گلریزان ملی‌پوشان پرسپولیس برای زلزله‌زدگان

گلریزان ملی‌پوشان پرسپولیس برای زلزله‌زدگان

دروازه‌بان و هافبک - مهاجم ملی‌پوش تیم فوتبال پرسپولیس در مراسم گلریزان برای زلزله‌زدگان شرکت کردند.
به گزارش پیروزی دیلی، علیرضا بیرانوند و وحید امیری، دروازه‌بان و هافبک - مهاجم ملی‌پوش تیم فوتبال پرسپولیس عصر امروز پنجشنبه در میدان صنعت تهران حضور یافتند و در مراسم گلریزان برای هموطنان زلزله زده حضور یافتند. احمد آل نعمه دیگر بازیکن فوتبال نیز در این برنامه شرکت کرد.  

علیرضا بیرانوند در خصوص این اقدام گفت: این مصیبت را به ملت ایران و هموطنان عزیزمان تسلیت می‌گویم. از این اتفاق ناگوار زمانی با خبر شدیم که برای همراهی تیم ملی در ایران نبودیم و بسیار نگران و متاسف شدیم اما زمانی که به کشور بازگشتیم مدام پیگیر این موضوع شدیم. 

 گلر پرسپولیس ادامه داد: ملت ایران بارها و بارها ثابت کرده‌اند که در این مواقع کنار هم هستند و به همین جهت وظیفه خود دانستم که در این مراسم شرکت کنم و هر کاری که از دستمان بر می‌آید را باید انجام بدهیم. 

 وی افزود: به نوبه خودم از مردم تشکر می‌کنم و پس از برنامه امروز، فردا عازم محل زلزله خواهیم شد تا این کمک‌ها را به هموطنان عزیزمان برسانیم.  

وحید امیری نیز در این خصوص اظهار داشت: این مصیبت را تسلیت می‌گویم و به برادران و خواهران هموطنم می‌گویم که شما تنها نیستید و مردم شریف ایران در کنار شما هستند.

 امیری در ادامه افزود: از لحظه‌ای که این اتفاق ناگوار را شنیدیم آروم قرار نداشتیم چرا که فکر می‌کنیم آنها خانواده خود ما هستند و باید هر کاری که از دستمان بر می‌آید را انجام دهیم و به آنها اعلام می‌کنم که ما در کنارتان هستیم.

زلزله کرمانشاه

وحید امیری

پرسپولیس

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی