترش فولاد:
فرناندو دخسوس، مرتضی اسدی، سیدمحسن حسینی، بابک حاتمی، مسعود ابراهیم زاده، محمدرضا خرسندنیا، مگنو باتیستا، رضا خالقی فر، داریوش شجاعیان، یوسف سیدی و لوسیانو پریرا

سرمربى: فراز کمالوند

 


 نیمه اول: 

دقیقه 17: شوت کم جان داریوش شجاعیان را بیرانوند به راحتی مهار کرد.

دقیقه 21: مهدی طارمی پس از تک به تک شدن با دخسوس او را دریبل کرد و در برخورد با مدافع گسترش فولاد به زمن افتاد اما داور اعتقادی به خطا و  گرفتن پنالتی نداشت. 

دقیقه 28: رضا خالقی‌فر با یک شوت نه چندان محکم از پشت محوطه جریمه به نوعی بیرانوند را  فقط گرم کرد.

دقیقه 33: ضربه سر خالقی‌فر در حالت خطرناک پشت دروازه بیرانوند فرود آمد.

دقیقه 40: شوت محکم سروش رفیعی از پشت محوطه جریمه گسترش در حالت خطرناک از روی دروازه این تیم راهی اوت شد.


نیمه دوم:

دقیقه 48:   در دقایق ابتدایی نیمه دوم گسترش فولادی ها با انجام بازی فیزیکی و خطا های پیاپی مانع از شکل گیری حملات پرسپولیس شده اند.
دقیقه  49: ارسال وحید امیری از شش قدم گسترش فولاد با عبور از محوطه جریمه از سوی مدافعان گسترش فولاد دفع شد.
دقیقه 49: ضدحمله خطرناک گسترش فولاد در آستانه ورود مهاجم این تیم درون محوطه جریمه با تکل فوق العاده سیدجلال حسینی ناکام ماند و تشویق کادرفنی پرسپولیس را به همراه داشت.

دقیقه 54: شوت راه دور و فوق العاده محمد انصاری با مهار مناسب از فرناندو دخسوس همراه شد تا پرسپولیس همچنان از رسیدن به گل محروم باشد.

دقیقه 58: پاس مناسب طارمی برای علیپور بعد از اینکه با دریبل مهاجم شمالی همراه شد با ضربه بی دقت او راهی بیرون شد تا او در زدن دومین گل پیاپی خود با پیراهن پرسپولیس ناکام بماند.

دقیقه 63: سیدجلال حسینی بعد از خطای بازیکن حریف روی او، به اعتراض به داوری پرداخت که این مساله یک کارت زرد برای او به همراه داشت و بازی برابر صبای قم را از دست داد.

دقیقه 75: پرتاب اوت بلند درون شش قدم در حالی که طارمی برای زدن ضربه سر خیز برداشته بود با دفع مدافع گسترش راهی کرنر شد.

دقیقه 75: گسترش با استفاده از ضدحمله در آستانه دروازه پرسپولیس قرار گرفت که شوت زمینی شیمبا به راحتی در اختیار بیرانوند قرار گرفت.

دقیقه 82 : روی خطای ابراهیم زاده، داور این بازیکن را با کارت زرد جریمه کرد. در ادامه بازیکنان پرسپولیس معتقد بودند این دومین کارت مدافع گسترش فولاد است و دامنه اعتراضات به درگیری بین بازیکنان منجر شد که داور فرشاد احمدزاده را با کارت جریمه کرد و این بازیکن دیدار برابر صبا را از دست داد.

دقیقه 88: برخورد عجیب مدافع گسترش و هل دادن مهدی طارمی می توانست یک ضربه پنالتی برای پرسپولیس به همراه داشته باشد که داور از این صحنه هم عبور کرد. طارمی در ادامه در اعتراض به این صحنه کارت گرفت و از بازی بعدی تیمش محروم شد.

دقیقه 1+90: ارسال نریمان جهان در آستانه ضربه زدن از سوی وحید امیری توسط دخسوس مهار شد تا فرصت گل دوم از دست پرسپولیس برود

 


 

 

گسترش فولاد

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی