گلباران نوجوانان پرسپولیس در لیگ برتر تهران

گلباران نوجوانان پرسپولیس در لیگ برتر تهران

نوجوانان پرسپولیس در یک روز استثنایی برابر تیم میانه جدولی پیام به پیروزی پر گل 8 بر صفر دست پیدا کردند تا برای آخرین هفته بازی‌ها آماده شوند.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، شاگردان منصور هاشمی در هفته بیست و نهم رقابت‌های لیگ برتر نوجوانان تهران کاری کارستان انجام دادند و با 8 گل از سد تیم میانه جدولی پیام گذاشتند.

در این دیدار، امیر حسین کریمی با به ثمر رساندن چهار گل، ستاره میدان بود و امیر محمد خارکش، محمد جواد توکلی، محمد قاسم علی و طاها سلیمانی که در نیمه دوم به زمین آمد، دیگر فاتحان دروازه تیم پیام بودند.

منصور هاشمی در این دیدار علاوه بر این نفرات، از امیر محمد مالمیر، حسام حسینی، جواد امیدی، مهدی فلاح، رضا نعمتی، علی خدایی، امیرحسین شکرالهی، امیرحسین جولانی و محمد اکبرشاهی نیز استفاده کرد.

نوجوانان پرسپولیس که منتظر نتیجه اعتراض خود نسبت به بازیکن صغر سن یکی از تیم‌ها است، در حال حاضر 63 امتیازی است و در فاصله 6 امتیازی مقاومت چهارم جدولی قرار دارد. پیکانی‌ها البته امروز شنبه، بیست و نهمین بازی خود را انجام خواهند داد.

سرخپوشان نوجوان در آخرین بازی خود به مصاف تیم پیشرو تکین خواهند رفت که در دور رفت بازی‌ها با نتیجه 6 بر یک برابر پرسپولیس شکست خورده ولی این بار از امتیاز میزبانی بهره می‌برد.

تیم‌های پایه

نوجوانان پرسپولیس

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی