گزینه نخست جانشینی منصوریان مشتری پیدا کرد/ دالیچ در دوراهی تیم ملی کرواسی – الاهلی عربستان

گزینه نخست جانشینی منصوریان مشتری پیدا کرد/ دالیچ در دوراهی تیم ملی کرواسی – الاهلی عربستان

یکی از جدی ترین گزینه های خارجی نزدیک به باشگاه استقلال برای جانشینی منصوریان مربی جوان و خوش فکر کروات است.
به گزارش پیروزی دیلی، زلاتکو دالیچ سرمربی کروات سابق باشگاه العین امارات از جمله نام هایی است که در تمام هفته های گذشته به عنوان گزینه جدی باشگاه استقلال برای جانشینی منصوریان نامش بر سر زبان ها افتاده است. در شرایطی که طرفداران استقلال در انتظار تصمیم جدید هیات مدیره برای وارد کردن شوک به نیمکت رهبری تیم است خبر رسید جدی ترین گزینه مطرح شده در محافل خبری ایران مشتریان جدی پیدا کرده است. 

پس از شکست الاهلی عربستان مقابل پرسپولیس و حذف این تیم از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، مسئولان این تیم تصمیم به خانه تکانی در نیمکت رهبری خود گرفتند تا جایی که اگر ربروف نتواند در جدال حساس با النصر به برتری برسد باید جای خود را به مربی دیگری بدهد به همین دلیل باشگاه عربستانی به سراغ یک مربی موفق در تیم های آسیایی رفت. مسئولان الاهلی برای این اتفاق سرمربی سابق تیم العین امارات را در نظر دارند و در حال حاضر این مربی جدی ترین گزینه آنها محسوب می شود.زلاتکو دالیچ کروات گزینه احتمالی برای جانشینی ربروف روی نیمکت این تیم عربستانی خواهد بود.

 این مربی کروات که از سال 2014 روی نیمکت العینی ها نشست پس از حضور موفق با این تیم اماراتی در لیگ این کشور و همینطور لیگ قهرمانان آسیا در آخرین اظهارنظر خود عنوان کرده است علاقه مند است تا با نشستن روی نیمکت تجربه ای جدید را به کارنامه خود بیفزاید. او در مصاحبه ای کوتاه گفت : «بسیار علاقه مندم تا پس از سه فصل حضور در تیم العین و مدتی استراحت و ریکاوری به تیم دیگری بپیوندم و چالش جدیدی برای خود ایجاد کنم». 

 علاوه بر باشگاه الاهلی عربستان گزینه جدی استقلالی ها برای هدایت این تیم بحران زده از کشور خود نیز پیشنهادات جالب توجهی دریافت کرده تا جایی که از دالیچ به عنوان محتمل ترین گزینه برای جانشینی آنته کاچیچ در تیم ملی کرواسی نام برده می شود . یکی از رسانه های معتبر چاپ زاگرب نوشت: «روسای فدراسیون فوتبال این کشور بعد از شکست برابر ترکیه تصمیم به برکناری کاچیچ دارند و گزینه اول آنها برای هدایت تیم ملی زلاتکو دالیچ است». 

با این تفاسیر به نظر می رسد اگر استقلالی ها واقعا به دنبال دالیچ باشند باید هر چه سریع تر و با دردسر بیشتر این مربی خوش فکر را مسافر تهران کنند چون در غیر این صورت ممکن است دالیچ را از دست بدهند.

الاهلی

دالیچ

منصوریان

کرواسی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی