گزارش ویژه/ادعای ترکاشوند، پاتک هدایتی، موضع گرشاسبی و سرخ‌ها

گزارش ویژه/ادعای ترکاشوند، پاتک هدایتی، موضع گرشاسبی و سرخ‌ها

ملاقات های اخیر بازیکنان پرسپولیس با حسین هدایتی باعث ایجاد حاشیه ها و شک و شبهه های زیادی برای این باشگاه شده است.

به گزارش پیروزی‌دیلی و به نقل از هوادار، در روزهای اخیر، باشگاه پرسپولیس به واسطه جدایی علی اکبر طاهری ، مصاحبه ای که معاون اقتصادی این باشگاه در زمان او علیه حسین هدایتی انجام داد و همین طور حضور بازیگنان و حتی سرمربی سرخ ها در منزل هدایتی، وارد فاز جدیدی از حاشیه شده است. با این حال حمیدرضا گرشاسبی سعی می کند با هماهنگی بازیکنان به این حواشی پایان دهد.


تضمین هدایتی به هواداران

بعد از دربی ۸۵ بود که علی اکبر طاهری از قصد خود برای خداحافظی از پرسپولیس خبر داد و چندی بعد نیز راهی سفر کربلا شد. خداحافظی مدیرعامل وقت باشگاه در فاصله ۳ روز مانده تا پایان مهلت پرسپولیس برای تسویه حساب با بدهکاران برای ماندن در لیگ قهرمانان آسیا، نگرانی های را به وجود آورد. حتی برخی هواداران نگران بودند که بعد از رفتن طاهری و با توجه به محرومیت پرسپولیس از نقل و انتقالات، بازیکنان این تیم هم در نیم فصل جدا شوند. در این میان حسین هدایتی در صفحه شخصی خود در پاسخ به نگرانی هواداران اعلام کرد که بازیکنان و برانکو ماندنی هستند و او هم در این راه به باشگاه کمک می کند.


اتحاد عجیب مرد متمول با بازیکنان

خیلی زود خبر رسید که تعدادی از بازیکنان پرسپولیس به خانه حسین هدایتی رفتند. البته این اتفاق برای اولین بار زمانی رخ داد که اردوی تیم ملی تشکیل شده بود و ملی پوشان غایب بودند. بازیکنانی چون علیپور، مسلمان و نوراللهی در این ملاقات با هدایتی بودند و بازیکنانی چون شجاع خلیل زاده هم که در این جلسه نبودند، در پستی اینستاگرامی به سایر بازیکنان کنایه زدند.


جنگ ترکاشوند و هدایتی

علی اکبر طاهری به طور رسمی کناره گیری کرد و ترکاشوند، معاون اقتصادی باشگاه در گفت و گوی با تلویزیون اختصاصی پرسپولیس دست به افشاگری علیه هدایتی زد. او اعلام کرد اگر این شخص به پرسپولیس پولی داده، به خاطر این بوده که قرارداد اسپانسرینگ امضا کرده و تعهد ۱۰ میلیاردی داشته است. هدایتی هم در جواب اعلام کرد که پیگیری قضایی می کند و صحبت های ترکاشوند را تکذیب کرد.


پاداش به سرخ ها با هماهنگی آقای پر سروصدا

حسین هدایتی در این میان بار دیگر بازیکنان پرسپولیس را به خانه اش دعوت کرد. این بار سیدجلال حسینی و شجاع خلیل زاده هم بودند و گفته می شود بازیکنان پرسپولیس نفری ۶ سکه از هدایتی پاداش گرفتند. حتی برانکو هم به خانه هدایتی رفت و بازیکنانی مثل مسلمان تصاویر این ملاقات را روی صفحه شخصی خود بازتاب دادند. جالب است بدانید هماهنگ کننده این جلسات خصوصی همان کسی است که در ماجرای انتقال طارمی و رضاییان به ریزه اسپور هم نقش داشته است. این فرد در زمان مدیریت طاهری خیلی راحت کنار زمین و در رختکن پرسپولیس رفت و آمد داشت و این بار هم رابط دعوت بازیکنان به منزل هدایتی بود.غیبت مهدی طارمی در این ملاقات ها در نوع خود جالب بود و البته این فرضیه را تائید کرد که هدایتی بخاطر بردهای اخیر پرسپولیس به بازیکنان پاداش داده و طارمی هم به دلیل محرومیت در لیست پاداشی ها قرار نگرفته است.نظریه پاداش ۶ سکه ای هدایتی تا حدی قوت گرفت که اعلام شد برخی بازیکنان در پاسخ به این که چرا به دیدار هدایتی رفته اند اعلام داشته اند که وقتی باشگاه به آن ها پول و پاداش نمی دهد پس آن ها هم حق دارند به دیدار عابر بانک بروند!


پاسخ طاهری به ادعای هدایتی

علی اکبر طاهری، مدیرعامل پیشین پرسپولیس در گفت و گویی که چندی پیش با "هوادار" داشت، درباره کمک های حسین هدایتی به باشگاه اظهار داشت: «هدایتی یکی از اسپانسرهای باشگاه بوده است. ما با شرکت امین سیمای کیش طرف قرارداد بودیم که استیل آذین هم با این شرکت همکاری می کرد.» جالب اینکه طاهری در این گفت و گو اعلام کرد نماینده اسپانسر لیستی ۵ میلیاردی را در اختیار او قرار داده که هدایتی در آن از پرداختی های خود به طارمی، سیدجلال حسینی، بیرانوند، خانواده نوروزی و... به عنوان پرداخت طلب باشگاه برای اسپانسرینگ خبر داده است.


مدیرعامل پیشین پرسپولیس این لیست هدایتی را قبول نکرده و چند دلیل هم داشته است. اول اینکه باید این پول به خزانه باشگاه می رفت و بعد به بازیکنان پرداخت می شد. اکثر پرداختی های هدایتی قبل از تاریخ قرارداد برای اسپانسرینگ باشگاه بوده است. از سوی دیگر هدایتی در این لیست اعلام کرده ۱.۵ میلیارد به یک شخص به عنوان کارگزار - ا،ب - این قرارداد پرداخت کرده که این مساله هم مورد قبول طاهری قرار نداشت.


ادعای نزدیکان هدایتی

برخی از نزدیکان حسین هدایتی در واکنش به ادعای مسئولان باشگاه پرسپولیس اعلام کردند که هدایتی قبلا هم کمک های زیادی به پرسپولیسی ها کرده که در این لیست جای نداده است. مثلا در زمان مدیریت نژادفلاح به بازیکنان پاداش داده یا مشکل ممنوع الورود بودن برانکو را حل کرده است. حتی اینکه برای عقد قرارداد با وحید امیری شبانه ترکاشوند از هدایتی کمک خواسته است. در ضمن آنها ادعا می کنند که اسپانسر زیر شماره در پشت پیراهن برای یک فصل ۳ میلیارد است، نه ۱۰ میلیارد.


تلاش گرشاسبی برای آرام کردن اوضاع

حمیدرضا گرشاسبی، سرپرست فعلی باشگاه پرسپولیس از مصاحبه اخیر ترکاشوند که باعث ایجاد این حاشیه ها شده، ناراحت است. البته امروز خبری منتشر شد که وزارت ورزش به گرشاسبی تذکر داده که چرا بازیکنان به دیدار هدایتی رفته اند.خبری که البته خود وزارتی ها آن را تائید نمی کنند.اما سوال این است که وزارت  چرا باید جلوی کمک یک فرد متمول به بازیکنان و سرمربی باشگاه را بگیرد؟هرچند که هیچ کدام از مسئولان وزارت حضور هدایتی را در هیات مدیره تائید نمی کنند.به هر حال اتفاقات اخیر به مذاق ترکاشوند خوش نیامد و او استعفا داد؛ اگرچه بعید نبود که خیلی زود برکنار شود. به هر حال گرشاسبی سعی کرده ارتباط خودش با بازیکنان و هدایتی را حفظ کند. از سویی در چند روز اخیر سکه هایی را به عنوان پاداش به بازیکنان داده تا کمی اوضاع آرام شود. 


 


مدیریت پرسپولیس

علی :
۸ آذر ۹۶
مشکلات پرسپولیس وقتی حل میشود که یک اقای ترکاشوند از باشگاه کنار گذاشته بشود دو اقای هدایتی هم حد خودشو حفظ بکنه و فقط بعنوان یک هوادار  اگردوست داشت به باشگاه کمک بکنه اونم  از طریق قانونی وعرفش . اینکه اقای هدایتی خودشو کاره ای میدونه ومیاد قول تقویت تیمو میده خیلی جالب نیست مشخصه که این ادم علاقه زیادی به دیده شدن داره .  وزارت ورزش واقای گرشاسبی باید برای همه اینها یه چارچوب مشخص درست بکنن و همه چیز طبق اصول حرفه ای پیش برود 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی