گزارش ویژه درباره اوکراینی های دردساز پرسپولیس

گزارش ویژه درباره اوکراینی های دردساز پرسپولیس

در حالی که برانکو خواهان فسخ با اوکراینی ها شده است،  نام این دو بازیکن در فهرست آسیایی پرسپولیس به AFCارسال شد.


به گزارش خبرنگار سایت پیروزی دیلی؛ برانکو همچنان خواهان فسخ با دو بازیکن اوکراینی است اما با توجه به اینکه باشگاه با این دو بازیکن قرارداد  2 ساله امضا کرده و یک فصل و نیم از قرارداد آنها با پرسپولیس باقی مانده است، امکان فسخ با این دو بازیکن وجود ندارد. در صورتی که باشگاه بخواهد این بازیکنان را کنار گذاشته متحمل ضرر مالی هنگفتی خواهد شد.

برانکو قبل از آغاز نقل و انتقالات زمستانی خواهان فسخ با 2 بازیکن اوکراینی شده بود، اما مسوولان باشگاه به وی اعلام کردند که امکان فسخ با یکی از آنها وجود دارد. سرمربی پرسپولیس هم در چنین شرایطی اعلام کرده بود فسخ با پل یانسکی در الویت قرار گیرد. مسوولان باشگاه نیز با نماینده 2 بازیکن اوکراینی وارد مذاکره شده و در خبرها اعلام شد که فسخ با این بازیکن در دستور کار قرار گرفته است.پل یانسکی اما در بازگشت از اوکراین و در شروع دور جدید تمرینات پرسپولیس موضع دیگری داشت و حاضر به فسخ توافقی نشد.او بابت یک فصل و نیم از قراردادش مبلغ زیادی درخواست کرده و به همین دلیل فسخ با دو بازیکن اوکراینی تقریبا از دستور کار خارج شده است.

برانکو به امید فسخ با پل یانسکی نام منشا و پراهیچ را در لیست خریدهای خود قرار داده بود، اما با توجه به ماندگار شدن اوکراینی ها عملا جذب این دو بازیکن هم منتفی شد.البته  دو باشگاه پیکان و نفت نیز مخالفت سریح خود را با انتقال منشا و پراهیچ  ابراز داشته و این اتفاق هم در عدم جذب این دو بازیکن بی تاثیر نبود.بدین ترتیب پرسپولیس تنها خواهد توانست به جای گولج یک بازیکن آسیایی به خدمت گرفته و امکان جذب بازیکن غیر آسیایی وجود ندارد.

برخلاف اخبار منتشره نام پریموف و پلی یانسکی در فهرست آسیایی پرسپولیس قرار گرفته و روز گذشته باشگاه پرسپولیس  نام این دو اوکراینی را به  AFC ارسال کرد.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی