گل محمدی:به انتخاب تراکتور افتخار می کنم/ با حمایت هواداران و تلاش مضاعف بر مشکلات غلبه می کنیم

گل محمدی:به انتخاب تراکتور افتخار می کنم/ با حمایت هواداران و تلاش مضاعف بر مشکلات غلبه می کنیم

سرمربی جدید تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز حضورش در این تیم را افتخاری بزرگ دانست و عنوان کرد از بازگشت به تیم سابقش بسیار خوشحال است.
به گزارش سایت پیروزی دیلی، یحیی گل‌محمدی درخصوص انتخابش به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال تراکتورسازی اظهار داشت: به هر حال پیشنهادی از سوی مدیریت باشگاه تراکتورسازی به بنده شد که به عنوان سرمربی این تیم قبول مسئولیت کنم و البته پیشنهادهای دیگری هم داشتم اما دلایل زیادی برای انتخاب تراکتورسازی داشتم و خیلی خوشحالم که پس از مدت‌ها به این تیم برگشتم. 

وی ادامه داد: اولین عاملی که باعث شد به پیشنهاد تراکتورسازی جواب مثبت بدهم، حضورم در این تیم به عنوان بازیکن بود چراکه من فوتبالم را از تراکتور شروع کرده‌ام و از این تیم به عنوان پدیده معرفی شدم. هدایت تیم بزرگ تراکتورسازی افتخاری عظیم در کارنامه مربیگری من خواهد بود و از همه مهم‌تر هواداران پرشور در آذربایجان مرا ترغیب کردند تا مجدداً به تبریز برگردم و مطمئنم در فصل آتی پرشورتر از قبل تیم‌شان را حمایت خواهند کرد.

سرمربی جدید تیم فوتبال تراکتورسازی درباره چالش بزرگ پیش‌رویش و محرومیت از جذب بازیکن در این تیم اذعان داشت: با حکمی که فیفا برای‌مان صادر کرده قطعاً مشکلاتی را خواهیم داشت و با اینکه نمی‌توانیم در نقل‌ و انتقالات فعالیت داشته باشیم ولی ایمان دارم با بازیکنان جوان و باتجربه‌ای که داریم، می‌توانیم روزهای خوبی را برای تراکتورسازی و هوادارانش رقم بزنیم. 

وی متذکر شد: اگر به همدیگر اعتماد داشته باشیم و با تمام توان کار کنیم، محرومیت، اثر و خللی در کار ما ایجاد نخواهد کرد. من از هواداران می‌خواهم به ما زمان بدهند چون در هفته‌های اول شاید نتوانیم خوب کار کنیم و این طبیعی است اما رفته، رفته شرایط‌مان بهتر خواهد شد. 

گل‌محمدی تأکید کرد: ما نهایت تلاش‌مان را انجام می‌دهیم و فکر نمی‌کنم این محرومیت روی خواست و اراده ما تاثیر بگذارد. ما شبانه روز وقت خواهیم گذاشت و با تمام وجود کار خواهیم کرد تا بتوانیم جزو مدعیان اصلی قهرمانی باشیم.

مربی جوان و آینده‌دار تراکتورسازی درخصوص برنامه خود در این تیم تصریح کرد: به اعتقاد من این تیم احتیاج به نیروی جوان دارد تا بتواند حرفی برای گفتن داشته باشد، لذا تمام سعی‌مان را خواهیم کرد تا تیمی با تلفیقی از بازیکنان جوان و باتجربه‌ را روانه لیگ کرده و با برنامه‌ریزی دقیق و حمایت هواداران نتایج خوبی را برای این عزیزان رقم بزنیم. 

وی با بیان اینکه شناخت خوبی از بازیکنان تراکتورسازی دارد، ابراز داشت: کار کردن با بازیکنانی که تراکتورسازی دارد، آرزوی هر مربی است و من هم از این قاعده مستثنی نیستم و اتفاقاً شناخت خیلی خوبی از آنها دارم و معتقدم هم از لحاظ اخلاقی و هم از لحاظ فنی در سطح بالایی قرار دارند. 

گل‌محمدی در رابطه با وضعیت سنگربان تیمش نیز گفت: من هنوز موفق نشدم با دایی و مسئولان سایپا در این مورد صحبت کنم و باید دید در آینده چه اتفاقی می‌افتد. مسلماً ما به این بازیکن نیاز داریم و تلاش‌مان را می‌کنیم تا رضایت سایپا را برای جذب او جلب کنیم. اگر هم این امکان برای ما فراهم نشد مشکل حادی ایجاد نمی‌شود و به دو دروازه‌بان دیگر تیم ایمان دارم و به آنها اعتماد خواهیم کرد.

سرمربی بومی تراکتورسازی در خاتمه درباره انتخاب دستیارانش و حضور در تبریز خاطرنشان ساخت: هنوز درخصوص انتخاب همکارانم به جمع‌بندی نهایی نرسیدم اما سعی خواهم کرد از نفراتی استفاده کنم که به موفقیت تراکتورسازی کمک کنند و در این راه روی نفرات بومی هم حساب کرده‌ام. من هفته آینده به تبریز می‌آیم و ابزارهایی که نیاز دارم را به آقای آجورلو معرفی می‌کنم تا با تهیه آن‌ها تمرینات‌مان را از 17 یا 18 خرداد شروع کنیم.

تراکتورسازی

گل محمدی

علیرضا هادیان :
۵ خرداد ۹۶
گلمحمدی صحبت های دیگری هم درمورد گرفتن ۳ بازیکن آزاد! و در رابطه با پرسپولیس و امید عالیشاه و احمد نوراللهی زده است که نشان از ناآگاهی وی از قانون یا داده شدن قول های خاص از سوی آجرلو یا شاید مقامات بالاتر از او به وی دارد! 
وی گفته به نفع پرسپولیس است که رضایتنامه نواللهی و عالیشاه را صادر کند! 
این درحالی است که تراکتورسازی مانند استقلال که نتوانست بازیکن آزاد بگیرد حق گرفتن بازیکن آزاد را هم ندارد و همچنین این تیم نمی تواند از احمد و امید استفاده کند و این دو بازیکن قادر به بازی در لیگ پایین تر نیز نیستند. پس بنفع این دو بازیکن و پرسپولیس و تراکتورسازی است که تراکتور دست از سر این دو بازیکن پرسپولیس بردارد. 

منبع خبر سایت خبری ایلنا : 

شاید در یک تیم معمولی سخت باشد بازیکنی را راضی کنید بدون قرارداد فصل نقل و انتقالات را به پایان برساند و 6 هفته بیرون بماند تا بتواند قرارداد ببندد و بازی کند ولی تراکتورسازی یک تیم بزرگ است و بازی در آن آرزوی هر بازیکنی است. اگر کسی بزرگی این تیم را درک کند با کمال میل 6 هفته را بیرون می‌نشیند تا فرصت بازی در تیم برایش فراهم شود. 

ما حساب ویژه‌ای روی این موضوع باز کردیم و حتما از سهمیه این 3 بازیکن به بهترین شکل استفاده خواهیم کرد.

وی در مورد عالیشاه و نوراللهی گفته : 

ما دوست داریم از ظرفیت موجود استفاده کنیم و با توجه به شرایطی که عالیشاه و نوراللهی دارند هم برای خودشان و هم برای پرسپولیس بهتر است که مدت باقی‌مانده از سربازی‌شان را در تراکتورسازی بازی کنند.

اگر این دو بازیکن بیرون بمانند یا به دسته پایین‌تر بروند ممکن است از لحاظ فنی روی آنها تاثیر منفی بگذارد و دیگر برای خود پرسپولیس هم مفید نباشند. بازیکن باید بازی کند و در شرایط بازی باشد تا کیفیت خودش را حفظ کند.

به هر حال ما می‌خواهیم از این دو بازیکن استفاده کنیم ولی شرطش این است که پرسپولیس با دادن رضایت‌نامه آنها موافقت کند و باید صبر کنیم ببینیم در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی