گزارش ویزه از ماجراهای ترانسفر طارمی؛دردسر آقای گل به پیشنهاد الغرافه

گزارش ویزه از ماجراهای ترانسفر طارمی؛دردسر آقای گل به پیشنهاد الغرافه

آیا روند گلزنی های مهاجمان پرسپولیس در لیگ آسیا هم تداوم خواهد داشت؟ آیا بدون طارمی در لیگ و آسیا هیچ دغدغه ای نخواهیم داشت ؟ آیا از دست دادن طارمی اشتباه بزرگی نیست؟

یادداشت سردبیر-حسین قدوسی

اختصاصی پیروزی دیلی؛ مهدی طارمی پیشنهاد عقد قرارداد 2 ساله بی قید و شرط که ظهر روز یکشنبه در جلسه گرشاسبی و برانکو با وکیل وی مطرح شد را نپذیرفته. به این دلیل که در پایان عقد قرارداد 2 ساله 28 ساله شده و دیگر شانسی برای لژیونر شدن نخواهد داشت. برانکو هم دقایقی بعد از اتمام جلسه صراحتا از این موضوع پرده برداشته و در پی اعلام اینکه طارمی حاضر به تمدید قرارداد نیست شاهد اعتراض هواداران و پیشکسوتان به شماره 9 هستیم. استدلال برخی پیشکسوتان و هواداران و همچنین رسانه ها این است که طارمی مسبب محرومیت پرسپولیس از 2 پنجره نقل و انتقالاتی بوده و اگر گرشاسبی با رایزنی دیپلماتیک پرداخت غرامت 4 میلیاردی به ریزه اسپور را حل و فصل نمی کرد به زعم و تفسیر برخی از حکم فیفا طارمی و پرسپولیس می بایست این غرامت را مشترکا پرداخت می کردند و به باور برخی هم طارمی می بایست کل غرامت را پرداخت و پرسپولیس هم پرداخت آن را تضمین می کرد.


12 سرخپوش در آزمون وفاداری
در مجموع هواداران انتظار دارند نفراتی مثل رادوشوویچ، خلیل زاده، ماهینی، انصاری، ربیع خواه، محرمی، کامیابی نیا، الوان زاده، مسلمان، احمدزاده، امیری و طارمی در صورت رفع نشدن محرومیت پرسپولیس از نقل و انتقالات در تابستان سال آینده این است همچون بزرگان و ستاره های یوونتوس که تیم شان را در لیگ یک همراهی کردند و یا همچون ستاره هایی مطرح اتلتیکو، بارسا و رئال که در پی محرومیت نقل و انتقالاتی با تیم خود تمدید کردند رفتار کرده نه اینکه همچون برخی از بازیکنان تراکتور مثل آقایی، ادینهو و کرار تیم را به مقصد دیگر تیم ها ترک کرده و یا مثل خالد شفیعی خواهان افزایش چند صد میلیونی تومانی نامتعارف قراردادشان شده و در نهایت در پی مخالفت باشگاه با این پیشنهاد 5/1 میلیاردی تیم را ترک کنند و یا اینکه به واسطه بحران موجود در نهایت با افزایش نامتعارف مبلغ قرارداد و موافقت اجباری باشگاه حاضر به تمدید شوند. در این میان انتظارها از طارمی این است که چشم بسته حاضر به تمدید شود اما اینجا علاوه بر مسائل فوق الذکر چند نکته کلیدی و مهم وجود دارد که نگاهی است به نیمه خالی لیوان و آنچه که کمتر رسانه ای به آن پرداخته و کمتر هوادار و پیشکسوتی به آن توجه دارد. ما با سرک کشیدن در پشت پرده ها ضمن طرح این انتظار که طارمی باید بحران به وجود آمده را جبران کند به این ناگفته ها نیز خواهیم پرداخت و در پایان ضمن اعلام یک نگرانی قضاوت را به شما واگذار می کنیم.


افشای مخالفت طارمی با تمدید بعد از اولین جلسه !
1-بی تعارف! تمدید با برانکو خیال همه را ما را تا حدودی راحت کرده. حمایت تمام قد از او نیز وظیفه همه ماست اما... اما چرا آقای برانکو دقایقی بعد از اتمام اولین جلسه مخالفت طارمی با پیشنهاد تمدید 2 ساله بی قید و شرط را رسانه ای کرد تا شاهد به وجود آمدن این جو باشد. آیا برانکو برای تحت فشار قرار دادن طارمی این کار را کرد؟ آیا بهتر نبود برانکو کمی صبر می کرد و از افشای مخالفت طارمی آن دقایقی بعد از اولین جلسه خودداری می کرد؟!
آیا اگر امروز طارمی و یا برخی رسانه ها بگویند 2 ماه است برای تمدید با باشگاه در حال مذاکره بر سر بند بند قراردادشان و شرط کردن تمدید به تسویه مطالبات 5-4 میلیارد آفرهای فصل قبل و مالیات 2 سال اخیر قرارداد هستند اما تا من پیشنهاد اولیه را نمی پذیرم آن را رسانه ای می کنند؟


وقتی پیشنهاد الغرافه از بایگانی خارج شود

2--باشگاه روز یکشنبه اولین پیشنهاد و اولین جلسه خود برای تمدید به طارمی را برگزار کرد. آن هم در شرایطی که وکیل طارمی در باشگاه بوده و اصلا خبر هم نداشته که قرار است جلسه پیشنهاد تمدید طارمی برگزار شود. طارمی و وکیلش هم با پیشنهاد تمدید قرارداد 2 ساله بی قید و شرط مخالفت می کنند و این مخالفت به محض اتمام جلسه رسانه ای می شود. حاشیه ها و هجمه ها علیه طارمی با اعتراض هواداران و پیشکسوتان شروع می شود. حال این استنباط هم به وجود می آید که اگر بنا به ماندن و استفاده از طارمی تا پایان فصل بود هرگز این مخالفت فعلا رسانه ای نمی شد. حاجی بیگی عضو هیات مدیره هم صراحتا و صادقانه یکشنبه عصر اعلام می دارد طارمی اگر تمدید نکند او را ترانسفر می کنیم و منتظریم وکیل طارمی بگوید که این بازیکن چه پیشنهادی دارد. طارمی هم همان شب به نزدیکانش عنوان می کند جز پیشنهاد الغرافه که خودم، برانکو و باشگاه به واسطه کم بودن مبلغ پیشنهادی و عدم تمایل خودم به عضویت در تیم رده هشتم لیگ قطر مخالفت کردیم پیشنهاد دیگری ندارم و با افتخار می مانم. یک تیم بلژیکی هم البته خواهان طارمی می شود اما مبلغ پیشنهادی آنها اصلا در سطحی نیست که باشگاه پرسپولیس با دریافت آن رضایت نامه را صادر کند. در این شرایط روز دوشنبه جلسه ناگهانی هیات مدیره با محوریت بررسی اتفاقات بازی با تراکتور و همچنین پیشنهاد الغرافه برگزار می شود. در واقع پیشنهاد الغرافه که بایگانی شده بود دوباره در دستور کار قرار می گیرد.


طارمی منتظر تصمیم هیات مدیره
3-رسانه ها دیروز ظهر از موافقت هیات مدیره باشگاه با پیشنهاد الغرافه و قطعی شدن جدایی طارمی خبر دادند. روز دوشنبه و قبل از برگزاری جلسه هیات مدیره هم به وکیل طارمی اعلام شود که بعد از اتمام جلسه نظر هیات مدیره را دوباره موافقت یا عدم موافقت با پیشنهاد الغرافه را مطرح می کنیم اما براساس اخبار دریافتی تاکنون و به رغم اعلام رسانه ها مبنی بر انتقال طارمی به الغرافه هنوز به طارمی و وکیلش اعلام  نشده که با پیشنهاد الغرافه موافقت شده یا خیر.


جزییات پیشنهاد الغرافه به پرسپولیس و طارمی
4-الغرافه تیم متمول قطری که حالا با قرار گرفتن در رده هشتم جدول اوضاع بحرانی دارد برای جذب آقای گل دو فصل اخیر لیگ ایران و یکی از بهترین گلزنان آسیا با 7 گل زده در لیگ قهرمانان و 3 گل ملی 3 امتیازی و منجر به صعودایران در سال 2017 حاضر است 520 هزار دلار به باشگاه پرسپولیس پرداخت کند که می شود 2 میلیارد و دویست میلیون تومان. آنها حاضر هستند تا پایان فصل که با احتساب بازی پلی اف لیگ قهرمانان آسیا 8 بازی می شود 400 هزار دلار به طارمی پرداخت کنند و آفرهایی هم مثل منزل مسکونی، اتومبیل و پاداش های گلزنی و پاس گل، صعود به مرحله گروه یلیگ قهرمانان، فیکس بودن در بیش از 70 درصد بازی ها و ... برایش در نظر بگیرند. این یعنی الغرافه حاضر است بیش از آنچه که طارمی در کل یک فصل از پرسپولیس دریافت می کند بابت 8 بازی به او پرداخت کند.


پیشنهاد یک فصل و نیم و 2/1 میلیون دلاری
5-قطعا الغرافه که 520 هزار دلار و به روایتی 550 هزار دلار بابت رضایت نامه طارمی هزینه می کند نمی آید با او قراردادی چند ماهه امضا نماید.
پیشنهاد آنها به طارمی این  است که بابت 8 بازی باقیمانده تا پایان فصل 400 هزار دلار بگیرد و از آفرهای و پاداش هایی هم برخوردار باشند اما قراردادی یک فصل و نیم امضا کند. الغرافه بابت فصل بعد به طارمی بالغ بر 800 هزار دلار پرداخت می کند. در واقع آنها بابت یک فصل و نیم حداقل یک میلیون و دویست هزار دلار به طارمی پرداخت می کنند. یعنی 5 میلیارد تومان.


چرا الغرافه؟
6-چگونه است طارمی که در همه این سالها حاضر نشده با مبالغی بهتر به تیم های قطری و کویتی برود و با پرسپولیس تمدید کرده بیاید و با قطری ها قرارداد یک فصل و نیمی امضا کند. اولا اینکه او در پی مخالفت با تمدید قرارداد 2 ساله با پرسپولیس با تصمیم باشگاه مبنی بر درآمدزایی و تصمیم برانکو مبنی بر ترانسفر مواجه شده و دوما اینکه الغرافه برای راضی کردن طارمی پیشنهاد داده اگر در فصل آینده تیمی اروپایی (فقط اروپایی) حاضر شد بابت رضایت نامه اش 500 هزار دلار به ما پرداخت کند ما موظف هستیم رضایت نامه را صادر کنیم. در واقع با این بند طارمی در صورت درخشش در جام جهانی و مواجه شدن با پیشنهاد اروپایی خوب می تواند خواسته الغرافه را خودش یا تیم خواهانش برآورده کرده و از بازی در لیگ قطر و تیم های عربی که در همه این سالها تمایلی به آن نداشته خلاص شده و به تیمی اروپایی برود. طارمی اول فصل به واسطه شرط 2 میلیون یورویی پرسپولیس برای صدور رضایتنامه نتوانست به تیم های اروپایی برود. هر چند او در مقطعی با دو دو تا چهار تایی عجیب و غیر قابل باور وسوسه شده بود از یک فرد متمول در بوشهر این مبلغ را قرض کرده و به تیمی یونانی برود و بعد هم با درخشش در لیگ یونان و پیوستن به تیمی مطرح با قراردادی بهتر این قرض را پس دهد!!


ترانسفر طارمی ربطی به مخالفت با تمدید قرارداد ندارد !
7-خب! احتمالا یادمان هست که گرشاسبی خبر روزنامه پیروزی مبنی بر تمایل باشگاه و برانکو به ترانسفر طارمی را در کنفرانس خبری حدود دو هفته پیش خود تایید کرده و گفته بود که اگر پیشنهاد خوبی برسد موضوع انتقال طارمی به یک تیم خارجی را بررسی کرده و در صورت موافقت باشگاه نظر برانکو را هم جویا می شویم. در واقع چندان هم ترانسفر طارمی ربطی به مخالفت 2 روز پیش او با تمدید قرارداد 2 ساله بی قید و شرط ندارد.


چرا پیشنهاد یکساله نمی دهیم؟
8-دیروز هم عضو هیات مدیره باشگاه صراحتا اعلام داشت اگر طارمی تمدید نکند به زودی ترانسفر می شود. طارمی با پیشنهاد تمدید 2 ساله مخالفت کرده چون بر این باور است سه فصل دیگر 28 ساله می شود. حالا بهتر نیست باشگاه و برانکو اگر تمایل به استفاده از او دارند پیشنهاد یک ساله هم ارائه کنند. آیا آنوقت بهتر نمی توان قضاوت کرد که طارمی در این شرایط هم «نه» می گوید یا بله؟ و آیا آنوقت نمی توان به این نتیجه رسید که تمایل به ماندن طارمی حرف اول را می زند یا تمایل به جدایی اش؟


ترانسفر 2 میلیاردی در باشگاهی با درآمد 50 میلیاردی
 9-درست است که طارمی با پیشنهاد تمدید 2 ساله مخالفت نکرد اما حالا چه اصراری است که او در این شرایط ترانسفر شود. ما می دانیم که گرشاسبی اخیرا قراردادی اسپانسری جدید با ایرانسل امضا کرده که بر همین مبنا درآمد باشگاه مضاعف شده و پرسپولیس حداقل 50 میلیارد تومان امسال دریافتی خواهد داشت. وقتی درآمد باشگاه نسبت به قرارداد قبلی دو برابر شده و سهم باشگاه از پیامک های هواداری به توصیه دولت و وزارت ارتباطات و در راستای تسویه بدهی به طلبکاران داخلی و مواجهه نشدن با برخورد ای اف سی در ماههای آتی افزایش یافته حال آیا مشکلات باشگاه قرار است با درآمدزایی دو میلیاردی از ترانسفر طارمی حل و فصل شود؟! آیا چون طارمی تمدید نمی کند و تابستان آزاد می شود باید حتما امروز به فکر و درآمدزایی از طریق ترانسفر او باشیم ؟ به راستی این درآمد ارزش بیشتری دارد یا کارآمدی طارمی در ادامه فصل و به ویژه لیگ آسیا؟


وقتی بدون طارمی حذف شدیم
10-آیا روند گلزنی های علیپور و منشا در لیگ ادامه خواهد داشت؟ آیا اگر طارمی در ماههای اخیر داشتیم مقابل پیکان تن به شکست داده و مقابل فولاد، ... و تن به تساوی دادیم؟! مهمتر اینکه اگرطارمی بود کارمان در بازی با صنعت نفت آیا به پنالتی ها کشیده می شد؟


این «آیاها» یادمان باشد!
11-آیا روند گلزنی های مهاجمان پرسپولیس در لیگ آسیا هم تداوم خواهد داشت؟ آیا بدون طارمی در لیگ و آسیا هیچ دغدغه ای نخواهیم داشت ؟ آیا از دست دادن طارمی اشتباه بزرگی نیست؟ آیا در ادامه فصل و به ویژه در دربی و لیگ قهرمانان آسیا افسوس جدایی طارمی را نمی‌خوریم؟ آیا غیر از این است که از یک ماه پیش به دنبال ترانسفر طارمی بودیم و جدایی احتمالی اش ربط خیلی زیادی به مخالفت دو روز پیش او به تمدید دو ساله ندارد؟ آیا قبلا هم درباره تمدید قرارداد مذاکره شده و نه شنیده بودیم ؟ آیا طارمی که گلزن ترین مهاجم تیم ملی در یکسال اخیر و یکی از بهتری های آسیا است را باید به راحتی از دست داد؟ آیا ولو با مخالفت او نسبت به تمدید قرارداد حتی یکساله باید به فکر ترانسفر باشیم؟ آیا جذب مهاجمی مثل طارمی آن هم در نقل و انتقالات زمستانی فراتر از 2 میلیارد برایمان آب نمی‌خورد؟ آیا حیف نیست یکی مثل طارمی را در لیگ و آسیا نداشته باشیم و مقابل حریفانی که از مهاجمان خارجی چندین میلیون دلاری بهره مند می‌شوند با مشکل مواجه نمی‌شویم؟ آیا می‌دانیم که تا خرداد سال آینده باید علاوه بر جدال با حریفانی مثل الوصل امارات و السد قطر  و برنده نسف قارشی یاالفیصلی اردن در مرحله یک هشتم با الاهلی عربستان یا تراکتور بجنگیم؟  آیا یادمان هست وقتی طارمی محروم شد بابت نداشتن او در دیدار با الهلال چه افسوسی خوردیم؟ آیا یادمان رفته این طارمی بود که توانست در قهرمانی لیگ بعد از 9 سال، حماسه دربی 4 تایی نقشی ویژه ایفا کند و با او شاهد آقای گلی یک بازیکن پرسپولیس بعد از 9 سال و دبل آقای گلی یک پرسپولیسی بعد از 43 سال داشته باشد؟ آیا باید مهاجمی که در سومین فصل حضور خود به عنوان چهارمین گلزن تاریخ پرسپولیس شده و در کنار این گل ها به مراتب بیشتر از همتایان خود پاس گل ارسال کند و پنالتی بگیرد را به همین راحتی از دست بدهیم.


دست نگه دارید آقای گرشاسبی! آقای برانکو
12-آقای گرشاسبی! اینجا می‌توانی مخالفت کنی. می‌توانی محکم بگویی ترانسفر نه ! آقای برانکو! کمی دست نگه دار لطفا کمی بیشتر درباره جدایی طارمی فکر کن ! این شاه ماهی و این شاگردت که در بیرون مستطیل سبز اگر کمی نا آرام است و تصمیماتی جنجالی می‌گیرد حتما بهتر از ما می‌دانی که در زمین هم چقدر ناآرام است و غیرقابل مهار این اسب سرکش را مهار کن و همانطور که از انصاری بازیکن تستی لیگ یکی ستاره ای ملی پوش ساختی و مسلمان بازیکن تمام شده از نگاه دیگر مربیان را به یک مهندس و گلساز ستودنی تبدیل کردی و علیپور را به گلزنی مهارنشدنی تبدیل کردی، باز هم از پتانسیل طارمی نهایت استفاده را ببر و یادت باشد رقابت منشا، علیپور و طارمی و درخشش هر سه نفر آنها بود که منجر به صعود پرسپولیس به نیم نهایی لیگ قهرمانان آسیا شد. این هنر شما بود که یک رقابت جانانه را بین این مثلث تشکیل دادی و کاری کردی وقتی هر یک از آنها به میدان می‌رفت دروازه حریفان آسیایی می‌لرزید. یکی به الاهلی گل می زد، یکی به لخویا، یکی به . . .


نگرانیم آقای برانکو
13-آقای برانکو ! مراقب باش و کمی بیشتر فکر کن! حتما می دانی که برخی ها چگونه زیرکانه می‌خواهند ستاره های تیمت را از تو جدا کنند. ما نگرانیم آقای برانکو. نگران اینکه در آسیا با مشکل گلزنی مواجه شویم. ما می‌دانیم آقای گرشاسبی که باشگاه برخوردار از اسپانسری 50 میلیاردی با این دو میلیارد نه به عرش می‌رسد نه به فرش می‌آید. نیمه خالی این لیوان را ببین آقای مدیر و خوب نگاه کن آقای مربی. ما خبرها نوشتیم و همه چیز را از پشت پرده ها بیرون کشیدیم و نظرمان را هم گفتیم و حالا قضاوت را به هواداران می سپاریم و خطاب به پروفسور محبوب هم می گوییم؛ باز هم هرچه شما بگویید آقای برانکو. هرچه شما بگویید!

Reza Ganji :
۲۰ بهمن ۹۶
با سلام  
  از هوادران          
 عزیز معذرت میخوام  : که این چنین  در مقابل شما گستاخی مینمایم. طرف صبحتهام       دشمنای قسم خورده پرسپولیس هستن.تبریک تبریک که به مراد دلتوون رسیدیذ واین چنین تیم را خالی از ستاره نمودید .اول سروش دوم رامین سوم طارمی ......وخدا یا پناه بتو میبریم؟؟؟؟؟؟؟؟
رامین پرسپولیسی :
۱۴ دی ۹۶
تورو به سیدالشهدا تنها امید ما پرسپولیسیا به داشتن طارمی واسه جبران حذف از لیگ قهرمان آسیا باید قهرمان شیم  با بودن مهدی باید قهرمان شیم پس مهدی طارمی جان مادرت که میدونیم دین ودنیاته نرووووووووووووووو لامصب بیخیال آخه الغرافه همه شد تیم هشتم جدولشونه اینا جز منفعت هیچی از تو نمیخان واسه جام جهانی اگه خدایی نکرده عضو تیمشون بشی همون سه بازی که فیکس تیم ملی بشی اونا پول قراداشونو دراوردن  پس نرو حضرت عباسی نرو من یه جوون هستم اهل لرستان هیچی واسه دلخوشی ندارم هیچی ندارم هیچ هیچ فقط خدا رو دارم تنها دلخوشی من فقط پرسپولیس و مهدی طارمیه حالا خود دانی .... 
مدیونی اگه بری ....آقای طارمی با اینکه از ته قلب دوستت داریم  به هیچ وجح نمیخایم اینجوری پیشرفت بکنی بمون پرسپولیس بخدا تو جام جهانی شرط میبندم چنان خودتو نشون میدی که پیشنها از انگلیس واسپانیا و ایتالیا و آلمان داشته باشی اینقده دنبال پول نرو بخدا محبوبیت تو تو پرسپولیس می ارزه به صدتا از اینا قراردادا سروش رفیعی با رفتنش یجورایی از چش همه ی ما افتاد هرچند نمیشه دوستش نداشت ولی اون سروش رفیعی که تو اینستا گرام پست گذاشته بود ک به آرزوم رسیدم ک اومدم پرسپولیس با زنجیر طلاش  و شماره هفتش رو مردم بیشتر دوستت داشتن تا این سروشی ک رفته عضو تیم قعر جدولی بخاطر پوووول حیف نیست تورو خداااااااا بازم میگم اگ بریحلالت نمیکنیم ما هوادارا 
یادت باشه تو بد موقیعتی هست پرسپولیس نمیتونه بازیکن بگیره اگه تو این دو پنجره با رفتن اتفاقی بیفته خدایی نکرده و هم رفته باشی مثلا مهاجمی مصدوم شده باشه  آیا هوادار بیخیالت میشن آیا میبخشنت مسبب محرومیت  نقل انتقالاتی 
پس بمون دیگه اذیت نکن میدونیم خانوادت هم دوست دارن بری ولی نرووووووووووووووووو تورو خدا نررررروووو
رامین پرسپولیسی :
۱۴ دی ۹۶
طارمی باید بماند بخدا اگر طارمی برود داخل ورزشگاه هم برانکو رو هم گرشاسبی رو هو میکشیم این چ وضعشه بخدا علیپور یک دهم طارمی فوتبالیست نیست دیگر حسابش بکنید به املم حسین ۸میلیارد هم به پرسپولیس برسد  ارزش از دست دادن طارمی رو ندارد ما این  چهارماه رو داریم ثانیه ثانیه سپری میکنیم واسه اومدن طارمی اونوقت شما هنوز نیومده اقای گرشاسبی میخای دقیقا بعداز اینکه تیم رقیبمون یعنی استقلال داره میره تو اوج و تک تک امتیازاشون دارن میگیرن با ب دهای پرگل تو داری طارمی رو ترانسفر میکنی نخاستیم این حرف همه ی دوستداران پرسپولیسه بخداااااااااااا ما راضی نیستیم از دستمون دربیاریش طارمی بره بعنوان جداشدن از ما و پرسپولیس خودت هم باید بری آقای گرشاسبی  این چند سال همه میلیاردی خوردن این دو میلیاردی که از طریق ترانسفر طارمی گیر باشگاه میاد و نخواستیم بابا ... فکر کن آقایان ... دزدیدن هرجور شده  باید طارمی رو نگهدارید ما اینقده دوستش داریم که حاظر نیستیم بهش بگیم آقای طارمی مسبب این چند ماه محرمیت و دو پنچره انتقالات خود تو بودی ولی فدای سرت فقط بمون همه چی حله ..
اگه بره بخداوندی خدا هیچ وقت حلالت نمیکنیم آقای گرشاسبی 
اگه بره هیچ موقعه دیگه دوستت نداریم آقای برانکو 
اگه بری هیچ وقت بازیهای ملی نشان قلب رو  تو ورزشگاه آزادی روی سینه هامون به افتخار به عشقت حک نمیکنیم آقای طارمی 
پس بمون تا دوباره حماسه دوباره شگفتی دوباره محبوبیت دوباره سربلندی پرسپولیسمون رو ببینیم به امید خداااااااااااا
تو رو به امام هشتم نذارید طارمی بره  هر کسی مسبب رفتن طارمی باشه حواله اش به سیدالشهدا (ع)
آرش666666 :
۱۴ دی ۹۶
از پول ترانسفر طارمی احتمالا برا خرید مهاجم برا اس دق لال  میخوان استفاده کنند وگرنه هیچ عقل سیلیمی باور نمیکنه تیمی که از نقل وانتقالات محرومه خودزنی کنه وبهترین مهاجمش رو به این بهانه از دست بده. اس دق لال از اون طرف با قراردادهای سنگین تیم میبنده وبا همه این قراردادها بازم سرمربی خارجی اضافه میکنه ودنبال مهاجم جدید هستش اونوقت پرسپولیس با وجود قرارداد بیشتر با اسپانسر و هزینه کمتر در ابتدای فصل به بهانه درآمدزایی میخواد مهاجمش رو بفروشه واقعا این هیات مدیره هوادار رو چی فرض کرده؟!!
مخمد :
۱۴ دی ۹۶
بازیکن خوبیه /لیگ که بعیده به مشکل بخوریم ولی آسیا قطعا مشکل میشه
Hadi :
۱۴ دی ۹۶
خدا خیرتون بده آقای قدوسی
واقعأ واقعأ حرف دل ما هوادارا رو زدید
ما هم امیدواریم این اشتباه بزرگ رو مرتکب نشن...
دکتر نصیر :
۱۳ دی ۹۶
طارمی تازه کم کم با تجربه میشه و ضربات آخرش هم بهتر میشه اوج بازیکنان در ایران 25 تا 27 سالگی هست
دکتر نصیر :
۱۳ دی ۹۶
جای تعجب و شگفتی هست که باشگاه داره مهمترین مهره ای که عامل اصلی صعود پرسپولیس با گل هایی که برابر الوحده امارات در بازی رفت و برگشت زده بود رو می فروشه پرسپولیس عملآ بدون طارمی در آسیا یک باخت و مساوی داشت!..طارمی فقط یک مهاجم یا وینگر راست نیست تقریبا مثل بهترین مدافع ها در فاز دفاعی دفاع هم می کنه برعکس منشا و علی پور...اصولا الان تنها مهاجم پرسپولیس که بشدت هم بهش وابسته هستیم علی پور هست که علت دیده شدن علی پو هم این هست که تمام پاس ها به اون میرسه  وگرنه منشا اصلا در حدی که بتونه جای طارمی و علی پور رو بگیره نشون نداده و ریسک ادامه دادن دو فصل فقط با یک مهاجم بسیار خطرناکه و تقریبا یک خودکشی هست آنهم برای چند جام!!! خیلی از بازیکنان ملی پوش هم به طارمی وابسته هستن اگر طارمی بره و استقلال پایان فصل دوباره تقویت بشه بعیده حاضر بشن در این شرایط در پرسپولیس بمانند و ممکنه حتی مسلمان و احمد زاده هم جدا بشن..حتی تمدید یک نیم فصل تا باز شدن پنجره هم با طارمی عالی بود...
Hamid :
۱۳ دی ۹۶
سلام و خسته نباشید.
بخدا ما هوادارا هم نگرانیم!
لحظه شماری میکردیم مهری دوباره برگرده تو مستطیل سبز ببینیمش...
بخدا تو آسیا ما بشدت نیاز داریم به اقای گلمون...
خواهش میکنم کاری کنید برسونید حرف هوادارارو به مدیران و باشگاه و برانکو...
همین مهدی بوده که تو این دوفصل خیلی وقتا تو اوج ناامیدی بازی رو بدامون دراورده...یکیش الوحده که اگه نبرده بودیم از گروهمونم صعود نمیکردیم....توروخدا شما کاری کنید...مهدی باید بمونه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی