پرسپولیس  3 تراکتورسازی 0/پرسپولیس دست نیافتنی شد

پرسپولیس 3 تراکتورسازی 0/پرسپولیس دست نیافتنی شد

 دیدار برگشت تیم‌های فوتبال پرسپولیس و تراکتورسازی با نتیجه 3 بر صفر به سود قرمزپوشان پایتخت خاتمه یافت.

 

به گزارش پیروزی دیلی، آخرین دیدار از هفته بیستم رقابت‌های لیگ حرفه‌ای فوتبال (جام خلیج فارس) بین تیم‌های فوتبال پرسپولیس و تراکتورسازی از ساعت 15 امروز یکشنبه هفدهم بهمن ماه 1395 در ورزشگاه آزادی آغاز شد و با پیروزی پرگل شاگردان برانکو همراه بود.

ترکیب پرسپولیس:

علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، محمد انصاری، حسین ماهینی، رامین رضاییان، کمال کامیابی‌نیا، محسن مسلمان، فرشاد احمدزاده، سروش رفیعی، مهدی طارمی و وحید امیری.

سرمربی: برانکو ایوانکوویچ

ترکیب تراکتورسازی:

محمدرضا اخباری، هادی محمدی، محسن بنگر، محمد ایرانپوریان، محمدرضا مهدی‌زاده، سعید آقایی، محمد نوری، کرار جاسم، محمد ابراهیمی، شهرام گودرزی و فرزاد حاتمی.

داوران:

بیژن حیدری – رضا سخندان – آرمان اسعدی – سیدرضا مهدوی

 


اخطار

 سروش رفیعی، کمال کامیابی نیا(اخراج) از پرسپولیس

 هادی محمدی، جاسم کرار، فرزاد حاتمی(اخراج) از تراکتورسازی

 

شرح گل ها:

  

دقیقه 2: پرسپولیس یک تراکتور 0: (مهدی طارمی): توپگیری در میانه میدان و پاس در عمق وحید امیری برای مهدی طارمی، مهاجم پرسپولیس را با اخباری تک به تک کرد که با دریبل دروازه بان تراکتور، او مقابل دروازه خالی توپ را وارد دروازه کرد و تکل بلند بنگر هم برای نجات سفیدپوشان تبریزی کافی نبود.

 

 پرسپولیس 2 تراکتورسازی 0: (24، رامین رضاییان): باز هم اشتباه در خط دفاعی باعث شد تا امیری اینبار با اخباری تک به تک شود که ضربه این بازیکن در دو مرحله توسط دروازه بان تراکتور دفع شد. در ادامه ارسال پاس او به مهدی طارمی و ضربه مهاجم پرسپولیس نیز با برخورد به مدافع تراکتور برگشت داده شد تا این توپ را رامین رضاییان با حضور در محوطه جریمه با شوتی دقیق وارد دروازه تراکتورسازی کند.

 

 پرسپولیس 3 تراکتور 0: (دقیقه 64، وحید امیری): پاس دیدنی سروش رفیعی که در این بازی در نقش گلساز برای پرسپولیس بازی می کرد با ضربه سر امیری به گل سوم سرخپوشان تبدیل شد.


دقایق حساس:


نیمه اول:

 دقیقه 9: مصدومیت محمدرضا اخباری باعث قطع جریان بازی در این لحظات شد و کادرپزشکی برای مداوای دروازه بان تراکتور راهی زمین شدند.

دقیقه 20: ارسال ضربه ایستگاهی برای تراکتورسازی از سمت چپ دقاعی پرسپولیس از سوی کرار انجام شد که توپ در آستانه فرصت طلبی محسن بنگر پیش تاخته از سوی مدافعان سرخپوش از منطقه جریمه دور شد.

 دقیقه 28: ارسال ضربه ایستگاهی جسبیده به محوطه جریمه با دفع اخباری فرصت گلزنی را از پرسپولیسی ها گرفت.

دقیقه 32: پاس عمقی سروش رفیعی به مهدی طارمی این بازیکن را بار دیگر با اخباری تک به تک کرد که اینبار واکنش این دروازه بان و خروج به موقعش مانع از باز شدن دروازه تراکتورسازی شد.

دقیقه 37 :همکاری خوب امیری و مسلمان یک کرنر از سمت چپ برای سرخپوشان به ارمغان آورد. ارسال مسلمان توسط مدافعان تراکتورسازی دور شد.

دقیقه 39 :شوت محمد نوری با اختلاف از روی دروازه بیرانوند به بیرون رفت.

تیم تراکتورسازی در این دقایق بسیار خشن و با قدرت فیزیکی بالا ظاهر شدند.

دقیقه 42: هادی محمدی با یک خطای شدید سروش رفیعی را با مصدومیت مواجه کرد اما بدلیل اینکه یک کارت زرد داشت، داور از دادن کارت زرد دوم خودداری کرد. رفیعی برای درمان از زمین بازی خارجو پس از درمان و در میان تشویق هواداران وارد زمین شد.

داور برای نیمه اول دو دقیقه وقت اضافه در نظر گرفت.

 

نیمه دوم:

دقیقه 48 شوت بازیکن قرمزپوش دروازه اخباری را تهدید کرد و گلر سفیدپوشان توپ را به سختی مشت کرد.

دقیقه52: سروش رفیعی در پی خطا روی کرار از داور کارت زرد دریافت کرد.

 دقیقه 55 یک کار تیمی و زیبا از سرخپوشان در جناح راست توپ را تا آستانه دروازه پیش برد اما این موقعیت راهی به جایی نبرد.

 دقیقه 58 در پی یک پرش بسیار بلند با مصدومیت مواجه شد و کادر پزشکی برای مداوای او وارد زمین شد. بیرانوند هم پس از مداوا به بازی ادامه داد.

 دقیقه 60 تیم تراکتورسازی از سمت راست ارسال بلندی روی دروازه سرخپوشان داشت که ضربه حاتمی از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 62 تیم تراکتورسازی از سمت چپ به یک ضربه ایستگاهی رسید. ارسال کرار با ضربه سر مهدی‌زاده از کنار دروازه بیرانوند گذشت.

دقیقه 64 ارسال زیبا و فنی سروش رفیعی با ضربه سر وحید امیری به گل سوم سرخپوشان تبدیل شد.

 دقیقه 66 ضدحمله برق آسیای قرمزپوشان توسط طارمی شکل گرفت و پاس زیبای او به امیری نرسید و توپ از محوطه شش قدم تراکتورسازی گذشت.

 دقیقه 70 ارسال مسلمان به مهاجمان پرسپولیس نرسید و توپ از کنار دروازه اخباری به بیرون رفت.

 دقیقه 71 سرخپوشان پشت محوطه جریمه تیم میهمان صاحب یک ضربه کاشته شدند. رامین رضائیان ضربه زیبایی را شلیک کرد که توپ پس از برخورد به تیرک دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 73 آقایی روی رضائیان خطا کرد و سرخپوشان یک ضربه کاشته بدست آوردند و بازی را به جریان انداختند. در ادامه ارسال خوب مسلمان پشت مدافعان سفیدپوش به طارمی نرسید.

 دقیقه 75 قرمزپوشان با یک کار تیمی می‌توانستند به گل چهارم خود برسند که رضائیان در دادن توپ آخر مکث کرد و این موقعیت از دست رفت.

 دقیقه 76 طارمی بار دیگر می‌توانست دروازه میهمان را باز کند که ضربه او از کنار دروازه اخباری به بیرون رفت.

 دقیقه 80 ابراهیمی از سمت چپ حرکتی را آغاز کرد که حاصل آن یک ضربه کرنر بود. ارسال کرار توسط بیرانوند از محوطه جریمه دور شد.

 دقیقه 82 سروش رفیعی جای خودش را به صادق محرمی داد.

 دقیقه 83 سفیدپوشان صاحب یک ضربه کاشته شدند و توپ پس از ضربه سر بازیکن سفید پوش و دفع بیرانوند به تیر دروازه برخورد کرد و به ضربه دروازه تبدیل شد.

 دقیقه 84 ارسال سرخپوشان از جناح راست با ضربه برگردان طارمی همراه شد که توپ از کنار دروازه اخباری به بیرون رفت.

دقیقه 86 فرزاد حاتمی خطا کرد و درگیری شدیدی را بوجود آورد. داور به او و کمال کامیابی نیا کارت زرد نشان داد. کامیابی نیا که بازی بعدی را از دست داد با اعتراض به داور، از سوی قاضی زمین با کارت قرمز از زمین خارج شد.

 دقیقه 90 سامان نریمان جهان به میدان آمد.

 برای نیمه، سه دقیقه وقت اضافه در نظر گرفت.

فرزاد حاتمی در دقیقه 92 در پی یک خطای عمد کارت زرد دوم را دریافت و از بازی اخراج شد.

 دقیقه 92 سامان نریمان جهان به جای رامین رضائیان به میدان رفت.

در ادامه کرار جاسم هم از داور کارت زرد دریافت کرد.

این دیدار در پایان با نتیجه 3 بر صفر به سود پرسپولیس خاتمه یافت.

سرخپوشان با پیروزی مقابل تراکتورسازی با 9 امتیاز اختلاف بیشتر نسبت به تراکتورسازی در صدر جدول ایستاد تا به فاصله 10 هفته به پایان مسابقات شانس اول قهرمانی لیگ برتر شانزدهم باشد.

 

 



 


  

.

پرسپولیس-تراکتور

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی