پرسپولیس 2-سپاهان 1/پیروزی پرسپولیس با درخشش مسی و سوارز!

پرسپولیس 2-سپاهان 1/پیروزی پرسپولیس با درخشش مسی و سوارز!

دیدار برگشت تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان در ورزشگاه آزادی با برتری پرسپولیس به پایان رسید.

به گزارش پیروزی دیلی؛ تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان از هفته بیست‌ودوم لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت 17:10 امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف هم رفتند که در پایان تیم فوتبال پرسپولیس با گل های مهدی طارمی و رامین رضاییان در مقابل تک گل طالب ریکانی به پیروزی دو بر یک دست یافت.

 

تماشاگر: 60 هزار نفر
داور: محمدرضا اکبریان  کمک داوران: محمدرضا ابوالفضلی و مهدی عالیقدر

 ناظر: علیرضا یزدانی

 

 اخطار:

 سروش رفیعی(27) از پرسپولیس

مهرداد محمدی(32) از سپاهان

 لی اولیویرا (56) از سپاهان

حسین ماهینی (63) از پرسپولیس

احسان حاج صفی(70) از سپاهان

وحید امیری (92) از پرسپولیس

 اخراج:

احسان حاج صفی(84) از سپاهان

 

 

ترکیب پرسپولیس:

علیرضا بیرانوند، حسین ماهینی، محمد انصاری، رامین رضاییان، محسن ربیع‌خواه، محسن مسلمان، سروش رفیعی، فرشاد احمدزاده، صادق محرمی، وحید امیری و مهدی طارمی.



ترکیب سپاهان:

اولیویرا، موسی کولیبالی، شجاع خلیل‌زاده، جلال عبدی، احسان حاج‌صفی، رسول نویدکیا، محمود قائدرحمتی، سرور جپاروف(54- فرید بهزاد کریمی)، مهرداد محمدی، جلال علی‌محمدی و مسعود حسن‌زاده.

 

 

دقایق حساس:

نیمه اول:

دقیقه 1: در ثانیه 45 پرسپولیس توسط پاس عمقی سروش رفیعی به وحید امیری پشت مدافعان سپاهان صاحب فرصت شد که این بازیکن بعد از عبور از اولیویرا ضربه آرامی به توپ زد که توسط کولیبالی از روی خط به کرنر فرستاده شد.

 دقیقه6: روی خطای صورت گرفته بر روی سروش رفیعی پرسپولیسی ها پشت محوطه جریمه صاحب ضربه ایستگاهی شدند که این ضربه را به صورت ترکیبی ارسال کردند که حاصلی برای این تیم در پی نداشت.

دقیقه 8: روی خطای احسان حاج صفی، رامین رضاییان قصد اعتراض به این بازیکن را داشت که با توجه به هم تیمی بودنش با این بازیکن در تیم ملی از تصمیم خود منصرف شد.

دقیقه 19: اولین خطر جدی سپاهانی ها با حرکت جلال علی احمدی از سمت راست پرسپولیس و ارسال زمینی او به هجده قدم برای حسن زاده شکل گرفت که ضربه مهاجم سپاهان با فاصله از بالای دروازه بیرانوند به بیرون رفت.

دقیقه 25: شوت از پشت محوطه جریمه احسان حاج صفی توسط علیرضا بیرانوند مهار شد تا اولین ضربه به چارچوب سپاهانی ها اینگونه از دست برود.

دقیقه 26: تکل سروش رفیعی روی محمود قائدی یک کارت زرد برای شماره هفت پرسپولیس در پی داشت.

دقیقه 37: ارسال وحید امیری روی سر مهدی طارمی در حالی که کولیبالی برای مهاجم پرسپولیس مزاحمت ایجاد کرده بود با ضربه مهاجم پرسپولیس راهی به دروازه نیافت.

دقیقه 41: مهدی طارمی روی حرکت هماهنگ شده بین بازیکنان درون محوطه جریمه صاحب فرصت شد که ضربه اش را با اختلاف اندک از کنار دروازه به بیرون زد.

دقیقه 44: مهدی طارمی بار دیگر پشت محوطه جریمه صاحب فرصت شد و با ورود به محوطه ضربه اش را به شکلی خطرناک از کنار دروازه به بیرون زد.

دقیقه 1+45: ضربه از پشت محوطه جریمه توسط سرور چپاروف با اختلاف از بالای دروازه به بیرون رفت و در ادامه داور سوت پایان نیمه اول را به صدا در آورد.

 

نیمه دوم:

دقیقه 49: ارسال بلند روی سر حسن زاده با ضربه این بازیکن همراه بود که بیرانوند توپ را مهار کرد.

دقیقه 55: پاس عمقی وحید امیری برای مهدی طارمی با عبور این مهاجم از اولیویرا با خطای دروازه بان همراه شد که یک ضربه پنالتی نصیب سرخپوشان کرد.

دقیقه 56: رامین رضاییان از روی پنالتی ای که مهدی طارمی نصیب سرخپوشان کرده بود موفق شد به شیوه گلزنی مسی و سوآرز، طارمی را در موقعیت گل قرار دهد و این مهاجم قفل دروازه را باز کرد.

دقیقه 74: روی یک ضد حمله ارسال قطری بهزاد کریمی با کنترل مهرداد محمدی درون محوطه جریمه همراه شد که در ادامه با ضربه بد ایده آل ترین فرصت گلزنی زردپوشان از دست رفت.

دقیقه 80: روی توپ ربایی سپاهانی‌ها، پاس عمقی در ضد حمله برای مهرداد محمدی ارسال شد که در اشتباه دو مدافع میانی این تیم در نهایت انصاری درون محوطه جریمه این بازیکن را متوقف کرد تا ضربه پنالتی برای زردپوشان شکل گیرد.

دقیقه 80:مهاجم تازه وارد سپاهانی ها مامور زدن پنالتی برای تیمش شد که این ضربه را با قدرت تمام وارد دروازه بیرانوند کرد تا نتیجه را به تساوی بکشاند.

دقیقه 87: در سومین پنالتی اعلام شده در این بازی بار دیگر رامین رضاییان پشت ضربه قرار گرفت و اینبار آن را وارد دروازه حریف کرد؛ بدون پاس گل!

دقیقه 88: مهرداد محمدی یک دقیقه بعد صاحب موقعیت تک به تک شد، اما ضربه او را علیرضا بیرانوند گرفت.

دقیقه 90: دومین تعویض برانکو هم به این صورت بود که علی علیپور را به جای رامین رضاییان به زمین فرستاد.
دقیقه 3+90: وحید امیری به علت خطا روی بازیکن سپاهان با کارت زرد جریمه شد.
دقیقه 3+90: سومین تعویض برانکو، خروج محسن مسلمان از زمین و رفتن سامان نریمان جهان به میدان  بود.

شاگردان برانکو با این پیروزی 50 امتیازی شدند تا همچنان فاصله‌شان را با تیم‌های تراکتورسازی و استقلال حفظ کنند

پرسپولیس-سپاهان

گزارش بازی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی