پرسپولیس1 -استقلال خوزستان 0/عیدی پرسپولیس به هواداران

پرسپولیس1 -استقلال خوزستان 0/عیدی پرسپولیس به هواداران

 دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال خوزستان با برتری شاگردان برانکو ایوانکوویچ به پایان رسید تا این تیم یک گام دیگر به قهرمانی نزدیک‌تر شود.


 به گزارش پیروزی دیلی ، در ادامه بازی‌های هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتبال، تیم‌های پرسپولیس و استقلال خوزستان از ساعت ۱۷:۳۰ امروز (پنجشنبه) به قضاوت بیژن حیدری در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که شاگردان برانکو ایوانکوویچ با تک گل دقیقه ۱۶ مهدی طارمی حریف خود را با نتیجه یک بر صفر شکست دادند.

پرسپولیس با این پیروزی ۵۶ امتیازی و یک قدم دیگر به قهرمانی نزدیک شد. استقلال خوزستان هم با ۳۲ امتیاز در رده پنجم باقی ماند.

این آخرین بازی پرسپولیس در لیگ برتر در سال ۹۵ بود و سرخپوشان با این پیروزی پیش از بازی هفته آینده خود در لیگ قهرمانا آسیا به هواداران خود عیدی دادند.


استادیوم آزادی-تماشاگر:40هزار نفر

داور: بیژن حیدری – محمدرضا ابوالفضلی – علیرضا ایلدروم – محمدحسین ترابیان 

ناظر: محمدجواد تقی پور


اخطار

نانگ، سالاروند و کعبی (استقلال خوزستان)

احمدزاده،حسینی، مسلمان و ماهینی( پرسپولیس)




ترکیب پرسپولیس:

علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، محمد انصاری، صادق محرمی،حسین ماهینی، کمال کامیابی نیا،محسن مسلمان(79 علی علیپور)، سروش رفیعی، فرشاد احمدزاده، وحید امیری(84 محسن ربیع خواه) و مهدی طارمی

ترکیب استقلال‌ خوزستان:

 وحید شیخ ویسی، دانیال ماهینی، محمد طیبی، ابوالفضل علایی( 29 عقیل کعبی)، پیمان شیرزادی، فرشاد سالاروند، سجاد عاشوری، مهدی مومنی، آرش افشین، حسن بیت سعید، آلویز نانگ(68 حسین بهرامی)


لحظات حساس:

نیمه اول
دقیقه 3: مهدی طارمی با سر توپ را به عمق محوطه جریمه استقلال خوزستان فرستاد، اما قبل از اینکه توپ به وحید امیری برسد، وحید شیخ‌ویسی آن را گرفت.
دقیقه 6: ارسال از جناح چپ به سروش رفیعی رسید و ضربه سر این بازیکن از بالای دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 9: اشتباه مدافعان استقلال خوزستان در دفع توپ می‌رفت تا گل اول پرسپولیس به ثمر برسد، ولی ضربه مهاجم سرخ‌پوشان را شیخ ویسی در آغوش خود گرفت.
دقیقه 9: آلویز نانگ با خطایی که مرتکب شد، نخستین اخطاری بازی لقب گرفت.
دقیقه 13: فرشاد احمدزاده به دلیل تکل خشن روی بازیکن استقلال خوزستان از داور میدان کارت زرد دریافت کرد.
دقیقه 16: ارسال فرشاد احمدزاده از جناح راست را مهدی طارمی با ضربه سر وارد دروازه استقلال خوزستان کرد تا پرسپولیس با یک گل پیش بیفتد.
دقیقه 21: تعلل مدافع استقلال خوزستان برای دفع توپی که محسن مسلمان به پشت محوطه جریمه ارسال کرده بود، باعث شد مهدی طارمی در موقعیت تک به تک قرار بگیرد که با تکل توپ توسط بازیکن استقلال خوزستان در ادامه به وحید امیری رسید و این بازیکن گل دوم تیمش را به ثمر رساند، اما داور قبل آن اعلام خطا کرده بود.
دقیقه 28: نخستین تعویض بازی در این نیمه صورت گرفت و ابوالفضل علایی بیرون و به جای او عقیل کعبی به زمین رفت.
دقیقه 32: در صحنه‌ای داور اعتقاد داشت که سیدجلال حسینی توپ را با دست زده و مانع ضد حمله استقلال خوزستان شده است، به همین دلیل به کاپیتان پرسپولیس کارت زرد نشان داد.
دقیقه 35: پرسپولیس توسط مهدی طارمی در یک ضد حمله می‌رفت موقعیت خطرناکی ایجاد کند که فرشاد سالاروند مهاجم پرسپولیس را سرنگون کرد تا او نیز از داور کارت زرد بگیرد.
دقیقه 38: پرسپولیسی‌ها روی دروازه استقلال خوزستان فشار زیادی ایجاد کرده بودند، اما در ارسال از کناره و شوت از راه دور راه به جایی نبردند.

دقیقه 41: محسن مسلمان طراحی یک حمله را برعهده گرفت و با پاسکاری های کوتاه خود را به پشت محوطه جریمه استقلال رساند اما ضربه آخر را بی دقت به بالای دروازه حریف زد.

دقیقه 43: ضربه ایستگاهی از منطفه ای مناسب برای استقلال خوزستان که بیت سعید به عنوان مامور این ضربه آن را به دیوار دفاعی پرسپولیس کوبید تا یک کرنر برای آبی پوشان شکل گیرد.

 

نیمه دوم

دقیقه 49: حرکت انفرادی فوق العاده از سوی محسن مسلمان و پاس دیدنی او به مهدی طارمی که نصیب شیخ ویسی شد و یک گل را از پرسپولیس دریغ کرد.

دقیقه 52: فرار وحید امیری روی پاس در عمق طارمی با خروج به موقع شیخ ویسی همراه شد اما ضربه دروازه بان استقلال خوزستان با برخورد به امیری نزدیک بود اشتباهی بزرگ از سوی دروازه بان آبی‌پوش رقم بزند که با خوش شانسی توپ مسیر اوت را در پیش گرفت.

دقیقه 54: روی خطای احمدزاده، پشت محوطه جریمه موقعیت خوبی نصیب استقلال خوزستان شد که این ضربه ایستگاهی توسط پیمان شیرزادیبا اختلافی کم به بیرون رفت.

دقیقه 56: در حالی که استقلالی ها معتقد به خطای احمدزاده در میانه میدان بودند، مسلمان تدارک یک ضدحمله را دید و فرصت خوبی نصیب طارمی کرد که ضربه این بازیکن توسط مدافع حریف بلوکه شد و یک کرنر برای پرسپولیس شکل گرفت.

دقیقه 60: فرار امیری به محوطه جریمه استقلال خوزستان با سد از سوی مدافع آبی پوش همراه شد و در حالی که پرسپولیسی ها اعتقاد به ضربه پنالتی داشتند، حیدری دستور به ادامه بازی داد.

دقیقه 68: ضدحمله طراحی شده از سوی طارمی با پاس مناسبی از سوی امیری همراه نشد تا یک کرنر برای پرسپولیس حاصل این حرکت باشد.

دقیقه 88: پاس پشت پای مهدی طارمی برای علی علیپور با ضربه فنی مهاجم شمالی سرخپوشان موقعیت خوبی شکل داد که توپ روی تور دروازه فرود آمد.

دقیقه 89: روی ارسال فرشاد احمدزاده، مهدی طارمی در آستانه دروازه خالی فرصت مناسبی داشت که نتوانست ضربه مناسبی به توپ بزند و از جلوی پایش رد شد.

دقیقه 89: تنها موقعیت جدی استقلال خوزستان می توانست سرمایه پرسپولیس را بر باد بدهد اما بیرانوند با کف دست ضربه مهدی زبیدی را راهی کرنر کرد.

 دقیقه 4+90: اکبر پورموسوی سرمربی استقلال خوزستان به علت اعتراض به داور از نیمکت اخراج شد.

 

پرسپولیس-استقلال خ

گزارش تصویری

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی