اینجا فوتبال ایران است یا شهر هرت؟!

اینجا فوتبال ایران است یا شهر هرت؟!

در پی انتشار حکم محرومیت سید جلال حسینی در روز گذشته و همچنین کمال کامیابی امروز، حسین قدوسی در یادداشتی به تحلیل این محرومیت ها پرداخته.

پیروزی دیلی:

خیلی راحت بار دیگر کامیابی نیا و همچنین سایر بازیکنان لیگ محروم می شوند اما هیچ کس نیست که بگوید چرا هل دادن داور توسط کیانی و آقایی در بازی با ماشین سازی با هیچ احضاریه و محرومیتی همراه نبوده در حالی که صادقیان 6 ماه به خاطر هل دادن داور محروم شد. 
رسانه ها چرا پیگیر این تبعیض و مماشات نیستند؟! چرا به این سادگی شاهد تناقض و تبعیض در این احکام هستیم؟! رسانه ها تا چه حد در مصاحبه با مسئولان کمیته انضباطی و فدراسیون فوتبال پیگیر هل دادن داور توسط دو بازیکن تراکتور بودند؟! 
چرا با مصاحبه ها و بیانیه های باشگاه تراکتور سازی و اتهاماتی که به ارکان فوتبال ایران و پرسپولیس وارد کردند هیچ برخوردی نمی شود؟! 
همچنین سه بازیکن تراکتورسازی در حالی که این تیم طبق حکم فیفا از نقل و انتقالات محروم بوده در نیم فصل دوم برای این تیم به میدان رفتند و 8 امتیاز باید از تراکتور کسر شود. 
تراکتوری های حکم فیفا را دریافت کرده بودند و حالا توپ را به زمین فدراسیون و سازمان لیگ می اندازند! حکم فیفا به همین راحتی نادیده گرفته شده است اما آب از آب تکان نخورده و بعد هم تراکتورسازان به پرسپولیس تهمت زده و از دست های پشت پرده سخن می گویند و سرمربی شان از قدرت های بیرونی و درونی حرف می زند. این قدرت های بیرونی و درونی فعلا که در خدمت تیم شما هستند آقای سرمربی! 
آقای سرمربی! در طول فصل اشتباهات داوری به ضرر پرسپولیس و نفع تیم شما بوده اما شما و باشگاه تان سعی کردید همه چیز را وارونه جلوه دهید. در همین بازی اخیر با پرسپولیس هم به گفته کارشناسان هادی محمدی تان باید در نیمه اول اخراج می شد و یک موقعیت تک به تک پرسپولیس به اشتباه توسط داور آفساید اعلام شد. شما خوب بلدید دست پیش را بگیرید تا پس نیفتید. 

اینجا فوتبال ایران است یا شهر هرت؟

حسین قدوسی

شهر هرت

قوتبال ایران

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی