گلزاده: جای محرمی در لیست برترین ها خالی بود/ مشکلات مالی تنها با حمایت هواداران برطرف نمی شود

گلزاده: جای محرمی در لیست برترین ها خالی بود/ مشکلات مالی تنها با حمایت هواداران برطرف نمی شود

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: صادق محرمی استحقاق حضور در جمع نفرات برتر لیگ شانزدهم را داشت و جای او در لیست برترین ها خالی بود.
به گزارش پیروزی دیلی، فرشاد گلزاده درباره ارزیابی اش از مراسم برترین های فوتبال اظهار کرد: مراسم در حد و نام لیگ برتر فوتبال برگزار شد و بازیکنان پرسپولیس با توجه به قهرمانی در لیگ برتر مستحق حضور در بین برترین ها را داشتند. او ادامه داد: سید جلال حسینی، علیر ضا بیرانوند، مهدی طارمی و برانکو جزء بهترین های لیگ شانزدهم بودند و در نهایت هم در بین برترین ها قرار گرفتند. 

 عضو هیئت مدیره پرسپولیس درباره پدیده لیگ برتر اظهار کرد: صادق محرمی جزء بهترین های لیگ برتر بود و او استحقاق حضور در بین نفرات برتر داشت اما متاسفانه این بازیکن پدیده لیگ برتر نشد. 

 گلزاده درباره انتخاب نشدن کامیابی نیا تصریح کرد: به هر حال امکان نداشت که همه بازیکنان پرسپولیس دربین برترین ها باشند و به همین دلیل کامیابی نیا در بین نفرات برگزیده نبود. او درباره اینکه مشکلات مالی پرسپولیس با حمایت هواداران برطرف می شود یا نه! بیان کرد: به طور حنم ما نمی توانیم به کمک های هواداران بسنده کنیم و طرح های درآمد زایی دیگری هم باید داشته باشیم تا بتوانیم بدهی ژوزه و دستیارانش را پرداخت کنیم. 

 گلزاده درباره تاخیر در اعلام هیئت مدیره پرسپولیس تصریح کرد: تا جایی که اطلاع دارم وزارت ورزش و جوانان گزینه های هیئت مدیره را به مجمع معرفی کرده است تا اعضای مجمع بعد از بررسی همه جوانب اسامی را اعلام کند. 

 عضو هیئت مدیره پرسپولیس بیان کرد: استعفایم را اسفندماه سال گذشته تقدیم وزارت ورزش و جوانان کردم اما هنوز وزیر ورزش نظر نهایی خود را اعلام نکرده است. به هر حال من در یک شرکت دولتی کار می کردم و حضور در هیئت مدیره پرسپولیس غیر قانونی بود اما بعد از خصوصی سازی شرکت مشکلاتم هم برطرف شد.

 او در پایان درباره بازی با تراکتورسازی در هفته دوم لیگ برتر فوتبال خاطر نشان کرد: بازی سختی در تبریز مقابل تراکتورسازی پیش رو داریم اما امیدوارم بازیکنان با انگیزه بالا بتوانند دومین برد را در لیگ هفدهم بدست آورند.

بهترین های لیگ شانزهدم

صادق محرمی

فرشید گلزاده

پرسپولیس

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی