گزارش ویژه از جشن 27 قهرمانی رسمی تاریخ پرسپولیس با حضور بزرگان و پیشکسوتان پرسپولیس

گزارش ویژه از جشن 27 قهرمانی رسمی تاریخ پرسپولیس با حضور بزرگان و پیشکسوتان پرسپولیس

مراسم ویژه 27 قهرمانی رسمی تاریخ پرسپولیس امروز در برج میلاد برگزار شد.

به گزارش پیروزی‌دیلی، مراسم بزرگداشت بیست و هفت قهرمانی رسمی تاریخ پرسپولیس و رونمایی از سامانه وفاداری پیشکسوتان امروز از سوی شرکت کهن پیشکسوتان پرسپولیس با حضور بزرگان و پیشکسوتان پرسپولیس در سالن سعدی برج میلاد برگزار شد. در این مراسم ضمن گرامیداشت از قهرمانی‌های پرسپولیس و پخش کلیپ‌هایی از دیروز و امروز پرسپولیس، از حمید جاسمیان مسن‌ترین و اولین کاپیتان سرخ‌ها تجلیل ویژه به عمل آمد. تقدیر از ضیا عریشاهی و بهروز سلطانی اعضای سابق هیات مذیره پیشکسوتان، سخنرانی و خاطره‌بازی‌های پروین، کلانی، وطنخواه، ابراهیمی، محمد صادقی، درخشان و پنجعلی از جمله آیتم‌های این مراسم بود که میثاقی اجرای آن را برعهده داشت. مهدی حدادپور مورخ فوتبال و خبرنگار پیروزی نیز در این مراسم 27 قهرمانی پرسپولیس و رکوردهایی که خلق شده را روایت کرد.

همچنین از پروژه در دست ساخت بزرگ و هشت هزار هکتاری پیشکسوتان پرسپولیس در باغستان نیز رونمایی شد و پروین و رویانیان از پیشکسوتان و هواداران به عنوان اولویت خرید سهام باشگاه یاد کردند. پروین، استیلی، نبی، شیرینی، جاسمیان، ذوالفقارنسب و جمعه‌ای اعضای هیات مدیره شرکت پیشکسوتان پرسپولیس هستند و نبی گزارشی از فعالیت‌های انجام شده ارایه کرد. شهردار باغستان نیز درباره همکاری با پیشکسوتان و این پروژه ورزشی و تجاری سخنانی ایراد کرد. همچنین از مهدی شادمانی ورزشی‌نویسی که در حال مبارزه با سرطان است تقدیر شد. شادمانی به دلیل شیمی درمانی در این مراسم غایب بود.



پیشکسوتان

دانگاه :
۲۰ اسفند ۹۶
درود بر شما
پیشکسوت که در کنار آقای رضا وطنخواه ایستاده می سناسید؟چطور فراموش کرده اید که ایشان دا معرفی کنید.من ایشان را با اجازه معرفی میکنم.آقای فریدون ممبینی!!!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی